BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 20:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 23 lutego 2015, 07:47 
Jak sie dizlowcy nie naucza kulturalnie pisac, to zbanuje wszystkich posiadaczy silnikow o zaplonie samoczynnym z nieseryjnym Turbo i podniesiona niefabrycznie moca, a takze tych, ktorzy ta moc podnosza :cisza:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 23 lutego 2015, 07:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
seryjna mapa wtrysku nie oznacza seryjnego softu, otrzymałeś przecież wykres modyfikacji :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 23 lutego 2015, 09:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
jnx napisał(a):
seryjna mapa wtrysku nie oznacza seryjnego softu, otrzymałeś przecież wykres modyfikacji :)


Ok rozumiem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 23 marca 2015, 16:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
blademan89 napisał(a):
Byłeś w TC, później u Rogera i z nowu u TC? hmmm :znudzony:

I znowu u Rogera , profilaktycznie wymieniliśmy turbo na kolejne z seri gt1752 v .Różnic nie było.
Programowo powrót do serii, następnie nowy program, szkoda że 800zł wydane u Tc poszło się walić.
Cóż takie życie.

Kolejna turbina również bez ogranicznika ,uważam że niema potrzeby tego zakładać przy właściwie zestrojonej " gruszce".

Kuba , życzę miłego użytkowania.

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 23 marca 2015, 18:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Kuba ma chyba za duże wymagania :) Roger przerobił już tyle e46 2.0d na 1752v ze wystarczy ze wsiądzie do samochodu i czuje czy jest wszystko ok :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 20:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
Moj Tourasek dostal nowe sprzeglo i kolo dwumasowe, dodatkowo wymiana wszystkich uszczelniaczy skrzyni biegow i walu + nowy olej w skrzyni biegow.
Zmiana biegow jak w nowym aucie :-) bajka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 31 maja 2015, 08:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
kubawojcik napisał(a):
jnx napisał(a):
seryjna mapa wtrysku nie oznacza seryjnego softu, otrzymałeś przecież wykres modyfikacji :)

Ok rozumiem :)

dodam
logicznie jest tak (niezaleznie czy to 8 bitowy sterownik msa czy edc17)
naciskasz gaz co jest wprost (msa, edc15) lub posrednio (edc16,17 - poprzez zyczony moment) tlumaczone na zyczony koks wyrazony w mg (w zaleznosci od temp to jest okreslona objetosc paliwa w mm3)
Ten koks jest jakos tam z roznych przyczyn przyciety (ogr mometu, dymienia, lambda, temperatury gdzies tam itp itd) - po "kalkulacjach" nastepuje pora przekonwertowania "cyfrowo" wyrazonej dawki na jezyk zrozumialy dla urzadzenia wtryskowego... w przypadku CRa jest to czas wtrysku dla zadanego cisnienia (w mapce screenshocie powyzej w osi poziomej jest ilosc paliwa /ale w mm3/, w osi poziomej jest cisnienie CR a "w wartosciach" jest czas wtrysku.

Jezeli skala producenta konczy sie na 85mm3 to do momentu gdy nie potrzeba wtrysnac wiecej niz 85mm3 paliwa nie ma sensu "majstrowac" tam, prawda? Gdy z roznych przyczyn potrzeba wtrysnac np 95mm3 paliwa czego producent nie przewidzial trzeba tam majstrowac.
Po co wiec tam tunerzy majstruja w calej linii? - wytlumaczenie ... gdy tuner nie umie zmienic limiterow by np zamiast dawki 50 wtrysnac 70 to podbije mape kalibracji wtryskow tak, ze ECU myslac, ze wtryskuje 50 wtrysnie 70... oczywiscie to rozwali kalkulacje zuzycia paliwa itp (nieczyste)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 2 października 2015, 12:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
Wpadł zderzak M pakietowy przód, IC z FMIC.PL, koło pasowe i paski, tłumik końcowy 328i oraz moduł świateł LCM IV.

Nie ma problemu ze zlaniem 330D czy osiągnięciem 250km/h ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 2 października 2015, 12:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 245
Lokalizacja: Wadowice
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
kubawojcik napisał(a):
Wpadł zderzak M pakietowy przód, IC z FMIC.PL, koło pasowe i paski, tłumik końcowy 328i oraz moduł świateł LCM IV.

Nie ma problemu ze zlaniem 330D czy osiągnięciem 250km/h ;-)



Czekamy na zdjęcia :D

_________________
BMW E46 320d+


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 2 października 2015, 14:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 2 października 2015, 14:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Ładnie.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 2 października 2015, 15:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Brat bliźniak ;)

Jakie wymiary ma IC? Ja nie wiem jak to osiąga 250 skoro u mnie max to 240 i to tak leeedwo. Tłumik końcowy przerabiałeś z dwóch rurek? Sprawdz czy się nie grzeje bo te tłumiki z benzyny strasznie ograniczają przepływ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 2 października 2015, 16:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 245
Lokalizacja: Wadowice
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
Kunio napisał(a):
Brat bliźniak ;)

Jakie wymiary ma IC? Ja nie wiem jak to osiąga 250 skoro u mnie max to 240 i to tak leeedwo. Tłumik końcowy przerabiałeś z dwóch rurek? Sprawdz czy się nie grzeje bo te tłumiki z benzyny strasznie ograniczają przepływ




Właśnie miałem o to pytać bo też chciałbym włożyć końcowy wydech z benzyny ale znalazłem temat na necie ze ogranicza przepływ i sie grzeje . Jak rozwiązać ten problem ? RM3 nie chce bo głośny

_________________
BMW E46 320d+


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 2 października 2015, 16:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Obrazek
Tak to wygląda od środka więc nie radzę. U mnie grzał się do tego stopnia ze stopił gumę na której wisiał. :hyhy:

Ja zrobilem tak że wywaliłem z 323i cały ten środek co jest na zdjęciu i wspawałem 2 przegrody. Jak dla mnie jest :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 2 października 2015, 17:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
bardzo przyjemnie wygląda (choć ja bym widział IC w kolorze czarnym lub srebrnym)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 2 października 2015, 17:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
Kunio napisał(a):
Brat bliźniak ;)

Jakie wymiary ma IC? Ja nie wiem jak to osiąga 250 skoro u mnie max to 240 i to tak leeedwo. Tłumik końcowy przerabiałeś z dwóch rurek? Sprawdz czy się nie grzeje bo te tłumiki z benzyny strasznie ograniczają przepływ



Powiem Ci szczerze, że nie pamietam wymiarow ale to ten co tak ladnie pasuje bez zadnych wiekszych przerobek.
Zamawial go kolega, który zakładał mi przy okazji zderzak, trzeba bylo tylko odciac dół od kierownicy powietrza.

250kmh robilem juz na poprzednim sofcie bez IC, teraz soft byl "poprawiony" pod ten soft, wieksze doladowanie turbo bo na nizszym kopcila :) 250kmh to juz koniec skrzyni u mnie, moze dyfer masz inny ? Ty masz euro4 wiec moze tam byla jakas zmiana.

Jesli chodzi o tlumik to przyznam ze troszke mnie zmartwiles i musze to sprawdzic, kurde myslalem ze to opcja idealna i zanim go zalozylem to nie widzialem na necie zeby ktos cos zlego pisal.

Nie jest glosno jak wybebeszyles srodek? bo ja tez mam z 323i (w poscie wyzej sie pomylilem z tym 328i)
Mialem juz RM3 i byla tragedia (beznadziejny bas jak w jakims golfie) przy predkosciach ok. 120-130kmh buczalo tak glosno ze po 3 dniach go sprzedalem :) fakt ze przy przyspieszaniu dzwiek byl super no ale na autostradzie przy rownej predkosci masakra.

Masz jakis srodkowy? Katy wywalone? Jak wybebeszyles to juz sie nie grzeje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 2 października 2015, 18:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
No sam widzisz co jest w srodku wiec spaliny maja przejebane wyleciec tymi rurkami. A przez to sie grzeje. Sam bym sie zamotal :-) tlumiki do diesla maja komory i tak swoj przerobilem. Dla mnie jest teraz cicho. Jeszcze piaskowanie, malowanie proszkowe i bedzie jak nowy :-)
Sam myslalem ze tlumik od benzyny bedzie idealny i tak bylo bo byl cichy. Ale jak stopil gume to pomyslalem ze cos nie tak. Nie mam kata. Caly przelot od turbo do koncowego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 2 października 2015, 19:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
Musze poszukac ogarnietego tlumikarza ktoremu sie bedzie chcialo bawic w takie cos :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 2 października 2015, 19:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
rorafalki napisał(a):
bardzo przyjemnie wygląda (choć ja bym widział IC w kolorze czarnym lub srebrnym)


dobrze, że jest kratka :D

ja chciałem żółty ale teraz już wiem że to byłby głupi pomysł :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kubawojcik -->> E46 320D++ GTB1752V
PostNapisane: 2 października 2015, 20:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
DaaN napisał(a):
rorafalki napisał(a):
bardzo przyjemnie wygląda (choć ja bym widział IC w kolorze czarnym lub srebrnym)


dobrze, że jest kratka :D

ja chciałem żółty ale teraz już wiem że to byłby głupi pomysł :rotfl:



Najgorsze w tym czerwonym jest to, że sie Hondziarze strasznie napalają na sciganie jak tylko zobacza ICek :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL