Pomijając to ile rzeczy chciałbym nowych, teraz raczej staram się zaopatrywać na bieżąco w części, które pozwolą mi normalnie poruszać się powiedzmy na co dzień. Mam sporo nowych części takich jak rygle, ograniczniki drzwi, rolki maski, z zakupem których mogłem w sumie poczekać, bo nie były jakoś pilne, no ale już za późno. Reszta może kiedyś przyjdzie z czasem, chyba że sprzedam auto
Tak więc, cały przód mam - wszystkie atrapy, listwy, lampy, kierunki no i zderzak. Nie mam tylko zderzaka tylnego.
Wał mam, dyfer na razie kupię bez szpery, nie huczący, nie cieknący - mam nadzieję, którego nie będę odnawiał.
Regulator ciśnienia i wtryski wróciły seryjne z m20b25 i nie ma problemu z zalewaniem świec. Spróbuję ewentualnie wrzucił z powrotem regulator 3,5 bara i wtryski z m50b25 - zielone. Ecu master już jest, brakuję jeszcze tylko przepływomierza MAF.
Pieniążki na wydech również są odłożone
I w sumie do jazdy na co dzień to chyba wszystko co jest potrzebne.
A no i felg nie mam żadnych... Chociaż tematy stylingów 5, 16" jest już chyba nagrany w 100%

Jak przypomni mi się coś ciekawego, to dopiszę

-- Dodano 13 mar 2016, o 16:28 --
Dobra, pewnie wspominałem już o tym nie raz, ale czas chyba to skończyć...
Zabrałem się finalnie za front auta. Przez ostatni czas zaopatrzyłem we wszystko, co pozwoliłoby mi normalnie jeździć po drogach. Brakuję jeszcze tylko przedniej dokładki i ramek/mocowań do halogenów. Przy zderzaku działam w miejscu pracy, a konkretnie po robocie, więc w tym lub w następnym tygodniu pokażę efekt.
Z reflektorami poniekąd powiązane są ramki i nerka, więc są i one

Nie było sensu robić zdjęć przy składaniu obu reflektorów, więc prawą stronę złożyłem już jakiś czas temu.
Początkowo nie planowałem aż takiej ingerencji w oświetlenie, ale że trafiła się prawa ramka i kilka drobnych pierdółek w dobrych pieniądzach, temat poleciał już sam.

Co jakiś czas na allegro trafiał się wkład reflektora. Lewy, prawy... światła mijania lub długie. Dla porównania kupiłem chyba 2, lub 3 takie sztuki i stawiając je obok tych z ASO, widać kilka różnic - oznaczenia na szkle, no i głównie w jakości wykonania.
Nowy - ASO

Stary - matowy tył

Co do samej jakości wykonania... Nowe wkłady wydają się lżejsze, a same ścianki w dotyku są chyba cieńsze.




No ale koniec marudzenia...

Silniczek wycieraczek reflektorów rozłożony na czynniki pierwsze wygląda tak

Z nowych elementów kupiłem tylko podkładki - śruba drążona i tulejka nie są dostępne osobno, a nakrętki są wycofane z produkcji.
Tak więc te elementy trafiły do cynkowania, a nowe tulejki wykonał mi kolega na wzór starych z mosiądzu.


Śrubę drążoną, z oringiem wkładamy w przygotowane miejsce. Ja pomogłem sobie również szczeliwem do gwintów.



Kolej na silniczek, który wsadzamy napisem w naszą stronę. Przy zębatkach nie oszczędzamy na smarze


Reszta zębatek...




I zamykamy.


Dalej zabieramy się już za właściwą robotę, czyli poprawne mocowanie wkładów

Powiem Wam, że wsadzenie jednego w drugie, w cale nie jest takie siup



To zdjęcie chyba wydrukuję, oprawię i powieszę na ścianie...
Tutaj duża wersja -> http://my325e.pl/images/mye30/my325e-933xxl.JPG

Tak jest zdecydowanie łatwiej








Duże -> http://my325e.pl/images/mye30/my325e-943xxl.JPG
Duże - > http://my325e.pl/images/mye30/my325e-944xxl.JPGPozdro,