Witam wszystkich fanow marki , pisze tu na forum ponieważ mam okragły dylemat.
Moja historia zaczela sie od kupna ładnej E36 Helrood z dokładanym M Pakiecie , 2 lata temu z silnikiem 2.0 150km.
Jezdzilem tym autem ponad rok , i bylem zadowolony z osiagow ale potem zaczelo juz brakowac mocy i zalowałem ze nie kupilem 2.5 , nie ukrywam ze byl troche katowany ( upalanie itp ) ale wiadomo człowiek młody , tylni napęd. Nastepnie trafila mi sie okazja wyjechania za granice , skorzystałem i zarobilem pare grosze przez 6 miesiecy i teraz mam przerwe 1,5 miesiaca i ogolnie rzecz biorac to chiałem sprzedac E36 i kupic piekna , zadbana E46 328 , ale E36 nie jest taka plastikowa jak E46 i ma to cos w sobie.
Zdecydowałem ze zrobie porządnego swapa , tylko nie wiem na jaki silnik , dodam ze wszystkim zajmie sie firma swap-garage , PUZ lub ktos inny. Silnik na jaki chce zeswapować E36 to :
- M52b28 TU ( podwojny vanos ) 193KM.
- M54b30 231KM.
Z tego co sie dowiedzialem to cena za M52 komletnego swapu ( odstawiam auto , płace i mam wszystko na gotowe ) wynosi około 8500zł -/+.
Zas za M54 mozna powiedziec ze kolo 11-12k na cacy.
Chcialbym sie dowiedziec ktory silnik mi polecacie , jak sprawuje sie E36 z silnikiem M54b30 i M52b28 , ten drugi ma bardzo dobre opinie , zywotny , mocny itp , zas ten pierwszy jest zlagodzony troche , bierze troche oleju ale za to 230km i rewelacyjna kultura pracy. Auto potrzebne mi glownie do szybkiej jazdy , czasami latania bokiem itp. Glownie ma to byc dobry zapierdalacz. Czy mial okazje jezdzic E36 z takimi silnikami i co mozna o nich powiedziec ? Ciezko pracowałem na te pieniadze i chce je wydac madrze. Dodam ze jezdzilem E36 z silnikiem 2.5 170km i ogolnie rzecz biorac to nawet szlo ładnie

, ale oczekuje jeszcze wiekszego odlotu. Prosze o opinie i porady.
Pozdrawiam szybki_123