BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 08:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M50B25 NV luźne złącze
PostNapisane: 30 września 2015, 11:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
Moje BMW: E36
Kod silnika: M42B18
Witam, wyciągnąłem już org M42B18 i dzisiaj może włożę M50B25 ale różni się trochę wiązka. Problem polega na tym że mam luźną dużą okrągłą wtyczkę obok skrzynki bezpieczników, w M42 wychodziła jedna wtyczka a tutaj wychodzą dwie. Gdzie podłączyć tą wolną?
Druga sprawa, przy wiązce od sondy lambda wychodzi drugi dodatkowy kabel który ma kilka cienkich kolorowych przewodów i jeden grubszy, oczywiście obcięty ten kabel. Gdzie powinien być podłączony?
Silnik też był na sekwencji i z elektryki listwy wtryskowej wychodzą dwie dziwne kostki, rozumiem że nie podłączać ich nigdzie bo są od instalacji gazowej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 NV luźne złącze
PostNapisane: 30 września 2015, 19:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
Moje BMW: E36
Kod silnika: M42B18
Proszę o pomoc gdyż tylko to mi zostało....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50B25 NV luźne złącze
PostNapisane: 12 października 2015, 12:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 753
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 325 Sedan
Kod silnika: M50 2.5
do swapa musisz miec troche wiadomosci i jeszcze troche poczytać, tą druga duza wtyczke nigdzie nie podłączasz i powinno śmigać z tego co pamiętam to ta druga wtyczka występuje przy m52 a nie m50 i to w e39
Co do sondy to przy sondzie masz tylko 4 przewody czarny czerwony biały i zółty ( jezeli osprzęt na siemensie)

_________________
Bokiem można wszędzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL