BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 07:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 08:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
alduwiel a jak wielką masz tą hybryde? ori duża to ponoć gt2571

qubon jak dobrze kojarze e92 335d 433KM to twoje byłe,
a jakie problemy i wynik wyszedł Ci po modach 535d??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 08:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
przemek530d wielkości turbin są opisane w pierwszym poście tego tematu.

Hakelbery nie chce m3 ... to dluga historia... Wyjaśnię jak juz ten cały sit tutaj się pozytywnie rozwiąże.

kinko masz rację , ale ja jestem uparty. Nie poddam się . Nie chodzi o fejm tylko o to ,że jak juz coś postanowię to choćby nie wiem co to dokonam tego.
I jak już mówiłem choćby się zprzysiągł przeciw mnie cały światy to to zrobię. Odrzućam wszystkie myśli o wycofaniu się czy porażce ,albo zajęciu się czymś innym. Podjąłem decyzję, że zrobię wszystko, co będzie trzeba, by osiągnąć swój cel i że nic mnie nie zatrzyma. Zaczynając od tego nawet osoba o przeciętnych zdolnościach może osiągać wielkie rzeczy.

qubon Bardzo Cie polubiłem i wiem ,że jesteś uczciwy wporzo chłopak . Wiem ,że chcesz tak naprawdę mi pomódz, ale niestety możesz nie mieć racji. Ja nie mowię ,że się całkowicie mylisz bo sporo w tym co napisałeś jest prawdą. Np Że był mega burdel w układzie turbo i że źle zaczopwowalem egra na kolektorze dlatego spaliny buchały z pod maski. Ale dziwisz się? Cud ,że wogóle do Was dojechałem bo cały układ turbo ja sam rozebrałem i ja sam złozyłem. A ja jestem kucharzem, nie mechanikiem. Dziwne ,że po tym wszystki to auto wogóle działa!
To, że inni mechanicy to oglądali i stwierdzili ,ze wszystko jest ok to już inna para kaloszy ... Tak Auto ma przejechane 250 tys i nie ma cofanego przebiegu . Na bank było w gorszym stanie niż twoje 335d czy 535d ,ale ja je kupiłem bo była okazja , a pech chcial ,że nie szło dopaść w okazyjnej cenie rarytasa z górnej stawki cenowej.
Jak to się mowi darowanemu koniowi się w zęby nie patrzy. Oczywiście ,że wolałbym iglę z przebiegiem zamiast 250 tys to 100 tys. Tak felga była uszczerbiona, nie jajowata , widać ,ze ktoś nią przywalił w krwaężnik- kupię nowe felgi. No bo co mam zrobić? Tak widać bylo po odkręcanych śrubach, że blotnik wymieniany razem z drzwiami. No i co z tego? Dla Ciebie to był trup , dla mnie nie. A jak jest w rzeczywistości to się nie bawem każdy będzie mogł przekonać. Przyjechać zobaczyć i wydać opinię.

Co do turbin to nie wiesz co będzie . Nie wypowiadaj się, lub zaznacz ,że to są Twoje i jnxa przypuszczenia bo z tytanami w ukłądzie biturbo tych wielkości ,ani Ty ani on styczności nie mieliście. Nawet nie wiecie ile te tytany ważą i z jakimi kutymi innymi frezowanymi je porównywałem

Nie jechałem tym autem jeszcze, ale wedle mechanika i samego Pana Sarnowskiego ,żadnej turbo dziury od dołu nie ma bo się dokładnie pytałem czy są jakieś turbo dziury. Wedle niego auto zapiepsza ,że aż milo . Ma 5,5 do setki i 11,3 od 100 do 200 i to w 390 koniach. Jak będzie faktycznie? Napewno każdy się przekona bo nie mam zamiaru chować tego auta przed światem..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 09:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 254
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: Brak
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146096
alduwiel napisał(a):
Cud ,że wogóle do Was dojechałem bo cały układ turbo ja sam rozebrałem i ja sam złozyłem. A ja jestem kucharzem, nie mechanikiem.


A więc właśnie.
Myślę że mechanik, nie bierze się za robienie mega wykwintnych obiadów tylko zostawia to specjalistom którzy potrafią taki obiad upichcić np. tobie.

Podziwiam zaparcie i życzę powodzenia bo ja już dawno bym odpuścił :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 09:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Podjedz na inna hamownie. Najlepiej gdzies do Wawy bo tam podobno hamownie najwiecej pokazują :rotfl:
Moze pęknie 400KM ;)

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 10:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
a jaka decyzja w sprawie pompy cr, będzie modyfikowana ?
wtrsyki ok, suszarki wielkie, pompa odpowiednia tu by pasowała :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 14:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Rafi90 masz rację ... No co zrobić, miałem ostatnio sporo wolnego czasu to pomyślalem,że dam radę :looka: pomyliłem się...Choć forumowy mechanik z bmw Poznań stwierdził ,że i tak jest pełen podziwu ,że udało mi się to poskladać do kupy tym bardziej ,że kolektory i turbiny nigdy wcześniej nie były rozbierane.

przemek530d Działam! Aktualnie wywalają pompę wysokiego ciśnienia.


Mam też parę nowych klamotów jeden chyba najważniejszy :rotfl:
Obrazek

No i tu muszę się przyznać - finalnie zdecydowałem się poszerzać burty. Wiem ,że się posypie fala krytyki, ale już postanowiłem.
Rozwiązanie ala djpixel czyli wspawa się reperaturki.
Nie mam zamiaru tego wyklepywać bo blacha się zrobi cieńsza to też takie wyklepywania zaraz ruda bierze. Stwierdziłem też ,że reperaturki wytnę z ori blotników bo są ocynkowane. Są na rynku całe zamienniki - nówki cewki błotniki do e90 po 100zł ,ale w tej samej cenie udało mi się dopaść lekko uszkodzone ori ocynkowane blotniki. Na wycinkę reperaturek będą chyba ok? Co myślicie? Zamienniki to zwykła blacha , dlatego chyba takie najlepiej dać co?
Obrazek

oba błotniki mają lekkie wgnioty w sumie w tych samych miejscach , ale na reperaturki sie nadadzą. A ocynk to zawsze ocynk :oczami: No i przemyślałem sprawę przodu. Wszystko zostanie przerobione na m3 ,bo wieśniacko to wygląda pół m3 pół przed lifttowe e90


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 14:42 
Co z tego, że ocynk jak i tak będą spawane?

Z resztą całe przednie błotniki możesz oddać do ocynku.. to jest tania sprawa..

Zawsze też można dać podkład reaktywny na gołą blachę i zabezpiecza już na prawdę fajnie.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 16:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Obleciałem kilku blacharzy i po konsultacjach doszedłem do wniosku ze najlepiej wstawić ori ocynkowane reperaturki+kupić jakieś z górnej pułki preparaty zapezpieczajace blachę. Chyba , że ktoś ma inny pomysł?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 18:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Nie obraź się ale Twoje auto powoli zaczyna pachnieć ulepem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 18:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
qubon napisał(a):
Byłem jak auto przyjechało pierwszy raz na strojenie do Łodzi i widziałem ten samochód oraz jego stan. Pech przy tym projekcie to jest po prostu 1. zły dobór mechaników 2. jak już coś zaczynać to od początku do końca. 3. Bardzo kiepski stan auta. Przyjechałeś do Łodzi na strojenie, pod maska wszystko wisi, węże od podciśnień nieszczelne każdy idzie w różną stronę, małe turbo w ogolę nie działało, nieczelny układ, gołym okiem było widać jak spaliny wy dostraja się z komory silnika wszystko rozgrzebane, nieposkładane ogólny bałagan. Nie znam historii auta ale patrząc na nie powiedziałbym że ma przejechane z 500 tyś i jego historia kolizji nie jest uboga.. Na liczniku było coś chyba ponad 250 tyś km? i ogólnie wszystko tam jest tak zrobione, jest cic fajnie, ale kto to montował... zrobiłeś wydech też fajnie ale na końcu ktoś kto to robił wstawił mega wąskie rury, węższą niż seria.. zamontowałeś turbosprężarki fajnie ale ktoś kto to montował zrobił to źle jak pisałem wcześniej podciśnienia i nieszczelność i problem jest taki ze większość rzeczy jest tam tak właśnie niechlujnie porobiona i rozgrzebana. Przyjechałeś na strojenie chciałeś mieć 440 km, stoję przy aucie i gołym okiem widzę ze przednia felga krzywa z 2 cm rant zagięty, dziwne ze powietrze nie schodzi i jajo na oponie.... Żeby to było dobrze należałoby to auto dostawić do dobrego mechanika który by to wszystko popoprawiał, pomocował naprostował tak żeby była w miarę zdrowa seria. Co do turbosprężarek w e92 u mnie wyszedł dobry wynik potem miałem e60 i przerobiłem ten temat, jak dla mnie u Ciebie te turbiny są za duże, będziesz miał laaag i tyle a tak naprawdę nic to nie da i sam się o tym przekonałem a i tak miałem mniej modyfikowane turbosprężarki, modyfikując coś musisz zachować jakieś proporcję a nie im większe tym lepsze... U mnie w e92 i w e60 miałem fabryczne auto zmodyfikowałem tylko intercooler, dpf out, i dużą turbinę plus kompetentne strojenie a i tak to nie było jeszcze na maxa. Co do wyników na hamowni jak już skończysz ten projekt ustaw się z 535d jnx gdzie e60 jest cięższe, mogę postawić 1000 zł na e60 że będzie przepaść. Przy takich projektach nie możesz słuchać każdego kto Ci coś tam powie bo mu się tak wydaje w sumie prawda jest taka ze powinieneś słuchać kogoś kto to będzie stroił. Tak czy inaczej ogarnij auto i powodzenia w ukończeniu projektu i może się kiedyś spotkamy na drodze
a i może tez jakieś kilka set postów później przyznasz mi rację ale według mnie to auto na tych turbosprężarkach nigdy nie będzie jeździło dobrze, płynnie i skończy się to kupieniem drugich
:padam:

Rafał napisał(a):
Nie obraź się ale Twoje auto powoli zaczyna pachnieć ulepem.
:super:

dobre podsumowanie tematu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 19:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
nie dokończone sprawy mechaniczne, a już się grube tuningi nadwozia szykują :kwasny:

tak trzymaj , a może w końcu zwariujesz...bo sobie nie możesz ze wszystkim poradzić.... tylko nie płacz na forum ;)

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 19:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
przesledzilem z grubsza temat...
nie wiem co napisac w sumie, szkoda mi chlopaka, ale sam sie prosi, teraz jeszcze te blotniki :faint:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 19:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie przesadzaj. Skup całe swoje siły na tym, żebyś nie powiesił się przez to auto albo nie wymordował rodziny... i zrób tą mechanikę. Jak masz tysiące połączeń w wężach, przewodach itd. to masz tysiące potencjalnych spadków ciśnienia, tysiące potencjalnych przekłamań w sygnałach elektrycznych i tysiące potencjalnych wycieków. Dopóki tak będzie dopóty nawet jak auto ruszy to będziesz się nim bał jechać na inną ulicę, niż ta na której mieszkasz.

Ogólnie to na razie jak dobrze widziałem MOŻE osiągnąłeś osiągi seryjnego M3 E46...

Daj sobie spokój z tymi reperaturkami, na razie to olej, ew. rozwalcuj, mniej rzeźby zawsze.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 19:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ale układ turbo jest juz poskaldany na tip top. Tam wszystko powymieniane i auto działa jak trzeba.
Bylem dziś popytać o opinie i rade w gekocars chip tuning poznań.
Stwierdzili ze 390 koni z tego motoru to i tak jest bardzo bardzo dobry wynik. Cos tam mi poradzili,ale żeby się mieli w razie wu podjąć próby poprawek to mogę zapomnieć. Wedle nich więcej to już za duże ryzyko i nie chcą mieć z tym nic wspólnego. I ciekawostka, jak im wspomniałem ze ten motor zwykle uzyskuje na seryjnych podzespołach 370 koni to mi parchneli śmiechem i uwaga dodali - chyba na papierze.... to zastanawiajace :zdegustowany:

Co do silnika to już udalo sie rozgryźć co jest nie tak. Ponoć pompa jednak nie trzymała ciśnienia. Było chyba powtarzam chyba 1600 zamiast 1800. Pompa idzie do wymiany i w tedy się dalej będzie działało.

Co do poszerzenia to ehhh wiem ze to nie najlepszy pomysł.... przemyśle to jeszcze raz na spokojnie...


PS. Dlaczego miałbym się powiesić przez to auto? Wiadomo ze były i pewnie będą trudne momenty związane z tym projektem ale bez walki i poświęcenia zwycięstwo nie smaku


Ostatnio edytowano 23 września 2015, 20:00 przez Alduwiel, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 19:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
jiGsaw napisał(a):
Ogólnie to na razie jak dobrze widziałem MOŻE osiągnąłeś osiągi seryjnego M3 E46...


Bez przesady - chyba Hipka m3 chciales powiedziec. 100-200 - 11.3 to robi dlubniete m3 e46 a nie seria

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 19:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2192
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
alduwiel napisał(a):
Stwierdzili ze 390 koni z tego motoru to i tak jest bardzo dobry wynik. Cos tam mi poradzili,ale żeby się mieli w razie wu podjąć próby poprawek to mogę zapomnieć. Wedle nich więcej to już za duże ryzyko i nie chcą mieć z tym nic wspólnego.


tak, dobry jeżeli zrobiłbyś to przy pomocy softu, zmienionego IC i uwolnionego wydechu.
zły biorąc pod uwagę sprężarki i wtryski

W tej chwili to tak jak ja bym powiedział ,że z n47 230 KM to bd wynik. Mnie też trzyma pompa ale na szczęście mam już kupioną lepszą. Powodzenia i najpierw jedno, później drugie !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 20:41 
a mnie to w ogóle dziwi to parcie na te 440 koni :mrgreen: Tracisz tylko hajs... Masz krzywe felgi...zapodaj jakieś fajne koło, jakiś gwint, wymień deskę potraktowaną siekierą... Przecież 390 koni to i tak w chooooj! :mrgreen:
Zrób kosę mechanicznie jak i z zewnątrz i ciesz się jazdą... Przynajmniej ja bym tak zrobil.
bo co mi po aucie które ma 440 koni jak felgi krzywe :zdziwko: :zakrecony:
Wolałbym kupić M3 a do tego za jakis czas kompresor a nie pyerdolić się z gnojownikiem...który pomimo swojej mocy za 3-4 lata będzie wart czapkę gruszek a eMka wartość będzie trzymać.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 20:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Jedno jest pewne, najbardziej kontrowersyjne auto na forum :D

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 21:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
BanDai dzięki. Myślę , że jak ogarnę te pompę + pompę zasilajacą to wyjdą wreszcie oczekiwane wyniki.

Michu przyznaje, że się z Tobą całkowicie zgadzam. Ale już wlazłem w to wszystko to chce to dokończyć. Te teksty, że auto trup jest lub ze jestem gamoń i nie dam rady działają na mnie jak płachta na byka. Ja wiem, że ten projekt to utopione siano. Zakup każdego auta i mody to utopione siano. Chyba ze masz więcej oleju w głowie i kupisz klasyka na odnowienie tak jak zrobił Jigsaw którego to auto zamiast tracić na wartości każdego dnia zyskuje. Ale chyba każdy z nas to nie rozsądny fanatyk żyjący chwilą i cieszący się ze swojej pasji. O rozsądek to trzeba było się mnie pytać jak wogole kupowałem to auto bo gdzie tu logika skoro wymieniłem e91 330d na e90 335d. Ja rozsądny byłem ostatnie 10 lat... teraz chce wreszcie cieszyć się spełniając marzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 23 września 2015, 21:48 
alduwiel napisał(a):
teraz chce wreszcie cieszyć się spełniając marzenia.

i jest nim 335 w dizlu ? :chytry: :rotfl: Ja tam wolałbym eme :P powodzenia przy projekcie! :)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL