BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 18:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46]M47 needlesensor
PostNapisane: 19 września 2015, 02:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
Witam panowie mam problem z betka. Parę dni po zakupie zaczęła mulic tzn: przy wyprzedzaniu but w podłogę, zamula na 1 sek i dalej ciągnie. Dzisiaj to już loteria, czasami turbo śmiga czasami nie, niekiedy nawet jak śmiga to zaczyna przerywać co pół sekundy(turbo jakby tracilo i dostawalo mocy na zmianę). Egr zaslepilem i jest nieco lepiej.
Jeśli ktoś ma jakis pomysł proszę pisać. Załączam logi - z telefonu się nie da wiec wrzucę rano

Początek wtrysku oczekiwany -1.50 zmierzony 0.00, turbo na postoju do 3k obr ładuje 1-1.2bar.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46]M47 needlesensor
PostNapisane: 19 września 2015, 08:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zdjęcia dodaje pod postem, bo cos nie moge zedytowac..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46]M47 needlesensor
PostNapisane: 20 września 2015, 11:58 
Offline
Specjalista

Posty: 2696
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Needle-motion sensor to czujnik we wtrysku sterującym. Zmierz oporność cewki wtrysku. Powinno być ok. 100ohm, najprawdopodobniej jest ona uszkodzona skoro jest błąd.

Drugi błąd dotyczy zaworka turbo, błąd dotyczy odłączonego zaworka

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL