BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1924 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 14:22 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Ja colourlocka nie polecam :/ narobił mi problemu na skórach. Dopiero apc pomogło.
Piękna e46 i faktycznie wygląda bardzo świeżo a przebieg... kto patrzy teraz na przebieg zwłaszcza, że już nawet handlarze w ogłoszeniach piszą "przebieg i cena do ustalenia" :P A no i kolorek piękny :P Sam nie wiem czemu aż tak mi się on podoba :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 14:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
ale nie strong tylko soft i nauczyc sie uzywać. jasny olej po plukance bedzie zawsze, bo plukanka wydobedzie ten syf ze starego oleju. nastepny do 1000km olej bedzie czysty, takze to troche zasluga plukanki tez

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 14:53 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Trochę w detailingu siedziałem więc wg mnie podstawy pracy z różnymi preparatami mam ... dlatego bardzo zdziwiło mnie (nie)działanie colorlocka na moich skórach. Wiem że chyba w większości ludzie są zadowoleni , ale u mnie wyszło jak wyszło, może gliptone w moim przypadku byłby lepszy nie wiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 15:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
nie gliptone nie bedzie lepszy

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 15:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Założe sie że połowa z naszych forumowych E46 i Dieslu ma taki lub wyższy przebieg, 300 tys dla tego silnika to nic wymieniasz Turbo wtryski i sprzegło z dwumasą i jeździsz dalej :) SUper auto w super stanie :padam:

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 15:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Saper1008 Wymieniasz jak będezie przymus. - Połowa z tego co wymieniłeś nie musi się zepsuć do 300 tys,


Ostatnio edytowano 13 września 2015, 15:25 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 15:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
dokladnie wtryski to ponad 300 na pewno a tak realnie to jesli jezdzi i tankuje jedno paliwo dobre to i 450

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 15:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
alduwiel napisał(a):
Saper1008 Wymieniasz jak będezie przymus. - Połowa z tego co wymieniłeś nie musi się zepsuć do 300 tys,

Nie musisz ale z doświadczenia wiem że sprzęgło i turbo więcej nie wytrzyma, tak czy siak nie są to ogromne koszta.

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 15:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
U mojego ziomka w e46 330d 1998 rok wtryski, dwumas i turbo wytrzymało 300 tys i nadal działa od nowości. Sprzęgło było wymienione

I dodam że te jego aktualne 30X tys na liczniku jest dla mnie mocno podejrzane z 2 powodów A- brak książek serwisowych i B-auto kupione od rodzimego zawodowego importera aut z zachodu :]
Auto ma od 2008r roku no i jak je kupował to miało 216 tys nabite :rotfl:


Ostatnio edytowano 13 września 2015, 15:32 przez Alduwiel, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 15:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
zalezy jakie sprzeglo i w jakim silniku. np w 320d jak jest to nowsze sprzeglo to wytrzyma wiecej niz 300. w benzynie moze nie wytrzymac 150-170. wtryski CRI CRII EU3 i CRII EU4 to inne przebiegi. co do turbin to tez sa rozne, nie mozna wrzucac wszystkiego do jednego wora

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 września 2015, 15:35 przez pawelos666, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 15:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8342
rorafalki napisał(a):
Zregenerowałem wszystkie wtryski
pojechałem tu

Znajome miejsce,też tam regenerowałem wtryskiwacz.
Co do kasy to miałem dwie opcje,też 400,ale to z wymianą nie wszystkich części i 600 z wymianą wszystkich (nie pamiętam już dokładnie o co tam dokładnie chodziło),wybrałem tą droższą opcję.

Fajnie,że auto w trasie nie sprawiło żadnych problemów,bo mimo,że się dba o auto to wiadomo,że różnie może być w kilkunastoletnim samochodzie,swoją drogą cały czas wyglądającym rewelacyjnie w Twoim przypadku :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 18:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Artur.92 napisał(a):
Chorwacja?

została po drodze, docelowa była Czarnogóra (planowana już 2 lata temu, ale jakoś nie było wcześniej po drodze)
Łukasz_P napisał(a):
Tutaj jak zawsze wszystko na tip top Takie 330d to piękna sprawa na długie wycieczki

do Ciebie mi jeszcze trochę brakuje, ale dziękuję - miło słyszeć
nie powiem, podróż 330d ZAWSZE sprawia mi ogromną radość, zarówno jak była serią jak i po wzmocnieniu :hyhy:
nie ma +500KM, ale manewr wyprzedzania trwa chwilę, można stale jechać autostradą ze sporą prędkością i przy tym nie spala ogromnych ilości paliwa. Od pełnego do pełnego (tankowanie na autostradzie) prędkość 160+ i 8 nie przekracza. Chętnie poznam benzyniaka, który przy tych prędkościach zadowoli się choćby 10 :]

gamil napisał(a):
Jak na takim kole się jedzie w daleką podróż ?

szczerze? znacznie lepiej jak na 18'' - naprawdę. Co jedyne mogłoby komuś przeszkadzać to obniżenie, trzeba patrzyć którędy się jedzie. Natomiast felga 19'' w E46? brać w ciemno :ok:
co do
Cytuj:
colourlock

mam i używam - jest naprawdę bardzo dobry, znacznie lepszy od Gliptone (wg mnie). Ale takie ściereczki w aucie, podczas podróży, naprawdę się przydają :)

jak ktoś śledził moją galerię to wie, że nie czekam z wymianą do ostatniej chwili. Moje auto zawsze musi być gotowe do drogi. Nawet zimą, jak nie jeżdżę dużo, to muszą być zimówki na aucie, gumowe dywaniki i zimowy płyn do spryskiwaczy.
byku1600 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Zregenerowałem wszystkie wtryski
pojechałem tu

Znajome miejsce,też tam regenerowałem wtryskiwacz.
Co do kasy to miałem dwie opcje,też 400,ale to z wymianą nie wszystkich części i 600 z wymianą wszystkich (nie pamiętam już dokładnie o co tam dokładnie chodziło),wybrałem tą droższą opcję.

Wtrysków nie musiałem robić, ewentualnie jeden. Ale skoro zdecydowałem się na wyjęcie, to sprawdziłem wszystkie. Dlatego załapały się na I regenerację (za 395) a nie II (za 595). Do tego doszły nowe uszczelki pod kolektor.

wracając do oliwy - wiadomo, że większość chwali swoje (jak choćby ja Shell'a), czy to olej czy np. opony. To, że Shell się zabrudzał szybko - OK, mógł czyścić. Choć zmieniając go co rok, przebiegi ok. 10-12tkm to powinien wyczyścić już wcześniej. Ale zapach spalonego oleju... Posiadaczy diesla zapraszam pod maskę. Odkręćcie korek czy wyjmijcie bagnet i powąchajcie. Na pewno czuć spalonym olejem. U mnie teraz nie. To jedna z różnic, którą widać :ok:

dziękuję za miłe słowa i odwiedziny nudnej, starej galerii, trójki w dieslu, kombi i automacie :D

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 18:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7178
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Turas jak zwykle na propsie :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 18:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
Starym olejem czuc jak wtryski leja, ropa przenika do oleju, albo jak olej to tani HC i szybko sie utlenia od tego. Zawsze przenika do oleju, no ale fakt na fuchsie 0w40 czy millersie xf 0w40 czy tam xf 5w40 olej nie smierdzi "dymem"... :) jak lales shella 5w40, to sie nie dziw ze olej mial swoj mocny zapach

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 20:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
rorafalki napisał(a):
trójki w dieslu, kombi i automacie
gorzej być nie może :rotfl:

Super dbasz o autko, wzór godny naśladowania :padam:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 13 września 2015, 20:35 
:ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 14 września 2015, 01:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 223
Lokalizacja: DJ
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134043
:padam: Autko jak zwykle godnie reprezentuje markę, wszystko robione na czas, bez półśrodków. Miło aż wejść na Twoją galerie, aby ponownie zobaczyć tak zadbane autko :)

Artur.92 napisał(a):
Chusteczki do skóry zawsze fajne, ale do "codziennego" odświeżania ja akurat polecam Colourlock, a mam porównanie z tymi z ASO;)

Z tego co wiem to colourlock, to to samo co produkty ASO tylko w innym opakowaniu tj. nie wiem czy na 100% w przypadku bmw tak jest, ale np. dla vw colourlock robi :).

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 14 września 2015, 07:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
rorafalki napisał(a):
Artur.92 napisał(a):
Chorwacja?

została po drodze, docelowa była Czarnogóra (planowana już 2 lata temu, ale jakoś nie było wcześniej po drodze


Pewnie Wieden tez byl na tej trasie :chytry:

Dobra robota :ok:

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 14 września 2015, 08:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1654
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e90 318d
Kod silnika: N47D20A
Garaż: Było
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d
e39 540iA
rorafalki napisał(a):
po płukance (również Millers)


jak długo płukałeś? Jutro mi przyjdzie taka płukanka i właśnie jestem ciekaw ;)

Konkret serwis :ok: Też u siebie muszę te ślizgi wymienić bo mi szyby trochę brzęczą jak są do połowy opuszczone :)

Super się prezentuje, Twoja eksploatacja napawa mnie optymizmem, że mój też będzie jeździł długo i szczęśliwie :)



rorafalki napisał(a):
nie powiem, podróż 330d ZAWSZE sprawia mi ogromną radość, zarówno jak była serią jak i po wzmocnieniu
nie ma +500KM, ale manewr wyprzedzania trwa chwilę, można stale jechać autostradą ze sporą prędkością i przy tym nie spala ogromnych ilości paliwa. Od pełnego do pełnego (tankowanie na autostradzie) prędkość 160+ i 8 nie przekracza. Chętnie poznam benzyniaka, który przy tych prędkościach zadowoli się choćby 10


Dokładnie, mimo iż nie brzmi jak benzyna to ma to swój urok :piwo:

_________________

Jest E90 318d

Było: E46 328i, E46 330CiA, Aplina B3, E46 330d, E39 540iA


Wykładziny i wycieraczki - https://wykladziny-warszawa.pl/ Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: rorafalki -> E46 330d OEM+ wtryski podróże małe i duże s.94
PostNapisane: 14 września 2015, 10:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Hakelbery, DanyU, rybik, jgkrzycho - dziękuję :zawstydzony:

artur441 napisał(a):
rorafalki napisał(a):
Artur.92 napisał(a):
Chorwacja?

została po drodze, docelowa była Czarnogóra (planowana już 2 lata temu, ale jakoś nie było wcześniej po drodze


Pewnie Wieden tez byl na tej trasie

no był :| przed wyjazdem zapomniałem się z Tobą skontaktować poprzez PW żeby się numerami wymienić :wstyd: na wytłumaczenie dodam od siebie tyle, że byłem w stolicy Austrii ok. południa, więc mam nadzieję, że byłeś w pracy (piątek). Następnym razem na pewno się poprawię ;)


Sphinksus napisał(a):
rorafalki napisał(a):
po płukance (również Millers)


jak długo płukałeś?

dobre 40-50min, ale nie była to pierwszy raz użyta płukanka, dlatego nie przesadzałem z czasem (poza tym zmieniam olej dosyć często, co roku ~ 10-12tkm)

Sphinksus napisał(a):
Super się prezentuje, Twoja eksploatacja napawa mnie optymizmem, że mój też będzie jeździł długo i szczęśliwie

dziękuję :)
na pewno będzie, to naprawdę dobre auta i trwałe silniki :cool:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1924 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL