BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 17:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 12:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Wykres zginął śmiercią tragiczną ;)

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 13:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Tej piatek był wczoraj. :rotfl: dajcie się wyspać człowiekowi :D

Jest wykres ... Moim zdaniem grube rozczarowanie, brakuje dokładnie 50 koni :P

Obrazek


Ostatnio edytowano 26 września 2015, 13:24 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 13:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Byłbym bardzo szczęśliwy mając samochód który od 2800rpm ma 300km a przy wyścigach praktycznie cały czas powyżej 370km :ok: Obstawiam ze nawet pomodzone e46 m3 w N/A już by miało bardzo duże problemy z Twoim 335d :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 13:27 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
A mi się wydaje ,że mała turbina od 1500 do 3000 po tym tuningu i wymianie na hybrydę powinna dawać dużo więcej.
Z tego co wiem to nikt w Polsce nie wymieniał w 335d obu turbin.
Tytan to bardzo lekki metal- chyba każdy o tym wie. Mam zegarek z tytanu to komu go dam do reki to mysli ze jest pusty w środku - tak jakby bransoleta była dmuchanką pustą w środku, tak samo koperta.
Myślę że te tytany w obu turbinach to był dobry pomysł. Daj boże ,żeby tak było...
Z tego co mi mechanik mowił o tym dlaczego nie ma turbo dziury od dołu to ponoć dlatego bo automat nie pozwala spaść obrotom niżej niż te jakieś 1xxx obrotów i dlatego tego nie czuć- nie wiem bo nie jechałem. Jak będzie turbo dziura to Wam o tym powiem. W manualu latałem juz od 600 obrotow to pewnie by turbo dziura była.

Jak się ogarnie te spadki ciśnienia na pompie Cr to wyjdzie ładny wynik


Ostatnio edytowano 26 września 2015, 13:48 przez Alduwiel, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 13:28 
alduwiel, i jak dla mnie jest bomba :super: zostawiłbym tak jest jest i cieszył się autem z mega kopytem i o 50 koni mniej wysilonym silnikiem :] ;) dopieszczając je tylko mechanicznie jak i wizualnie :piwo:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 13:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Michu napisał(a):
alduwiel, i jak dla mnie jest bomba :super: zostawiłbym tak jest jest i cieszył się autem z mega kopytem i o 50 koni mniej wysilonym silnikiem :] ;) dopieszczając je tylko mechanicznie jak i wizualnie :piwo:


To juz zapier*** i fakt ze modzac dalej mozesz pojezdzic miesiac i wymieniac silnik, a teraz moim zdaniem jest jeszcze w granicach rozsadku, zostaw to i zacznij ogarniac auto wizualnie i mechanicznie(bez zbednego tuningu)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 13:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Niby tak ale z drugiej strony pamiętaj że lepiej jak moc jest powyżej 2tyś rpm nie dostaje po dupie tak dół silnika :)
Przy 2 tyś masz ponad 150km pewnie niezły masaż pleców jest :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 13:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
alduwiel napisał(a):
Jest wykres ... Moim zdaniem grube rozczarowanie, brakuje dokładnie 50 koni :P

w wykresie widac cisnienie 1013 To jest cisnienie wzorcowe przy jakim mierzy sie auta a gdy jest ono inne to moc koryguje sie o odpowiedni procent (jak jest np 980hpa to hamownia doda kilka procent do wyniku) - to wymyslili dla wolnossakow a dla auto z T to sprawa kontrowersyjna..(to dodawanie mocy). do czego zmierzam: obstawiam, ze nie wlaczono korekty od cisnienia wpisujac cisnienie wzorcowe
jakbys poszedl na hamownie gdzies gdzie tuner wlaczy korekcje mocy wg dim costam a cisnienie atm bedzie mniejsze niz 1013 to dostaniesz pewnie wiecej PS-ow :D
Przemek
P.S.
to stacjonarna czy drogowka? bo jak to drugie to dziwne bo nie ma wagi, przelozenia i obwodu kol

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 14:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Było sprawdzane na stacjonarnej i na drogowej . Oba wyniki takie same.
Nie mam pojęcia o tych parametrach żadnego bo się na tym nie znam :/ tak więc dzięki Przemek za cenną uwagę. Wypytam się tego z wstr o ten aspekt, chyba ,że ktoś dokładnie mi wyjaśni o co tu lata. Tzn chodzi o to ,że te hamownie korygują wyniki zależnie od ciśnienia i same ,,na oko'' dodają lub odejmują mocy na wykresie?

Co do mocy to pompa wysokiego ciśnienia nie domaga
Widac wyraźnie po wykresie. Ona szwankuje bo nawet nie daje tego co powinna seria dawać


Ps dzęki Michu, marcin92, TTom3k jeszcze raz dzięki , ale cel to cel. 440 koni ma być , a pewnie ryzyko rozwalenia motoru czy napędu będzie podobna. Przekonamy sie to się będzie można wypowiadać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 14:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
prosze
http://sevencoins.pl/blog/2011/06/13/ko ... din-70020/
W skrocie: pomijajac temp wynik koryguje sie o stosunek cisnienia atm do 1013
Przy 980hha byloby 0,967 = wiec zmierzone 300koni byloby przedstawione po korekcie 310

Jak chcesz sie pochwalic kreskami to idz na pomiar latem przy niskim cisnieniu i +35stopniach a norma podbije ladnie wynik :D

Cytuj:
Co do silnika to już udalo sie rozgryźć co jest nie tak. Ponoć pompa jednak nie trzymała ciśnienia. Było chyba powtarzam chyba 1600 zamiast 1800.

to auto SERYJNIE chodzi na cisnieniu 1600 przy penym bucie = aby chodzilo na wiekszym trzeba dlubnac tu i tam w sofcie
Mam 530xd LCI (czyli uklad wtrykowy jak 535D 286ps) i bez problemu uklad wtryskowy trzyma 1750 (takie sobie ustawilem i tak trzyma) a auto ma ponad 200tys przebiegu... moze zwyczajnie nie ruszono Ci cisnienia RP/przeoczono jakis limiter?
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 15:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Bardzo ladny wykres . Nie wiem czy potrzeba wiecej masz od 2800 ponad 300hp tak jak wspominal marcin. Moim zdaniem to super wynik. M3 e46 z rolki dostanie tegie smary.
Chcialbym zobaczyc wyscig twojego diesla z hipka m3 e46

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 15:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Przemek4net :padam: chłopie to na bank będzie to. Czuję to w kościach ze tu lezy pies pogrzebany i jak się te kwestie rozwiąze to wynik nareszcie będzie taki jak trzeba. Dziękuje Ci ze zabrałes głos i podzieliłes sie tymi informacjami. A prostując to moja pompa nie trzyma seri o te jakies 200. Ja dokładnie nie pamiętam ile mi przez tel mowił-myślalem ze tak jak napisałem 1600 zamiast 1800. A to pewnie było 1400 zamiast 1600 bo to wiem na 100% pompa do wymiany-nie daje tego co seria powinna dawac. A następna sprawa to te limitery. Moze zapomnieli ich podnieśc :oczami:

Forest dzięki. Kupie tego racelogica i sie sprawdzi jak to lata. Mimowszystko jak juź mowiłem auta nie odbieram puki te 440 koni nie pęknie. A po za tym na dole trzeba jakoś koksu dowalic. Mi sie wydaje ze ta mala turbina zrobiona na hybrydę powinna więcej wydmuchac.


Ostatnio edytowano 26 września 2015, 15:37 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 15:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
mi sie wydaje ze ten dol jest specjalnie oslabiony zeby skrzyni nie zabic. Chociaz nie wiem musisz zapytac tych w wstr

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 15:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No tak jest zdławiony tzn miał byc zdławiony , ale tylko niuton. Nie mam pojęcia czy przy okaźji tez trzeba było moc zdławic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 26 września 2015, 16:28 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Zrób aktualizacje sterowników skrzyni tak jak wcześniej pisałem, zaszkodzić nie zaszkodzi, a może coś poprawi. Super wynik, także gratuluje fajnej zabawki :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 27 września 2015, 07:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
jak to się mówi kto nie kombinuje ten nie ma ma :] :] cały czas kibicuję :ok:

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 27 września 2015, 08:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 161
Lokalizacja: Kuślin
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54b30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152843
Niezly wynik :D gratulacje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 27 września 2015, 14:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
alduwiel napisał(a):
No tak jest zdławiony tzn miał byc zdławiony , ale tylko niuton. Nie mam pojęcia czy przy okaźji tez trzeba było moc zdławic.


Nm i KM są ze sobą związane w funkcji obrotów (Nm x obr/9550=KM czy jakoś tak),
nie da się wybierać i jak przy 2000obr masz np 400Nm to masz dokładnie xxxKM,
właściwie to mierzy się niuta i z niego oblicza moc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 27 września 2015, 18:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
przemek530d napisał(a):

Nm i KM są ze sobą związane w funkcji obrotów (Nm x obr/9550=KM czy jakoś tak),
nie da się wybierać i jak przy 2000obr masz np 400Nm to masz dokładnie xxxKM,
właściwie to mierzy się niuta i z niego oblicza moc



Z tego równania wychodzi moc w KW, należy dodatkowo pomnożyć przez 1.36 aby otrzymać KM.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 27 września 2015, 18:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Czyli skoro nitony są ograniczone to i konie tak samo?
To dobra wiadomośc-trzeba to odblokować :twisted:
Pan Maciej miał chyba swojego czasu przy 460 koniach 880Nn teraz z tego co Pamiętam mowił, ze pod 950 podchodzi a skrzynia się nie posypała to moźe i ja powinnienem zaryzykować?

Ps dzięki za miłe słowa.

Miłosz a jaki soft do skrzyni polecasz? Słyszałem ze ten od alpiny jest super ale jaki dokładnie? Nie wiem... czy poprostu tylko zrobic aktualizacje?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], mmarcin47 i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL