BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 09:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Co zrobic?
Sprzedac i kupic 525 24V 25%  25%  [ 4 ]
Sprzedac i kupic 530 V8 25%  25%  [ 4 ]
Remont IS'a 38%  38%  [ 6 ]
Sprzedac i kupic 325I 13%  13%  [ 2 ]
Liczba głosów : 16
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co zrobic?
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 21:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
Witam wszysttkich!

Zwracam sie do Was moi drodzy z malym pytaniem, mianowicie: co zrobic z moim zyciem czyli samochodem :hyhy:

Mam maly problem bo okazalo sie, ze moja Bunia ma nie duzy ale ma apetyt na olej tj. 100ml na 1000km. Silnik suchy od gory do dolu ale olej sobie wezmie, dodam, ze nia nie szarzuje tj. nie popierdzielam na maxa, nie pale gumy.... jezdze normalnie, czasem sa momenty, ze pociagne ja do odcinki ale sa rzadkie.... W gre wchodza nastepujace rozwiazania:

1. Sprzedac i kupic 525i / 530I V8
2. Remont motoru.
3. Sprzedac i kupc 325.


Za 1 opcja przemawia moje zboczenie do silnikow V8 (nieco mniejsze ale dalej zboczenie co do R6) oraz ich dzwieku..... oraz lubowanie sie w limuzynach, jakos tak po pol roku z QP dalej dziwnie sie mi do niego wsiada i wpuszcza pasazerow..... 2 drzwiowe Qp to moje pierwsze auto, ktore ma ponizej 4 drzwi. Do tego sam maly nie jestem, waze 90kg i mam 190cm wzrostu...

Za 2 opcja przemawia to, ze mam auto w stanie niezlym, bez szpachli i korozji..... Oraz to, ze dolozylem juz do niego i to duzo....

Za 3 opcja przemawia to, ze zawsze chcialem taki miec :P

Prosze o wasze przemyslenie w tym temacie jak i glosowanie w ankiecie. :]

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Ostatnio edytowano 23 grudnia 2007, 21:33 przez Pawelos, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 21:21 
Pawelos napisał(a):
100ml na 1000km.


I to jest jedyny powód...?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 21:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
..::CZARNY::.. napisał(a):
Pawelos napisał(a):
100ml na 1000km.


I to jest jedyny powód...?



glowny :hyhy: poza tym troche maly dla mnie :]

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 21:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Według mnie to wybrał bym remont motoru bo tak wiesz co masz i czym jezdzisz, a tak jak sprzedasz swoje autko to niewiadomo w jakim stanie kupisz drugie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 21:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Nic nie robic.. dolewać 1,5L oleju miedzy wymianami i jezdzic :] no chyba ze Ci sie znudzil ten samochod.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 21:32 
Pawelos napisał(a):
Za 2 opcja przemawia to, ze mam auto w stanie niezlym, bez szpachli i korozji..... Oraz to, ze dolozylem juz do nie i to duzo....


W tym momencie odpowiadasz sam sobie... :) Jeśli swoje auto poznałeś i wiesz co masz, to teraz znów loteria i może się okazać, że tym razem jakaś padaka się trafi. 100ml 1000km to się w normie mieści, więc nie wiem nawet, czy remont jest tak szczególnie wymagany!! Myślę, że spokojnie jeszcze możesz IS-em pośmigać, a zmienić zawsze można... z tym, że jak zamienisz, drugiego takiego IS-a będzie ciężko znaleźć ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 21:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Pawelos napisał(a):
100ml na 1000km


czyli litr na 10000. nie ma tragedii jak na stare auto.a jaki lejesz olej do swojego silnika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 21:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
..::CZARNY::.. napisał(a):
Pawelos napisał(a):
Za 2 opcja przemawia to, ze mam auto w stanie niezlym, bez szpachli i korozji..... Oraz to, ze dolozylem juz do nie i to duzo....


W tym momencie odpowiadasz sam sobie... :) Jeśli swoje auto poznałeś i wiesz co masz, to teraz znów loteria i może się okazać, że tym razem jakaś padaka się trafi. 100ml 1000km to się w normie mieści, więc nie wiem nawet, czy remont jest tak szczególnie wymagany!! Myślę, że spokojnie jeszcze możesz IS-em pośmigać, a zmienić zawsze można... z tym, że jak zamienisz, drugiego takiego IS-a będzie ciężko znaleźć ;)


Zgoda.

Ale Ja jestem w pewnym sensie pedantem, jak w aucie cos nie domaga to mnie szlag trafia....

Spac nie moge, ciagle o tym mysle itp... objechalem wielu juz mechaniorow i wszedzie slysze wymiana pierscieni + uszczelniaczy na zaworach ~ 2000zl. Wiem, ze dolozenie tych pieniazkow nie bedzie zla inwestycja, zwlaszcza jak zapodam po niej czipsy od kolegi Reserved'a.....


Ale w sumie po sprzedazy i dolozeniu podobnej kasy mam V8....... lub 325........

[ Dodano: 23 Grudzień 2007, 21:40 ]
Kornelio napisał(a):
Pawelos napisał(a):
100ml na 1000km


czyli litr na 10000. nie ma tragedii jak na stare auto.a jaki lejesz olej do swojego silnika?


Castrol GTX magnatec 10W40, wczesniej byl "niewiadomoco" ;)

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Ostatnio edytowano 23 grudnia 2007, 21:41 przez Pawelos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 21:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
Swap motoru na zdrowe 325 :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 23:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
no najlepiej było by zmienić silnik a ten jeszcze opendzlować. M52 będzie ok ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 23:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 327
Moje BMW: seat
ja zaznaczylem zmiane na 325 bo ja na wiosne tez bym zamienił na 325 swojego IS-a(chociaz mi nie bierze oleju może zepsuty) :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 23:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
jaki remont?? Bo silnik bierze 1 L oleju na 10 000 km??? Bez zartów.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 23:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
stones1 napisał(a):
jaki remont?? Bo silnik bierze 1 L oleju na 10 000 km??? Bez zartów.




Sorki ale bierze mi ok 1l na od wymiany do wymiany, wiem tragedia to nie jest ale..... drazni mnie to

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 grudnia 2007, 10:33 przez Pawelos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 23:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
stones1 napisał(a):
jaki remont?? Bo silnik bierze 1 L oleju na 10 000 km??? Bez zartów.

Dokladnie dokladnie Macku..."wyhamuj" chlopakow bo sie chyba zapendzili ;)

A do Pawła:
100ml na 1000 km to naprawde w normie:)
Pozdrawiam

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 02:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3233
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
stones1, ma racje!! nie no kazdy nie lubi jak cos nie domaga w aucie. ale powiedz mi co maja powiedziec wlasciciele nowych M5 czy M6 jak tam nie rzadko bierze litra na 1000 km i co tankowanie dolewaja oleju na stacji??

remont silinika przy takim zurzyciu oleju no nie... to tak jakby amortyzatory wymieniac gdy sprawnosc spadnie ponizej 80%.

a kopci ci z rury przy odpaleniu lub przy przegazowaniu?

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 05:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Pawelos napisał(a):
sOORY ALE BIERZE MI OK 1KL NA 1000km. WIEM TO NIE JEST TRAGEDIA.........

nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale chyba chodzi o litr na 1000 wiec powiedzmy dolewasz 12 litrów od wymiany??
chyba remont jest niiezbedny :kwasny:
a tak właściwie to niezbedne jest 540i :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 08:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Pawelos napisał(a):
stones1 napisał(a):
jaki remont?? Bo silnik bierze 1 L oleju na 10 000 km??? Bez zartów.




sOORY ALE BIERZE MI OK 1KL NA 1000km. WIEM TO NIE JEST TRAGEDIA.........


aaa.. no to zmienia troche postac rzeczy ;)

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 10:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
jedno zero mi ucieklo ;) mam na mysli litr od wymiany do wymiany czyli na 10 000km

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 10:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Pawelos napisał(a):
jedno zero mi ucieklo ;) mam na mysli litr od wymiany do wymiany czyli na 10 000km

to jak litro od wymiany to czym Ty sie człowieku przejmujesz ????? :rotfl:
chyba faktycznie znudził Ci sie ten IS :D
ja proponuje 328 teraz

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 10:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 802
Lokalizacja: w-m
Moje BMW: 535d
masz okazje i pretekst do zmiany fury to ja zmieniaj! zawsze to nowe doswiadczenia, widze masz mocne alternatywy, wiec tymbardziej nie wahalbym sie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL