BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 23:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Ostatni cylinder kiepsko pali
PostNapisane: 8 grudnia 2007, 00:54 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Ortenberg
Serwus, mam wlasnie taki problem. Obroty jalowe sa dosc niskie i do 2300 obrotow trzesie silnikiem. Pali nierowno, swieca na 4. cylindrze jest lekko mokra, towarzyszy temu spadek mocy i won benzyny wydobywajaca sie zpod samochodu (podejrzewam, ze niespalona benzyna z tlumika) Wiec zaczelem od wymiany swiec (NGK oczywiscie) i do tego kabel WN, bo byl w kiepskim stanie. Niestety kupilem kabel bez impulsatora czy jak to sie tam zwie. Wiec przelozylem stary, musialem go nieznacznie rozwiercic zeby go przepchnac. Troche lepiej ale to jeszcze nie to. Czytalem na forum o "zalaniu komputera" co to jest i jak to sie naprawia. Mi sie juz pomysly wyczerpaly wiec, dajcie znac jak macie jakies, bo auto musze sprzedac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2007, 13:03 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
A palec i kopułkę wymieniłeś?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 14:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Ortenberg
Nie wymienialem, bo kopulka i palec wygladaja jak nowe, zadnego nalotu ani sadzi, ale dzieki za pomysl przyjze sie blizej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 14:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: szczecinek
siemka zacznij od sprawdzenia kompresji na cylindrach jezeli bedzi ok 8bar to jest ok jesli zas nie to albo tloki nie trzymaja lub zawory
jak cisnienie jest ok to moze byc uszkodzony wtryskiwacz na 4 cyl i leje i przez to nie jest wstanie przepalic takiej ilosci paliwa
a profilaktycznie sproboj przełozyc wtryskiwacz z innego cylindra poprostu zamien i jak bedzie sie działo to samo co w czecniej na 4tym a na tym sie uspokoi to masz pewnosc ze to tylko wtryskiwacz
pozdro

_________________
BMW E30 4.0 V8 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL