witam, dzisiaj po diagnozie stawiam na : zaworek (biało czarny ) cisneniowy paliwa kolo filtra paliwa. Powód:
1. Turbo pompuje 2400mbar
2. Nowy przepywomeirz mierzy 1100 - 1300 jednostek
3. Cisnienie rail do 1500bar
4. Cisnienie pre supply pompy progowej (nowa ) 3.9bar -spada do 2.22! i gasnie auto czasami. Na 3 biegu przy 4 tysiacach szarpie, cisnienie wtedy 2.24 bar - 2.5 bar . wyskakuje blad 4496 oraz 40... cos tam Pre supply monitoring.
Zacisnałem przewód paliwa za zaworkiem i na kompie wzrasta cisnienie pre supply do 4bar, czyli to będzie wina tego zaworka, tak mi sie wydaje.
Pozdrawiam , temat moze komus się przyda.
Ps.Dzieki za pomoc

napiszę jakie efekty jak zrobię w tygodniu ten zaworek. Chociaż myslę co to ma do tego dziwnego dzwieku turbo ktory się zmienia ,wycisza, podlasnia w trakcie przyspieszania . Ale po koleji usterki trzeba usuwać.