BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 11:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E63] 5.0i problem z wentylatorem, błąd czujnika ciśnienia
PostNapisane: 9 listopada 2015, 11:17 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E63, K1300R
Panowie,

mam problem z moim autkiem- E63, 2006 5.0i. Po włączeniu zapłonu wentylator odpala na najwyższym biegu. Czyjnik temperatury przy chłodnicy wymieniony, czujnik temperatury cieczy w pompie wymieniony, wpięty drugi wentylator - bez zmian.
Wpadłem na pomysł, że przyczyną może być klimatyzacja. Faktycznie po zrobieniu diagnostyki pokazało, że ciśnienie w układzie wynosi 38bar (!). Czujnik ( wpięty w przewód klimy - 64536909257) został wymieniony, niestety na nowym ta sama sytuacja- ciśnienie 38 bar - nawet po wypięciu kostki z czujnika (oczywiśnie ćiśnienie w układzie prawidłowe) :wink:
Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? Gdzie szukać przyczyny? Czy jest gdzieś jeszcze jeden czujnik ciśnienia? Kod błędu - 9C5E
Autko kupiłem już z tą wadą.

Jeżeli macie jakikolwiek pomysł to śmiało.. ja już wymiękam ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] 5.0i problem z wentylatorem, błąd czujnika ciśnienia
PostNapisane: 5 grudnia 2015, 01:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Szwajcaria
Moje BMW: 535d(F11),640d(F12)
Kod silnika: M57Y,N57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 65&start=0
Cześć, nie wiem czy ta rada pomoże, ale zainteresowałbym się wiązką przewodów (tudzież złączami) która przewodzi sygnał do sterownika.
Wskazuje na to identyczne wskazanie zarówno starego czujnika, jak też nowego czujnika.
To może być przetarty kabel, zwarcie do masy albo do szyny zasilania (można łatwo sprawdzić multimetrem), wreszcie zaśniedziałe styki lub też skrzywiony podczas nieumiejętnego wpinania pin.Jeśli wiązka będzie w porządku, to wina będzie leżeć po stronie sterownika.
Pozdro!

_________________
BMW - Bóg Mnie Wybrał :)
BMW jest jak piękna kobieta - bywa kapryśna, ale za tą jazdę wszystko jej wybaczysz !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL