gabi15 napisał(a):
a do sporadycznego blokowanja kierownicy obstawjam blokade kierownicy kluczyk Ci się wyrobił
nie zgodze się z Toba. Bo to nie jest blokada na kierownicy

tylko centralnie czuć opór na kołach. Kierownicę w prawo mogę skręcić mocniej ale w lewo cofnąc czasem nie.
Wkurzyłem się nie chciało mi sie szukać dokładnie przyczyny czy to pompa czy przekładnia... Wymieniłem więc kierownice (nie podobała mi się wytarta w jednym miejscu) + kolumnę kierowniczą + przekłądnie + drążki + końcówki + pompa
w ogole chyba stwierdzicie że jestem idiota ale w auto z 98r zrobiłem troszkę:
-lakier nowe zderzaki z nadkolami , sprzeglo dwumas , tylny most plus tuleje przod cale zawieszenie , mate pasazera , wentylator chlodnicy termostaty oba, wypakowalem silnik i uszczelnilem od miski olejowej po uszczelke zaworow
za resztę zastanawiam sie nad skorami. ale koniecznie szare (kolory deski) wiec jak ktos ma to pw
