Santino napisał(a):
wandii napisał(a):
Czarny napisał(a):
Jak ktos ma 2.0 R4 Turbo i jest niezadowolony, chetnie sie wymienie na wolnossace m54, jeszcze flache postawie.
Gdzie Ci podstawić to m47
OWNED
No tak, mysle szybciej niz pisze

i sie dalem zownowac

nie dopisalem, chodzilo mi oczywiscie o po 1. o zaplonie iskrowym, a po drugie troche nowoczesniejszej konstrukcji - np. takie N26 z 328i
WitoM napisał(a):
Dokładnie ,do samego turbo nic nie mam ale do 1.6 na 2 turbo i 270hp tak
Spoko, jak bedziesz to potrafil uzasadnic, to tez do tego nic nie mam.
Smokin napisał(a):
a ktoś tu cos takiego pisał?
a temat jest o ///M i glownie o tym gadamy, czy mi sie zdaje
Smokin napisał(a):
może być, byż może...co to za jakieś magiczne zaklęcia?
a takie, np. 4garowy silnik z Turbo, moze miec na przyklad krotsza glowice, niz R6, co w sporcie nie jest totalnie bez znaczenia, trudniej takie cos przegrzac i zatrzec, poza tym, silnik wolnossacy, by zwiekszyc jego moc jednostkowa, to trzeba co zrobic? Dowalic obrotow. Pomijam w ogole, co sie dzieje ze sprawnoscia silnika wysokoobrotowego. Dowalasz obroty, obciazasz mocno uklad rozrzadu, a w takim Turbo masz duze pole do popisu cisnieniem doladowania i chlodzenia powietrza.
Smokin napisał(a):
Akurat mam w rodzinie oktavkę 1,2 tsi i syf jakich mało, od powiedzmy 50 000km chwila jest z nim jakiś problem
Posiadacze 2.0TFSi (CDN) od VW również Twojego zachwytu nie podzielą
Nie no, super przyklad, ze to jest wlasciwa lub nie droga do sukcesu heh
To tak, jakby wziac w ogole taka badziewna skode, czy VW i w ogole stwierdzic, ze samochody nie Maja przyszlosci, trzeba stawiac na samoloty i teleportacje albo oldschoolowo - konie

te prawdziwe

tluste

Wybaczcie panstwo, ale nie dyskutujemy o pseudosamochodach z grupy VAG i wyciaganie z tego wnioskow tak daleko idacych, to naprawde abstrakcja. Wiec ja tez podam abstrakcyjny przyklad. Veyron ma 4 Turba i fajnie jest.
To, ze mozna mniejsza objetoscia skokowa tyle samo mocy dostac, to ogromna zaleta, czesto ignorowana.
Smokin napisał(a):
Cytuj:
Magazyn "Consumer Reports" porównał m.in. osiągi Forda Fusion (w Europie nazywanego Mondeo) z silnikiem 1.6 EcoBoost o mocy 173 KM z osiągami innych sedanów klasy średniej. Były to Toyota Camry, Honda Accord i Nissan Altima - wszystkie z wolnossącymi czterocylindrowymi jednostkami napędowymi o pojemności 2.4 i 2.5 l. Fusion z turbodoładowanym silnikiem 1.6 przegrał z nimi zarówno w sprincie od 0 do 60 mph (ok. 97 km/h), jak i pod względem zużycia paliwa. Ford pokonuje na jednym galonie paliwa (ok. 3,8 l) 25 mil (1 mila - 1,6 km), a japońscy Camry, Accord i Altima odpowiednio o 2, 5 i 6 mil więcej
piszę co widzę - to wszystko.
Super naukowy test

wybacz moja ignorancje, ale nie bede tego typu rewelacji nawet do konca czytal. Rownie dobrze mozna Horoskop z przyjaciolki wkleic, ten przynajmniej zgodnie z teoria prawdopodobienstwa, na odpowiednio duzej liczbie czytelnikczek, musi sie sprawdzic wiecej, niz raz.
PS. Za duzo razy edytujesz, nie nadazam
