BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 09:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 14 października 2015, 18:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
alduwiel napisał(a):
Dodzwoniłem się do gościa z Gdańska który to napisał i powiedzaił,że za 4 tys by mi taką zrobił . Taką która spokojnie wytrzyma 600 koni i 1000 Nn.
Opowiadał mi o tych nowych szperach z m3 i m5 oraz o tych nowych firmy Quaife. Ponoć to syf w porównaniu ze starymi niemal niezniszczalnymi szperami ze starych bemek. Niby ostatnia taka dobra i trwała była wsadzona do m5 e39 bo już w e46 m3 jest gorsza. Co Wy o tym wiece?


Wez kup Quaife, a nie znow kombinujesz jak ciac koszta. Quaife, to wbrew kitowi, jaki Ci znow ktos nawciskal, TORSEN (w uproszczeniu), a nie szpera plytkowa. Mechanizm tej konstrukcji jest znacznie wytrzymalszy, i nie, nie ma w tym wypadku znaczenia jaka jest wartosc spiecia, liczy sie konstrukcja. Jest jeszcze wiecej rodzai szper, ale te 2 sa najpopularniejsze.

A poza tym, jezeli martwisz sie o spalanie, to lepiej kup to



kiedys spotkasz takie cos na drodze i pomimo 700 KM Cie pozamiata.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 14 października 2015, 19:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Do jazdy codziennej jak ma być bez do licha upów polecam 25%, jak w M5 o ile wiem. Ten diesel nigdy nie będzie fajniejszy od M3.

Tak poza tym jak nie wyczuwasz, że jedziesz na flaku to zacząłbym na spokojnie od jakiejś octavii 1.9 po programie na 123 konie. :P ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 14 października 2015, 20:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7179
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Kumpla octavia w tedeiku miala 150 koni po czipie :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 14 października 2015, 21:21 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
alduwiel napisał(a):
Michu jak by tam miało wyjść 600 koni za 100 tys zl łącznie ze szperą i przerobieniem na m3 look to śmiem twierdzić ,że lepsze takie coś niż m3

Nie wierzę, że to napisałeś. Nawet jak dojdziesz do takiej mocy to Twoje auto będzie i tak mniej warte niż seryjne 335d w ładnej wersji z m-pakietem. Pomyśl sobie ile stracisz kupując m3 za 100 000 zł a ile stracisz wsadzając stówę w zwykłe 335d. Z tego co piszesz to pieniądze umiesz liczyć i są dla Ciebie bardzo ważne a w przypadku tego auta koszty nie grają roli. Nie mam zamiaru Cię oceniać ale przeanalizuj sobie to wszystko co piszesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 14 października 2015, 22:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Podliczyłem,że jeśli pojadę do Gdańska to projekt zakończy się w okolicach 100 tys lub nie całych. W tej cenie byś miał:
- to co juz mam w aucie + auto oczywiście :rotfl:
-Nie wiem ile wyjdzie koni , ale założmy że wyjdzie 500 bez dymu tak jak Pan Maciej twierdzi
-Teoretycznie wszystko co by się mogło rozwalić zostanie wymienione lub wzmocnione na klamoty wytrzymujące 700 koni, więc 500 powino byc bezawaryjne
-szpera
-wypas felgi
-kompletny wygląd m3 e90
no i teraz pytanie czy to by było lepsze od m3 e90?
Za 100 tys kupi się najtańsze m3 e90 w manualu, pewnie z silnikiem do rozebrania bo jak juz wiadomo problemy ze smarowaniem to zmora tego silnika.
tak więc na zdrowe m3 trzeba dać 120 tys ,a gdzie siano na odpicowanie bryki? na felgi , serwisy i wymiany podstwaowych rzeczy? Ja o tym na forum nie napisałem może , ale wymienilem x rożnych rzeczy. odmy , filtry paliwa, świece , akumulatory, nabiłem klimę itp kupując m3 za 120 tys tak samo przez to wszystko bym musiał przejść, bo zawsze coś jest zepsute i zawsze coś wymaga systematycznej wymiany.

Wygląd ten sam więc jest remis
utrata wartości m3 mniejsza od 335d to wygrywa m3
moc większa w 335d wygrywa 335d
koszta utrzymania mniejsze w 335d więc wygrywa 335d
Odgłosy pracy silnika i wydechu z m3 do 335d bez porównania więc wygrywa m3

poza tym jeden woli brunetki ,a drugi blondynki. jeden będzie wolał 335 bo będzie szybsze , a drugi bedzie wolał m3 bo to ori klasyk no i m to zawsze m.

Może się zagalopowałem tym stwierdzeniem bo ,aby się tak móc wypowiadać bym musiał mieć najpierw 335d w 600 koniach a potem m3 w 420 tak , więc się wycofuję z tego stwierdzenia bo faktycznie aktualnie to ja mogę ... wiecie co ;)

Dla mnie przede wszystkim liczy się moc i wolałbym na 100% 600 koni w 335d niż 420 w m3. A jak kto do tego tematu podcnhodzi to juz zalezy od indywidualnych przekonań danego osobnika.


Rafał po za tym to co mam zrobić? Odpuścić temat bo się okazuje,że więcej wydam niż wczesniej ustaliłem ,że wydam? Był plan wydać tyle i tyle na auto + tyle i tyle na mody. Dobiłem do tej granicy no i teraz pytanie czy odpuścić czy dokończyć?


Ostatnio edytowano 14 października 2015, 22:32 przez Alduwiel, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 14 października 2015, 22:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
A może zrobisz swapa z m5 e60 ? :D To będzie bomba dopiero :)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 14 października 2015, 22:34 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Rafał napisał(a):
Z tego co piszesz to pieniądze umiesz liczyć i są dla Ciebie bardzo ważne a w przypadku tego auta koszty nie grają roli. Nie mam zamiaru Cię oceniać ale przeanalizuj sobie to co piszesz .


Rafał to co mam zrobić? Odpuścić temat bo się okazuje,że więcej wydam niż wczesniej ustaliłem ,że wydam? Był plan wydać tyle i tyle na auto + tyle i tyle na mody. Dobiłem do tej granicy no i teraz pytanie czy odpuścić czy dokończyć?


Vermilion Ja mam tę rozmowę z nim nagraną postaram się ją jakoś tu wrzucić. On mi tłumaczył coś na temat tej szpery. Aktualnie naprawia komuś most gdzie była założona własnie ta szpera i po 20 tys przebiegu się jechać niby nie dawało bo takie luzy były. Niby źle mu to założyli i się od tego jakieś wżery porobiły na łożyskach bocznych . Dużo tam jest jakiś slimakowych zębatek i tam się też luzy porobiły. On ma tę szperę teraz na zakladzie i mozna sobie ją zobaczyć jak wygląda szpera quaife po 20 tys przebiegu.


Ostatnio edytowano 14 października 2015, 23:02 przez Alduwiel, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 14 października 2015, 22:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
alduwiel, jak sie zdecydowales na te +500KM to sie nie pytaj ludzi na forum,masz swoj mozg,spelnij swoje marzenia i pochwal sie tym pozniej.Zmierz wtedy swoja bestie racelogiciem i niech zazdroszcza.Natomiast niestety dla ciebie,to tez wolalbym M3.Masz zwyklego przedliftowego diesla i nawet podkrecajac ja na 600KM to tylko zwykla trojka.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 14 października 2015, 22:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No właśnie BAWARA dlatego się zastanawiałem czy jest sens wydawać tyle kasy na dodatkowe 100 koni bo to zawsze będzie zwykła trójka ,a za cene m3 ? Bezsensu :/


Ostatnio edytowano 14 października 2015, 23:09 przez Alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 14 października 2015, 22:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
alduwiel napisał(a):
czy jest sens wydawać tyle kasy na dodatkowe 100 koni bo to zawsze będzie zwykła trójka ,a za cene m3


Moim zdaniem - nie ma sensu.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 14 października 2015, 23:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 844
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Sorry ale tego tematu sie nie da na trzeźwo czytać :rotfl:

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Ostatnio edytowano 14 października 2015, 23:44 przez _KL_, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 14 października 2015, 23:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
alduwiel napisał(a):
Vermilion Ja mam tę rozmowę z nim nagraną postaram się ją jakoś tu wrzucić. On mi tłumaczył coś na temat tej szpery. Aktualnie naprawia komuś most gdzie była założona własnie ta szpera i po 20 tys przebiegu się jechać niby nie dawało bo takie luzy były. Niby źle mu to założyli i się od tego jakieś wżery porobiły na łożyskach bocznych . Dużo tam jest jakiś slimakowych zębatek i tam się też luzy porobiły. On ma tę szperę teraz na zakladzie i mozna sobie ją zobaczyć jak wygląda szpera quaife po 20 tys przebiegu.


Zrobisz jak uwazasz, albo masz wyjatkowe szczescie do ludzi, ktorzy Ci takie buble sprzedaja, albo poprostu szukasz tanio i takie sa efekty.

Skoro Quaife to taki zlom, ktory rozpada sie po 20 tys. przebiegu, to ciekawe co powiesz na to

http://quaife.co.uk/quaife-products/qua ... ferential/

Backed by a Quaife lifetime warranty for both motorsport and road use

ale oczywiscie, jak ktos tego nie potrafi poprawnie zamontowac, to chyba nie jest wina producenta? :rotfl:

Jak masz sie kierowac opinia ludzi, dla ktorych szpera helikalna jest zla bo, uwaga :rotfl: , duzo tam zebatek, to ten projekt nie pojdzie nigdy w dobrym kierunku :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 15 października 2015, 07:41 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1368
Vermilion napisał(a):
kiedys spotkasz takie cos na drodze i pomimo 700 KM Cie pozamiata.


Tesla jest szybka - z miejsca. Z Rolki GT board już ją zweryfikował...
I niestety z czasem 100-200 na poziomie 13(!) sekund nie jest to tak szybki samochód jak go reklamują. (osiągi gorsze niż 335d po programie)

Po prostu sprytnie i marketingowo wykorzystali napęd elektryczny i dostępność pełnego momentu obrotowego od zera.
To auto jest królem marketingu i tyle z performance'm nie ma nic wspólnego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 15 października 2015, 07:51 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
alduwiel dobrze Ci radzą zrób co masz zrobić lub co uważasz , że trzeba zrobić i tym się pochwal.

Fajne zdanie powiedział Boniek "lepiej niech mi zazdroszczą niż mieliby mnie żałować" :] :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 15 października 2015, 08:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Vermilion wielkie dzięki ,że mi podpowiadasz. Ja się nie znam i w 80% zakładałem ten temat po to , aby Was pytać o rady.
Mi każdy może nawciskać kitów i naciągnąć na kasę w temacie tuningu to też staram się więcej myśleć/pisac na ten temat tutaj niż działać , tak aby zobaczyć co wy o tym myslicie i dopiero w tedy podjąć możliwie najlepszą decyzję.
Mimo to często zdarzało mi się i tak pobłądzić bo siła sugesti oraz dar przekonywania co po niektórych rekinów biznesu na jakich trafiłem był nie do odparcia dla mnie laika :/
Co do tego kolesia z Gdańska to on się okazuje przerabia te mosty dla mc Graba. On właśnie powiedział ,że winą za to ,że rozpadło sie to po 20 tys był zły montaż i dodał ,że jego zdaniem takie szpery ze starych aut były trwalsze , ale czy lepsze w działaniu to nie wiem. Pewnie tak jak ze wszystkim co aktualnie mamy do kupienia możemy zauważyć ciekawą zależność działa to lepiej bo korzysta lub było zrobione z lepszej i nowszej technologi , lecz jak już działa to o wiele krócej niż starszy model. Wszystko straciło na trwałości i tu się chyba wszyscy z tym zgodzą patrząc na stare mercedesy po przez pralki , a kończąc na np żarówkach. A propo to mi się przypomiał zarąbisty film na ten temat.


zobaczcie koniecznie choć od 2,50 do 6 min, ale najlepiej cały film.

Vermilion tylko teraz pytanie czy w codziennym użytkowaniu będzie wyrażnie czuć tą lepsza technologię w tym quaife . Czy warto doplacać tyle kasy do takiej szpery bo chyba kosztuje 6 tys tak? Może taka robiona na zamówienie np 35% była by równie dobra, a sporo tańsza? Czy też ta rożnica w cenie ma się nijak do oferowanych mozliwości i frajdy z jazdy tzn czy porówanie tej szpery plytkowej do tej z tym torsenem to jak porównywać poloneza do m5 ?


Waldek masz rację . Te auto zapiepsza ale tylko od startu, po za tym z tego co słyszalęm to kilka takich startów i można powiedzieć papa takiej mocy

Frank dokladnie też tak myślę . Plan byl taki , aby wydać mniej niż na m3 ... Jak bym wiedział ,że tak się to może zagalopować to bym kupił m3 i bym miał spokój , a tak jak juz frrider napisał x kasy trzeba jeszcze wydać a dodatkowo babrac się w gnojowce :zdegustowany:


Ostatnio edytowano 15 października 2015, 08:48 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 15 października 2015, 08:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=1#


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 15 października 2015, 08:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
mialem quife u siebie w bmw i naprawde dobrze spinala i nigdy mnie nie zawiodla. Poza tym jest dozywotnia gwarancja producenta. Nie wiem kto Ci tam bajki naopowiadal na jej temat ze ie rozsypuje.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 15 października 2015, 08:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Co do szpery to quaife, zdecydowanie przy takich parametrach będzie lepszym rozwiązaniem.

Ja w compakcie e36 miałem szpery ori, profesjonalnie zregenerowane i tak czy inaczej po pewnym czasie zaczynały wyć, a przebiegi były małe, rzędu kilku tys. km i auto nie było upalane (w touringu chyba jakoś lepiej trafiłem), więc na Twoim miejscu bym się nie zastanawiał i szedł w quaife, zwłaszcza, że 3-3,5k, a 6 to różnica do przełknięcia, przynajmniej wg. mnie. A mam jakoś dziwne przeczucie, że taki custom będzie żył jeszcze krócej niż zregenerowane ori.. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi :)

Przyznam się, że nie czytam Twojego tematu zbyt dokładnie (za dużo się tu dzieje), ale co z zawieszeniem i hamulcami, przy tych wszystkich tuningach? Masz jakiś plan, czy zostawiasz ori?

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 15 października 2015, 08:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
alduwiel napisał(a):
Vermilion wielkie dzięki ,że mi podpowiadasz. Ja się nie znam i w 80% zakładałem ten temat po to , aby Was pytać o rady.
Mi każdy może nawciskać kitów i naciągnąć na kasę w temacie tuningu to też staram się więcej myśleć/pisac na ten temat tutaj niż działać , tak aby zobaczyć co wy o tym myslicie i dopiero w tedy podjąć możliwie najlepszą decyzję.
Mimo to często zdarzało mi się i tak pobłądzić bo siła sugesti oraz dar przekonywania co po niektórych rekinów biznesu na jakich trafiłem był nie do odparcia dla mnie laika :/
Co do tego kolesia z Gdańska to on się okazuje przerabia te mosty dla mc Graba. On właśnie powiedział ,że winą za to ,że rozpadło sie to po 20 tys był zły montaż i dodał ,że jego zdaniem takie szpery ze starych aut były trwalsze , ale czy lepsze w działaniu to nie wiem. Pewnie tak jak ze wszystkim co aktualnie mamy do kupienia możemy zauważyć ciekawą zależność działa to lepiej bo korzysta lub było zrobione z lepszej i nowszej technologi , lecz jak już działa to o wiele krócej niż starszy model. Wszystko straciło na trwałości i tu się chyba wszyscy z tym zgodzą patrząc na stare mercedesy po przez pralki , a kończąc na np żarówkach. A propo to mi się przypomiał zarąbisty film na ten temat.


zobaczcie koniecznie choć od 2,50 do 6 min, ale najlepiej cały film.

Vermilion tylko teraz pytanie czy w codziennym użytkowaniu będzie wyrażnie czuć tą lepsza technologię w tym quaife . Czy warto doplacać tyle kasy do takiej szpery bo chyba kosztuje 6 tys tak? Może taka robiona na zamówienie np 35% była by równie dobra, a sporo tańsza? Czy też ta rożnica w cenie ma się nijak do oferowanych mozliwości i frajdy z jazdy tzn czy porówanie tej szpery plytkowej do tej z tym torsenem to jak porównywać poloneza do m5 ?


Waldek masz rację . Te auto zapiepsza ale tylko od startu, po za tym z tego co słyszalęm to kilka takich startów i można powiedzieć papa takiej mocy

Frank dokladnie też tak myślę . Plan byl taki , aby wydać mniej niż na m3 ... Jak bym wiedział ,że tak się to może zagalopować to bym kupił m3 i bym miał spokój , a tak jak juz frrider napisał x kasy trzeba jeszcze wydać a dodatkowo babrac się w gnojowce :zdegustowany:


Kady samodzielnie rozumny człowiek z podstawową wyobraźnią techniczną wie, że tak jest od lat. Problem w tym, że te cwaniaczki, które za tym stoją jednocześnie pitolą farmazony o ekologii i o tym jak to Twój stary produkt jest nieekologiczny, a ich lobby krzyczy hasła i wytyka palcem emisję różnych gazów w Twoim aucie. Jednocześnie niszcząc samemu środowisku 10x bardziej tą zaplanowaną nieprzydatnością. Przyjdzie czas, że będzie to opisywane w książkach od historii jako największa klęska człowieka i największy cios wymierzony w naszą planetę.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 15 października 2015, 09:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
Rafał napisał(a):
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=215720379&scopeId=C&sortOption.sortOrder=ASCENDING&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&zipcode=&export=NO_EXPORT&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&transmissions=MANUAL_GEAR&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&pageNumber=1#
no tak tylko, że widzisz ;) tu masz e90 m3, z opłatami wyjdzie powiedzmy 125tys i masz auto do wszystkiego, tzn: szybkie na prostej, szybkie w zakręcie, pakowne, 4furtki, fajnie się prowadzące, manual (chociaż na forum krąży legenda, że jak m3 to tylko smg/dkg), lepsza reakcja na gaz, minusem jest na pewno sporo wyższe spalanie i koszta eksploatacji. Mając 335d masz diesla, który pali Ci powiedzmy tam max 15L (co dla mnie w dieslu i tak jest nieporozumieniem), serwis sporo tańszy jak w m3 i za niedługo będzie szybszy od m3 na prostej (jeśli już nie jest). Dla mnie bezsens, bo jakby było mnie stać na mody takie jak alduwiel trzaska to bym się wstrzymał rok i kupił m3-bez kompromisów :) ale nie każdego zadowala 5s do 100 i te max 11 100-200 ;)

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL