BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 13:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Proszę o pomoc z interfejsem K+DCAN
PostNapisane: 4 sierpnia 2015, 17:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: E39 530i
Kod silnika: M54B30
Siemanko
Kupiłem ten interfejs http://allegro.pl/show_item.php?item=5347010677, w INPE zaopatrzyłem się od forumowicza trandolf z jego chomika http://chomikuj.pl/trandolf/INPA+pod+WIN7/. Wszystko zainstalowane zgodnie z instrukcją, ale niestety z obsługą już mam duży problem. Po włączeniu INPY wykrywa baterię i zapłon można odczytać błędy silnika i widać większość parametrów ale nie da się połączyć z żadną funkcją z sekcji BODY. A kupiłem ten interfejs po to by usunąć błąd napinacza pasa żeby zgasła kontrolka poduszek pow. Pojawia się błąd IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT. Szperałem już po różnych forach pytałem wujka gogle ale nigdzie nie znalazłem odp.
I teraz nie wiem czy odesłać ten kabel czy uda się to ogarnąć.
Bardzo proszę o pomoc, nawet zasponsoruję nagrodę dobry czteropak ;)

_________________
Obrazek
Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79483
Jest: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=30617
A tu mój diamencik: http://www.srt4.fora.pl/projekty,6/srt- ... ra,46.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Proszę o pomoc z interfejsem K+DCAN
PostNapisane: 4 sierpnia 2015, 18:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: E39 530i
Kod silnika: M54B30
BMW to e39 530i z 2001r

_________________
Obrazek
Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79483
Jest: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=30617
A tu mój diamencik: http://www.srt4.fora.pl/projekty,6/srt- ... ra,46.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Proszę o pomoc z interfejsem K+DCAN
PostNapisane: 5 sierpnia 2015, 07:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Zobacz czy w interfejsie są połączone piny 7 i 8 we wtyku OBD2.

Pin 7 odpowiada za linię k - silnik oraz skrzynia automatyczna jak jest w aucie.
Pin 8 odpowiada za linię k - reszta modułów w aucie.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Proszę o pomoc z interfejsem K+DCAN
PostNapisane: 5 sierpnia 2015, 12:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: E39 530i
Kod silnika: M54B30
Sprawdziłem i faktycznie nie było zmostkowanych pinów 7i8. Zlutowałem je i wszystko hula aż miło :)
Nie polecam zakupów u tego sprzedającego po zakupie zero kontaktu.
kkkamil26 bardzo dziękuje za pomoc :)

_________________
Obrazek
Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79483
Jest: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=30617
A tu mój diamencik: http://www.srt4.fora.pl/projekty,6/srt- ... ra,46.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Proszę o pomoc z interfejsem K+DCAN
PostNapisane: 5 sierpnia 2015, 20:37 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E46 330CI, F31 320d
Kod silnika: M54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Nie ma problemu, na co dzień robię takie fejsy także w niektórych przypadkach od razu udaje mi się znaleźć rozwiązanie.
Najlepiej jakbyś zrobił przełącznik między tymi pinami, wtedy nie będzie problemu z autami, które mają sterownik z własnym ip (np seria F). Przy nowszych BMW piny 7 i 8 muszą być rozłączone.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL