BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 16:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 18 czerwca 2015, 23:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 196
Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57
z tego co obiło mi sie o uszy turbo nie dmucha dobrze gdy czujnik kolektora ssącego nie mierzy tyle samo ciśnienia co atmosfery powietrza... jeżeli dobrze pamiętam....


z twoich dwóch różnych błędów:
charge pressure value 561.23 hPa
Atmospheric-pressure 994.46 hPa

charge pressure value 817.23 hPa
Atmospheric-pressure 994.46 hPa

tu widać różnicę.... powinno być takie same ciśnienie... jeżeli się mylę to niech ktoś mnie poprawi i uświadomi... :zawstydzony:

_________________
Jak się nie ma co się lubi, to się na to pracuje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 09:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Turbo było wyjęte i czyszczone. Nawet części nowe dostało.
Czujnik ciśnienia też drugi włożony. Błędy to akurat od klapy gaszącej. Jak ją odłączę to znikają


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 10:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 117
Moje BMW: Infi EX37
Ja miałem ostatnio tak, że turbo wstawało dopiero ok 2.5tyś i okazało się, że jakiś przewód/wężyk od EGR jest nieszczelny po przycięciu wszystko wróciło do normy tylko u mnie ori turbina siedzi i nie było dymu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 10:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
U mnie nie ma wcale EGR bo wywalony. Ogólnie auto jeździ dobrze, nie kopci już. Najgorzej jest z 2 biegiem, na wyższych wstaje poniżej 2 tys. Czy mogło się coś przestawić np od dziury w kolektorze wydechowym? Bo taka była przez wydmuchaną uszczelkę od zaślepki w miejsce chłodnicy spalin. Może wtedy komp coś źle zakodował i tak teraz to jeździ mimo że dziury już nie ma. Czary kurde i głupi już jestem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 10:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
wolny wydech bez zapchanych katow, zaworki sterujace ok pierburg, zdrowe wezyki np gates, z egr wstaje lepiej, jak sie go odlaczy to pozniej ma kopa, ale z miejsca moze lepiej ruszac jesli stare egr stoi nieruchomo lub jest odlaczone

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 11:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Wydech wolny bez katów, zaworki nie mają wpływu na sterowanie turbo, egr nie mam już od roku. Przy aucie nic nie było do tej pory dłubane - samo się porobiło ;)
Zaworki pod kolektorem sterują klapami w kolektorze (odłączone), EGR (odłączone), żaluzjami chłodnicy i czym jeszcze? Mam Euro 4 więc zaworka do turbo nie mam tylko nastawnik ktory tez był sprawdzany. Zna ktoś speca jakiegoś od disa i diagnozy ogólnie z mazowieckiego? Bo nasz forumowy mechanik z Nysy jest na mnie obrażony, nie chce na mnie zarobić i nie odpisuje :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 11:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
jak egr sie nie otwiera i caly czas jest zamkniety to silnik ma pozniej kopa, lepiej tylko rusza z miejsca niz takie auto w ktorym egr nie pracuje dobrze lub zaworek od egr jest uszkodzony.
u Ciebie cos z nastawą turbo sie dzieje.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 12:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
No ale bez egr jezdze rok i jakos wstawalo wcześnie. Ostatnio coś się zrypało. Też mi się wydaje że nastawnik turbo świruje, ale niby był sprawdzany i tak samo elektronikę mial podmienianą z innego i to nic nie dało.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 12:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
a czujnik cisnienia masz pewnosc ze ok?

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 12:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
sprawdzane na dwóch i na dwóch to samo. Zresztą czujnik do tego raczej nic nie ma skoro na wyższych biegach jest lepiej. Zagadkę mam niebywałą ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 15:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 196
Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57
wiadomo że na wyższych biegach będzie lepiej bo auto jest rozpędzone.... :cisza: klapa też ma wpływ na czujnik ciśnienia w kolektorze :zabawa: wystarczą 2 mm za dużo i już będziesz mieć problem.... ja mam klape ale u mnie wyskakuje 1 błąd.... a nie tak jak u Ciebie "litania błędów"... :P

_________________
Jak się nie ma co się lubi, to się na to pracuje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 15:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Ale taki głupi nie jestem. Wiem jak auto się zbierało wcześniej a jak jest teraz. Klapę masz pewnie od Rogera, ja mam od trandolfa z modułem oddzielnym, stąd te błędy. A na 3 biegu rozpędzając od 1000 obr wcale auto nie musi być rozpędzone a i tak zbiera się wcześniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 16:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 196
Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57
a jak rura z turbo do kolektora? jak miałeś turbo wyciągnięte to sprawdzałeś ??

_________________
Jak się nie ma co się lubi, to się na to pracuje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 19 czerwca 2015, 16:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Wszystko szczelne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 13 sierpnia 2015, 18:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
Ogarnales temat? Jestem ciekawy co bylo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 14 sierpnia 2015, 16:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Wiesz, że mam podobne akcje. Ciągnie mi dopiero powyżej 2000obr. Masz hybrydę czy seryjne turbo ? Widzę że jesteś z mińska to ode mnie 20km to może by się spotkać gdzieś po drodze i pogadać, zrobić rundę z live data Dis/inpa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 16 sierpnia 2015, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: M47+
u mnie od jakiegos czasu podobnie, na 2jce czasem pociagnie od 2,5tys czasem od 3,5, nie ma reguly. tak jakby nagle ktos wlaczyl pstryczek i turbo zaczelo pompowac. podcisnienie sprawdzone i szczelne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 17 sierpnia 2015, 07:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Nic nie robiłem. Jakoś to jeździ. Nie chce mi się zagłębiać i już się przyzwyczaiłem że drugi bieg się popsuł ;) Zmienię turbo i przepływkę i zobaczymy.
Maciek, jak ogarniasz disa to chętnie sprawdzę auto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 17 sierpnia 2015, 13:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 196
Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57
a sprawdzałeś jak chodzi ci silnik gdy odłączysz kostkę od czujnika doładowania? bo u mnie silnik trochę dziwnie buczy.... gdy odepnę kostkę silnik normalnie chodzi bez buczenia, a znowu sprawdzając parametry czujnika z podpiętą kostką czujnik pokazuje ciśnienie tyle ile trzeba...

_________________
Jak się nie ma co się lubi, to się na to pracuje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 17 sierpnia 2015, 14:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Kunio w dis -ie nic szczególnie trudnego nie ma :) także daj znać jak z czasem stoisz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL