Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj. Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów: [Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji
Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery
Witam. Przede wszystkim problem pojawił się po modyfikacjach wydechu (tak mi się wydaje) generalnie wyciąłem rezonator i końcowy, wstawiłem prostą rurę z kwasu. Chwilę pojeździłem 2-3 dni i zauważyłem mega problemy odpalaniem, auto gasło po 3 razy i nie mogło wskoczyć na obroty, po wciśnięciu gazu dławiło się/nie chodziło na wszystkich garach. Na gazie wszystko jest ok, auto jedzie jak trzeba, nie przerywa. Spróbowałem przejechać się na benzynie, generalnie raz jest lepiej raz gorzej, tzn przerywa zawsze, nie chce za bardzo przyśpieszać i się dławi z tym że raz bardziej raz mniej do tego strzela z wydechu więc obstawiam że albo nie chodzi na wszystkich garach albo bardzo fajnie zalewa. Czy ktoś ma pomysł co to może być ? Za co się najpierw zabrać, co sprawdzić ? Dodam jeszcze że wczoraj jak próbowałem jechać na benzi mignął mi kilka razy (niestety nie pamiętam ile) check engine i zgasł. Poniżej filmik z gazem w podłogę na benzynie na biegu jałowym (brzmi jak procedura startu )
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 59 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników