j27 napisał(a):
Jak chcesz być precyzyjny z cenami to podaj cenę z automatem albo manualem,
bo wkleiłeś cenę 435 z manualem, a M4 z DKG.
335 z manualem ok 232k, M4 z manualem ok. 342k (dopłata do sportowego automatu ok. 10k, DKG ok. 20k).
Poza tym piszesz teksty bez pokrycia o profesjonalnym tuningu i wytrzymałości/niezawodności 435. Wklej przykład pomodzonego i niezawodnego 435 z czasami chociaż na poziomie bazowej M4 (ok. 4.2 do setki i ok. 13s do 200km/h, nie mówiąc o jeździ w zakrętach, na torze), bo powtarzanie tych samych, nudnych już frazesów to lipa na maksa. W budzie e92 jakoś nie spotkałem się z jeżdżącym na co dzień 335 z mocą powyżej ok. 420PS. Tutaj prosty i wiarygodny przykład - nowe M4 + box za ok. 2k EUR + fabryczna gwarancja i auto jeździ mega szybko, na poziomie trochę gorszym od prawie dwukrotnie droższej Carrery Turbo (przynajmniej powyżej setki). Nie ma żadnego porównania do 435.
I przeczytaj albo sobie przetłumacz link od Smokinga, który pokazuje ważna dla osiągów różnice w budowie silników S55 i n55 + sprawa dwusprzęgłówki DKG, która jest dostępna tylko w M4/M3 - to pokazuje bardzo dużą przewagę potencjału emki nad innymi wersjami i sens wydawania dodatkowej kasy.
Poza tym to bez spiny, najważniejsze żeby M3/4 objeżdżało konkurencję

To samo mogę napisać do Ciebie, skoro chcesz być taki precyzyjny to porównuj coupe-coupe, 435i-M4, a nie sedana 335i-M4. Podałem ceny z konfiguratora, pierwsze dostępne, bo cenniki mi się nie wyświetlają , tylko widoczne dla i3/i8.
Box Manharta na 515KM to 16 tys zł/ 4 tys €
http://www.mm-performance.pl/chip-tunin ... -1884.html , odliczając nawet to, że podwykonawca tez musi zarobić, 550KM jest osiągalne ale nie za ''tylko'' 2 tys € itd.
To, że Ty się z czymś nie spotkałeś nie oznacza, że tego nie ma. Gdybyś zadał sobie choć trochę trudu i nie szukając daleko sprawdził Manharta - N55 -406KM, 430KM itd
https://www.facebook.com/ManhartPerformance E92 335i 500KM
http://www.automobilesreview.com/auto-n ... ion/58770/ Z krajowego podwórka E92 335i 427KM 600Nm ( dalsze modyfikacje w planach)
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 5&start=15 Inne bawarki na bmw-klub.pl, E92 335i JB4, 418KM.
Osiagi miedzy M4, a skoda octawia

370KM/460Nm 0-100 - 4,9s, 100-160- 4,6s, 100-200 - 9,7s vmax ok 300 , 1/4mili 13,014s ,1/8 mili 8,749s
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 913&st=280http://www.burgertuning.com/N55_Stage2_Jb4.htmlhttp://www.burgertuning.com/jb4_pnp_BMW ... tuner.html + e90post.com czy f30 bimmerpost.com
Dla Ciebie pomodzone M4 ma osiągi troche gorsze niż Carrera Turbo. Dla mnie pomodzone 435i ma osiągi porównywalne niż M4. Można używać różnych określeń.
j27 napisał(a):
Wiadomo, że cyferki nie jeżdżą, ale czasy podane na torze to najbardziej obiektywny miernik.
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ czasy, a w czołówce Viper, Corvette ZR1,Z06, także wspominany Ford Shelby GT350R czy Camaro Z28
Absurdalne jest założenie, że amerykańskie nie jadą, jak pisałem wyzej już nie te czasy '' amerykańskiego łózka wodnego''.
Nudne, u niektórych także od 8 lat jest powtarzanie frazesów, że się nie da, że nie można ...
Podsumowując chodzi o to
--==Mały==-- napisał(a):
Teraz M4 to takie 435i po tuningu i z każdym nowym modelem będzie gorzej.
Santino napisał(a):
o to kaman w dobie M235i czy M135i czy tez M550d ta elitarnosc jakos spowszedniała i znaczek ///M nie robi juz wrazenia bo auta straciły swoj charakter i motorsportowe korzenie