BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 16:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] [328i] Jak wymienic paski wielorowkowe ???
PostNapisane: 5 grudnia 2007, 23:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 50
Posty: 71
Lokalizacja: Birmingham UK
Moje BMW: E46 330 CI F/L
Witam wszystkich na wstepie i pytanie jak w temacie od czego zaczynamy i jakie narzedzia wiem tylko tyle ze napinacz jest hydrauliczny i ponoc mozna go jakos zablokowac i nie trzeba nic rozkrecac. Chcialbym wymienic oba paski bo strach depnac ( nie wygladaja za ciekawie ) :rotfl:


Ostatnio edytowano 9 grudnia 2007, 22:20 przez eryk325e36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 13:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Witam.
1.Musisz sciagnac wisko,lewy gwint i jej oslone.
2.Jak juz bedziesz mial dobry dostęp do pasków to na napinaczu od paska kompresora jest plastikowy "kapsel" musisz go sciągnac.
3.Nastepnie zalozyc klucz 13 lub 15mm i ciagnac w prawo zwolnic napiecie napinacza i sciagnac pasek.To jest mechaniczny napinacz.
4.Napinacz hydrauliczny na pasku od alternatora musisz poprostu nacisnac od góry,nic sie nie stanie jak go poluzujesz,nic nie musisz rozkrecać.

W przypadku napinacza hydraulicznego lancucha rozrzadu potrzebne jest jego z blokowanie.Ale to zalezy od silnika.
Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 22:52 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 50
Posty: 71
Lokalizacja: Birmingham UK
Moje BMW: E46 330 CI F/L
Spoczko a czy da rade od dolu bez sciagania wisca i obudowy :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2007, 13:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
eryk325e36 napisał(a):
Spoczko a czy da rade od dolu bez sciagania wisca i obudowy :zdziwko:

Witam.Nie niema szans bez sciagniecia wiskozy.Poprostu zasłania Ci praktycznie cały dostęp.To nie jest duzo roboty,wystarczy duzy plaski klucz i krecisz w prawo.A osłona tez powinna się łatwo zdemontować. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL