Cytuj:
kolego pisałem że nowszego tds w budzie e38 bez problemu podpiołem Disem
e39 M52 też działa bez problemu dis inpa itd
A próbowałeś go teraz, jak DIS stwarza problemy z E34? Możliwe, że posypała się konfiguracja DIS lub wirtualnej maszyny i stąd problem.
Cytuj:
opisz dokładniej te twoje przypadki ,jakie to były roczniki itp
Roczników nie pamiętam, ale wielkiego pola manewru w przypadku E38 i E39 nie ma

Mam dostęp do oryginalnej żółtej głowicy DK(nazywanej przez niektórych GT1). Mam dostęp do ICOM i ISTA.
Jeden i drugi program miał problemy w tych autach i to tylko z silnikiem. Raz na jakiś czas połączył się, ale najczęściej był problem.
Po użyciu zwykłego kabla OBD Inpa oraz DIS na wirtualnej maszynie, łączyły się bez problemu.
Cytuj:
tylko prawda to że ISTA działa tylko w nowszych BMW ???
Nieprawda. Różnica jest taka, że w starszych autach często nie odczytuje danych pojazdu z modułów(nr VIN i klucz ZCS mówiący o wyposażeniu). Posiłkuje się wtedy wybierając w ISTA D zakładkę gdzie wpisuje się krótki VIN. Program sam go rozkodowuje(jak ETK) jaki to model i silnik, a następnie wybieram opcję testu pojazd. Wybieram głowicę i potwierdzam.
Diagnozowałem w ten sposób kilka E34, E32 i E31 bez większych problemów