BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 08:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 20 listopada 2015, 18:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Sory problemy techniczne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 20 listopada 2015, 18:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Cieply silnik

http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/zdjecie/usun/cGdv ... 7_ReZF_NRg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 20 listopada 2015, 21:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
to teraz proba z menzurkami test przelewów i wtryski mozna odrzucic obawiam sie ze wtryski wyjda idealnie :ok:

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 21 listopada 2015, 00:43 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
Nie tzw poczatkowe minimalne cisnienie sprezania ma wynosic tzw 19 barów ogólnie dla silnika
Przecież to jest padlina
pawelos666 napisał(a):
Pomiary robi sie na temp roboczej silnika.
do ciebie nie trafiają żadne argumenty merytoryczne/kolegów z forum,mechaników,książek obsługi,moje/nic!no cóż przekonasz się na własnej skórze.
pawelos666 napisał(a):
Dajmy juz spokoj tej "kompresji", każdy wie o co chodzi. Nie piszmy wkółko o tym samym. Off-topic juz.
też tak myśle :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 21 listopada 2015, 01:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
zyziekm,jezdzic można ;) sam jesteś szczegółowy,mi najbardziej nie podobają się korekty na minus czy to na zimnym czy na ciepłym,wole plus a najlepiej zero.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 21 listopada 2015, 01:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Idealne jednak nie są ale coz , a dlaczego na minus Ci się nie podobają możesz rozwinąć ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 21 listopada 2015, 09:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
Zimny napisał(a):
pawelos666 napisał(a):
Nie tzw poczatkowe minimalne cisnienie sprezania ma wynosic tzw 19 barów ogólnie dla silnika
Przecież to jest padlina
pawelos666 napisał(a):
Pomiary robi sie na temp roboczej silnika.
do ciebie nie trafiają żadne argumenty merytoryczne/kolegów z forum,mechaników,książek obsługi,moje/nic!no cóż przekonasz się na własnej skórze.
pawelos666 napisał(a):
Dajmy juz spokoj tej "kompresji", każdy wie o co chodzi. Nie piszmy wkółko o tym samym. Off-topic juz.
też tak myśle


ma tyle wynosic po "zakreceniu" dlatego nazywa sie minimalne poczatkowe. tak podaja producenci diesli.

pomiary robi sie na cieplym i porownuje z innymi silnikami z pomiarami rowniez na cieplym. tak podaja ksiazki, programy diagnostyczne i ja tak mowie. na forum kazdy moze pisac co uwaza ja wiedzy nie opieram tylko na forum... jezeli cisnienie wychodzi zbyt niskie nadal tzn na rozgrzanym silniku wtedy robi sie probe z olejem i wyciaga wnioski po porownaniu wynikow bez i z. na tej podstawie mozna ustalic wstepnie co w silniku jest zuzyte. co powoduje duzy spadek cisnienia.

na zimnym cisnienie jeszcze nic nie mowi o silniku. ksiązki? mechanicy?
jak nim bedziesz choc przez chwile to zrozumiesz jak sie to robi. diesel odpalic odpali Ci na duzo nizszym cisnieniu od maksymalnego katalogowego, Tylko na zimnym silniku pierscienie Ci sie nie zamkną i zawory nie będą wykonywać pracy do ktorej zostaly stworzone. po to rozgrzewa sie silnik do temp pracy. w niektorych silnikach cisnienie moze byc na zimnym mniejsze o ponad 5 barow i ktos moze ostro spanikowac. na zimnym to sobie mozna zmierzyc jedynie czy sa rowne i sprawdzic orientacyjnie ile ma nalezy do tego cisnienia zawsze dodac od 3 do powiedzmy 6 barow

Korekty na zimnym sa mozliwe spodziwalem sie kapke lepszych po reg wtryskow tzn max do 0,75, ale na cieplym sa ok. ogolnie mi sie podobaja, sa rowne. test przelewowy wyjdzie idealny, mozesz go zrobic.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 21 listopada 2015, 14:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
ma tyle wynosic po "zakreceniu" dlatego nazywa sie minimalne poczatkowe. tak podaja producenci diesli.
przykłady? :rotfl:
pawelos666 napisał(a):
pomiary robi sie na cieplym i porownuje z innymi silnikami z pomiarami rowniez na cieplym. tak podaja ksiazki, programy diagnostyczne i ja tak mowie. na forum kazdy moze pisac co uwaza ja wiedzy nie opieram tylko na forum... jezeli cisnienie wychodzi zbyt niskie nadal tzn na rozgrzanym silniku wtedy robi sie probe z olejem i wyciaga wnioski po porownaniu wynikow bez i z. na tej podstawie mozna ustalic wstepnie co w silniku jest zuzyte. co powoduje duzy spadek cisnienia.
znów pomyliłeś z benzyną :rotfl:,twoje błedne interpretacje
pawelos666 napisał(a):
na zimnym cisnienie jeszcze nic nie mowi o silniku
:rotfl: może w ogóle nie mieć i zapali :rotfl: :rotfl: :rotfl:
pawelos666 napisał(a):
ksiązki? mechanicy?
jak nim bedziesz choc przez chwile to zrozumiesz jak sie to robi.
pewnie sam wiesz najlepiej i nie obchodzą cię dane producenta zawarte w m.in.istrukcjach obsługi :rotfl: :rotfl: :rotfl: kolego dawaj konkretne przykłady a nie gadaj jak typowa przekupa że"wydaje mi się" :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 21 listopada 2015, 15:03 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
zyziekm napisał(a):
Idealne jednak nie są ale coz , a dlaczego na minus Ci się nie podobają możesz rozwinąć ?
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=238923&start=15 tu jest coś interesującego dla nas,posty Rogera


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 21 listopada 2015, 15:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
daj juz spokoj i skoncz pisac swoje posty, bo nic nie wnosza. my to wiemy...
takie rzeczy to kazdy z tego forum wie w dniu zakupu. wszyscy wiemy, że idealne korekty to odchylki do okolo 0,5, kolega ma 0,2 ja mam tak samo w swoim.
na zimnym odchylki w silnikach w super stanie wynoszą w M47N ~0,75 wiadomo że wielkosc tych wartosci zalezy rowniez od paliwa i temp w jakiej odpalimy silnik. im nizsza tym korekty beda mialy wyzsze wartosci.
wszyscy wiemy tez ze problem zaczyna sie przy korektach ~2 mimo ze na skali czerwone pole zaczyna sie od 3.
pisze Ci kolejny raz ze w dieslu mierzy sie cisnienie na cieplym, bo cisnienie wraz z temp silnika znacznie rosnie.
jezeli chcesz mierz sobie na zimnym i dodawaj kilka bar.
minimalne poczatkowe ma wynosic 19. są to dane techniczne producenta tego diesla i wielu innych.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 21 listopada 2015, 15:38 przez pawelos666, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 21 listopada 2015, 15:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Zimny napisał(a):
zyziekm napisał(a):
Idealne jednak nie są ale coz , a dlaczego na minus Ci się nie podobają możesz rozwinąć ?
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=238923&start=15 tu jest coś interesującego dla nas,posty Rogera



To ze drugi ma odwrotna wartość względem kulejacego to ja wiem tylko pisałeś ze wolisz korekty na plus i tego nie kumam bo nigdy nie będziesz miał wszystkich na + ☺☺ :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 21 listopada 2015, 15:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
ponizej wrzucam korekty mojego M47N temp silnika okolo 50-60oC, przebieg 180, wtryski nie ruszane, przelewy ok, pomiar dla obr jalowych ~830, u Ciebie wszystko gra
Obrazek

ponizej dane techniczne i regulacyjne silnika ktore sa istotne oraz cisnienie sprezania przy predkosci poczatkowej ktore jest istotne
Obrazek

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 21 listopada 2015, 16:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
temat cisnienia sprezania od tego momentu uwazam ze sobie wyjasnilismy. mam nadzieje ze juz kazdy rozumie co jest istotne i o o co chodzi z korektami w M47N. zamiast pisać w kolko że korekty czy cisnienie powoduje nieprzyjemny zapach spalin obstawiam w wielu przypadkach tych aut jako główną przyczynę katalizator i zgadzam się z Zimny, że trasa dobrze im robi - trzeba wypalić katalizator. zapachy ustąpią...a jesli cos dymi z wydechu, zajrzałbym do turbiny i egr-ów, jezeli korekty wychodzą ok.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 22 listopada 2015, 15:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
daj juz spokoj i skoncz pisac swoje posty, bo nic nie wnosza. my to wiemy...
takie rzeczy to kazdy z tego forum wie w dniu zakupu
wiemy...że to co napisałeś jest wyssane z palucha,bo nie podałeś licznych przykładów w przeciwieństwie do mnie :hyhy:o czymś to świadczy?
pawelos666 napisał(a):
takie rzeczy to kazdy z tego forum wie w dniu zakupu
zmieniasz zdanie?
pawelos666 napisał(a):
na zimnym odchylki w silnikach w super stanie wynoszą w M47N ~0,75 wiadomo że wielkosc tych wartosci zalezy rowniez od paliwa i temp w jakiej odpalimy silnik. im nizsza tym korekty beda mialy wyzsze wartosci
dlatego napisałem dlazizikiem"że można jeździć"
pawelos666 napisał(a):
pisze Ci kolejny raz ze w dieslu mierzy sie cisnienie na cieplym, bo cisnienie wraz z temp silnika znacznie rosnie.
przykłady na potwierdzenie twojego błędnego rozumowania pisałem wcześniej,w dieslu wychodzą największe mankamęty właśnie na zimno
pawelos666 napisał(a):
minimalne poczatkowe ma wynosic 19. są to dane techniczne producenta tego diesla i wielu innych
możesz to powiększyć, bo nic nie widać :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 22 listopada 2015, 15:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
temat cisnienia sprezania od tego momentu uwazam ze sobie wyjasnilismy. mam nadzieje ze juz kazdy rozumie co jest istotne i o o co chodzi z korektami w M47N. zamiast pisać w kolko że korekty czy cisnienie powoduje nieprzyjemny zapach spalin obstawiam w wielu przypadkach tych aut jako główną przyczynę katalizator i zgadzam się z Zimny, że trasa dobrze im robi - trzeba wypalić katalizator. zapachy ustąpią...a jesli cos dymi z wydechu, zajrzałbym do turbiny i egr-ów, jezeli korekty wychodzą ok.

Jak nie chcesz się dowiedzieć co jest jedną z przyczyn smrodku... to możesz w ogóle nie zajmować się stanem silnika i wszystko zwalać na katalizator czy paliwo ratując się jedynie szybką jazdą że to lek na całe zło :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 22 listopada 2015, 15:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
wystarczy kliknac w obrazek :) przy zakreceniu ma byc minimalnie 19 dla predkosci poczatkowej, sam pomiar cisnienia to pomiar na goracym silniku i porownujemy cisnienia maksymalne miedzy tymi samymi silnikami :)
to daje obraz stanu silnika, wszystkie mankamenty ktore maja wyjsc na zimnym wyjda na goracym rowniez jesli chodzi o cisnienie sprezania
kreci sie do momentu az cisnienie nie skoczy juz wyzej.
katalizator ma na celu dopalic wszystko. u mnie aktualnie nic takiego nie wystepuje żeby tam cos bylo czuc.
ale czuje u innych jak dolewaja do ON oleje do 2t nie patrza czy mineralne czy syntetyczne czy pol, leja a potem czuc przy aucie :super: :) dopoki sie kat nie wypali.

osobiscie zrobilem kilka razy na raz ponad 1000km choc nie mialem z tym problemu na zimnym, ale teraz wogole nic nie czuje... takze problemem moze byc miedzy innymi katalizator jak nie wtryski.
warto stosowac dodatki do ON jak ktos robi male dystanse, nie chodzi o to zeby nastawic sie tylko na jakies super czyszczenie wtrysków tylko zeby ON przepalalo sie w nizszej temp. czysty katalizator brak osadow i auto przestaje kopcic.
jezeli nie przechodzi to dopiero mozna zaczac sie martwic.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 22 listopada 2015, 16:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
wystarczy kliknac w obrazek
klikam i niezadużo to pomaga,zbyt małe literki-podrzuć link czytelny żeby wszyscy widzieli...:)
pawelos666 napisał(a):
wszystkie mankamenty ktore maja wyjsc na zimnym wyjda na goracym rowniez
bzdura,na gorącym się bardziej uszczelnia :hyhy:
pawelos666 napisał(a):
sam pomiar cisnienia to pomiar na goracym silniku i porownujemy cisnienia maksymalne miedzy tymi samymi silnikami
to daje obraz stanu silnika
oczywiście niewłaściwy :D
pawelos666 napisał(a):
ale czuje u innych jak dolewaja do ON oleje do 2t nie patrza czy mineralne czy syntetyczne czy pol, leja a potem czuc przy aucie dopoki sie kat nie wypali.
czyli kat lekarstwem na wszystko :rotfl:
pawelos666 napisał(a):
takze problemem moze byc miedzy innymi katalizator jak nie wtryski.
ooo teraz doszły jeszcze wtryski a miał być sam kat :hyhy:
pawelos666 napisał(a):
warto stosowac dodatki do ON jak ktos robi male dystanse, nie chodzi o to zeby nastawic sie tylko na jakies super czyszczenie wtrysków tylko zeby ON przepalalo sie w nizszej temp. czysty katalizator brak osadow i auto przestaje kopcic.
jezeli nie przechodzi to dopiero mozna zaczac sie martwic.
z tymi dodatkami to ja bym uważał...lepiej lać sprawdzone paliwo niekoniecznie najtańsze :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 22 listopada 2015, 16:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
jest wrzucone w duzej rozdzielczosci tylko na forum zmienia sie na miniaturke. tak w 90% przypadkow od czasu do czasu wali w dieslach przez zapezialego kata i wtryski. o ile egr wtryski sa ok to czesto kat. sa to silniki dosc trwale, takze zaglebianie sie tam przy takich korektach nie ma wiekszego sensu. wiadomo ze na goracym cisnienie bedzie najwyzsze. jezdzimy na goracym a nie na zimnym. tak kat i wypalenie syfu lekarstwem na wszystko. a na dodatki uwazaja tylko osoby ktore nie wiedza czym one są. ja nie bede uwazal na paliwo w paliwie o nizszej temp spalania. :hyhy: wiekszosc tego co kupujesz na stacji nie spelnia temp zaplonu ON i grubo ja przekracza. temat wyczerpany do zamkniecia. pozdrawiam

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 22 listopada 2015, 18:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
pawelos666 napisał(a):
jest wrzucone w duzej rozdzielczosci tylko na forum zmienia sie na miniaturke
w obydwu przypadkach zbyt mało widać,podaj link tak jak ci pisałem,bo z tego to nic można wywnioskować...
pawelos666 napisał(a):
tak w 90% przypadkow od czasu do czasu wali w dieslach przez zapezialego kata i wtryski. o ile egr wtryski sa ok to czesto kat.
z tym katem i egr powtarzasz jak mantrę,nawet według twojej teorii pozostało jeszcze 10% na pozostałe przypadki
pawelos666 napisał(a):
sa to silniki dosc trwale, takze zaglebianie sie tam przy takich korektach nie ma wiekszego sensu
owszem silniki są trwałe,a korekty nie traktuj jak najwyższą wyrocznie
pawelos666 napisał(a):
tak kat i wypalenie syfu lekarstwem na wszystko.
:rotfl:
pawelos666 napisał(a):
a na dodatki uwazaja tylko osoby ktore nie wiedza czym one są. ja nie bede uwazal na paliwo w paliwie o nizszej temp spalania. wiekszosc tego co kupujesz na stacji nie spelnia temp zaplonu ON i grubo ja przekracza. temat wyczerpany do zamkniecia
przy tankowaniu paliwa ze sprawdzonych stacji i prawidłowo działającym ukł.paliwowym bez sensu jest stosowanie uzdrawiaczy paliwowych,które notabene w dalszej eksploatacji zle wpływają na silnik :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] nieprzyjemny zapach spalin 320d 150KM M47N
PostNapisane: 22 listopada 2015, 18:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
Zimny czy ty udajesz ze nie rozumiesz czy jak? bez sprawnego kata lub z wycietym te auta po prostu smrodza spalinami az szczypie w oczy. niesprawne zawieszajace sie egr powoduja kopcenie z wydechu. korekty w m47n na zimnym i cieplym to podstawa rownej pracy silnika. tankuj dalej na sprawdzonych stacjach i bój sie lac dodatki na bazie ropy (czysta nafta naftalen) o dwukrotnie nizszej temp zaplonu. wymieniaj tez odrazu w kazdej tloki i pierscienie w dieslu w 2 litrowych bmw i doszukuj sie spadkow kompresji po 10bar w silnikach ktore pala bez sterowników swiec w -20 -25 od strzala. jak zbyt malo widac to sobie przynies lupe albo kup myszke i zacznij klikac w obrazki...to moze sie powieksza

TEMAT DO ZAMKNIECIA

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL