BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 10:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Przepływomierz / Mapy - M50B20nv
PostNapisane: 18 listopada 2015, 23:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Witam

Czy jest możliwość ominięcia przepływomierza (cokolwiek w ten deseń) do takiego stopnia żeby obroty nie falowały?
Dodam, że sonda nie działa, na podpiętej przepływce samochód słabo się zbiera natomiast przy odłączonej przepływce samochód zbiera się lepiej, znacznie lepiej się wkręca, z tym że obroty oscylują od 600 do 1000, nieraz przy hamowaniu gaśnie.

Druga sprawa, przy adaptacji map (tej po resecie DME) samochód się zbiera jak należy, po czym jak się 'zaadoptuje' ta pełna moc ginie. Co jest temu winne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Przepływomierz / Mapy - M50B20nv
PostNapisane: 19 listopada 2015, 11:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=139839
Znajomy miał podobny problem z M50B20 w E36, zmiana przepływomierza nie pomagała.

Mechanik stwierdził, że winny jest komputer, a odpowiedzialnym za uszkodzenie komputera był właśnie wadliwy przepływomierz.
Po wymianie kompa i przepływki wszystko wróciło do normy. Auto odzyskało moc i nie gaśnie przy hamowaniu, a sonda najprawdopodobniej też jest uszkodzona.

Auto ma LPG i na gazie dalej są cyrki, może to być kwestia regulacji, ale na benzynie już jest wszystko ok ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Przepływomierz / Mapy - M50B20nv
PostNapisane: 24 listopada 2015, 03:23 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 31
Posty: 38
Lokalizacja: Dolnośląskie, Góra (DGR)
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50b25
patrykfilipiak15 napisał(a):
jak się 'zaadoptuje' ta pełna moc ginie. Co jest temu winne?
Sonda zaczyna świrować wywala błąd ;), sam sie rok borykałem z problemem falowania braku mocy , szarpania zimnego auta na niskich obrotach.
mała rada:
Jak sonda nie działa odepnij ją, odepnij aku(reset kompa) na odpietym przepływke również wypnij , podepnij aku i odpal auto jak bedzie chodzić, najlepiej jakbyś kupił sonde, raz ze bez sondy bedziesz miał spalanie z kosmosu dwa lepiej zebyś kupił nową sonde lepiej dla silnika , polecam sonde Getz. nie Getze bo to podróba, tylko wyłącznie GETZ.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL