BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 78  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 16:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Vapor napisał(a):
Ogólnie po przygodach z kilkoma najbardziej znanymi tunerami i hamowniami w ostatnich miesiącach mam sceptyczne podejście do tego tematu, bo każdą hamownie można ustawić tak że wypluwa zawyżone wartości jeśli tylko właściciel chce sobie zrobić reklamę...

wykres tez mozna podtuningowac :)
W "drogówce" wystarczy wpisac inna wage auta i juz wyjdzie inaczej... jeden wpisuje cisnienia atm rzeczywiste a inny wzorcowe 1013....(a to kilka procent moze dac roznicy... jezeli cisnienie rzecz jest np 980 a wpiszesz 1013 - wynik bedzie mniejszy... jakby bylo 1020 a wpiszesz 1013 wynik bedzie podbity!)... nawet niezamierzone przeklamania... wpisujesz rozmiar opon by komputer przeliczyl to na promien/obwod... tyle, ze 2 roznych producentow opon (w moim przypadku fizycznie mieli ponad 1% roznicy w obwodach /te bardziej zuzyte mialy i tak wiekszy rozmiar)... jednym slowem nie ma co sie jaraz, ze ktos przy 300+ koniach ma 5-10 koni mniej czy wiecej
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
proponuje poszukac sobie aplikacji dynomet do hamowni drogowej... mozna ja odpalic i wczytac jakis pomiar demo... pozmieniac cisnienie atm, wage auta i zobaczyc jak zmienia sie wykres dla tego samego przeciez pomiaru... :)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 20:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 716
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Vapor napisał(a):
Samym softem nie ma szans tyle osiągnąć,360-365to max. Jesteś pewien że masz 394 KM i prawie 800 momentu ???


Nie znasz się a się wypowiadasz. Regularnie jakoś wyjeżdżają BiTurbo mające 380-390-400 koni i nawet więcej niż 800 niuta, tylko wiesz co? Są zadbane* :) i nie chodzi mi o lakier tylko to co pod maską. Poza tym o czym mowa, jak codziennie oglądam auto które na seryjnych turbinach pokazało 430 koni :)

*zrobiony IC i DPF OUT.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 22:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Vapor napisał(a):
Dlaczego tylko u was robią 335d na seryjnych gratach z tego co mówisz w okolicach 400KM jak we wszystkich innych co byłem mówią że softem max 360-365KM a jak wyżej to konieczna jest zmiana IC, wydechu i najlepiej turbin seryjnych na hybrydowe



KrisC napisał(a):
Regularnie jakoś wyjeżdżają BiTurbo mające 380-390-400 koni i nawet więcej niż 800 niuta, tylko wiesz co? Są zadbane*
KrisC napisał(a):
Są zadbane* i nie chodzi mi o lakier tylko to co pod maską. Poza tym o czym mowa, jak codziennie oglądam auto które na seryjnych turbinach pokazało 430 koni

*zrobiony IC i DPF OUT.



po drugie - 320D też miało się nie dać zrobić na seryjnym silniku powyżej 200 koni wg niektórych jeszcze parę lat temu.

Sam masz gotowca od zagranicznej firmy, bo firma w której robiłeś soft sama pewnie nie wie w którym miejscu zmienia się dawkę paliwa. I tak działa wiele firm w kraju. Oczywiście w gadce każdy jest dobry ale podstaw im jakieś podłubane auto to nie wiedzą w którą stronę uciekać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 23:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Masz pewnie na myśli Profituning. I taka jest prawda większość tych firm ma mapy od Iva ;)

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 23:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7179
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Czyili co klepia jeden i ten sam soft do wszystkich aut ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 23:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Hakelbery napisał(a):
Czyili co klepia jeden i ten sam soft do wszystkich aut ?

Dokładnie, jak auto jest seryjne mają pod niego mapkę, jak ma np. IC + DP mają inna mapkę, i interes się kręci.

Niewielu jest ludzi którzy potrafią stroić auto indywidualnie.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 8 grudnia 2015, 23:24 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4122
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
I jak Grzesiek, zamieciesz pod dywan M3 i M5 jeszcze przed przeróbką na 550koni? Przecież i tak będziesz w Gdansku :)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 08:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Paweł dobrze powiedział :) mało kto to wogóle umie i nie wiem czy wiecie , ale zrobienie od podstaw dobrego programu od A do Z może zająć nawet tydzień albo i dwa :znudzony: ale jakoś każdy kto jedzie na chipa ma SWÓJ program gotowy po 2-3 godzinach :rotfl: :rotfl: :rotfl: za który jeszcze placi 1500-1800zł :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

A ja znam kogoś kto wyyyyjątjkowo dobrze umie zrobić mapę. Myślę ,ze jest to jedna z 3 osób w Polsce która wogole to umie robić. Niestety ta osoba choć umie bardzo dobrze robić programy to za grosz sie nie zna na marketingu i jej biznes umarł ( mam na mysli Geckocars) I mi powiedział tak,że nie ma czegoś takiego jak tyle wyszło i więcej się nie da- ZAWSZ SIĘ DA i nie potrzeba nic wymieniać. Sęk w tym tylko ile to wytrzyma ... Np on mi mówił na przykładzie mojej 330d bo w tedy mi ją chipował . Były tam seryjne graty i wyszło 282 konie. Pytam dlaczego tak mało? Czy nie idzie zrobić 300 koni? On ,że idzie. A ja no to zróbcie. A on możemy Panu zrobić nawet i 330 albo 350! Ja mówię tak? Wow to róbcie! A on mi wyjaśnil ,że sek w tym że mi się turbo rozpadnie pewnie ledwo do domu dojadę bo zrobić dużo mocy to nie kłopot. Kłopot zrobić dużo mocy tak ,aby to wszystko bylo trwałe. A to już nie takie proste. Ja Panu zrobilem 282 konie bo przy tej mocy mozna powiedzieć, że akurat Pana motor absolutnie nie zostal wysilony. Tmperatury są niskie . Silnik bedzie chodził idealnie przez długi czas. My możemy Panu zrobić setup pod zawody i zroibić np 350 koni ale to sie nie bedzie nadawalo do jazdy na codzien.

I ja myśle że tu jest pies pogrzebany bo jeden Ci zrobi 20 koni więcej , ale kosztem życia silnika, ale żeby tylko brawa zebrać za wynik i kolejni w kolejce się ustawią. Tak więc i 430 koni się na seryjnych turbinach się wyciągnie , ale dajcie mi te auto na test to zrozumiecie w czym tkwi problem :P ori turbiny dmuchające do takich mocy wymagają wyjatkowo czułej opieki. Chłodzenie i rozgrzewanie oraz umiejętna jazda to podstawa. Po to się między innymi wymienia częsci np turbiny na większe ,aby nie musiały się tak szybko kręcić co skutkuje mniejszymi temperaturami a finalnie skutkuje dłuuugą żywotnością.

Ja nie watpie ,że Jnx na seryjnych gratach w 535d uzyskal 430 koni (tyle wynosi granica mozliwości seryjnego ukladu paliwowego) ale własnie o takie auto bym się bał ,że silnik się rozpadnie ;)



Hakelbery Tak klepią cały czas ten sam program jedynie lekko go modyfikując pod kątem danego auta i twierdzą ,ze tada zrobilismy nowy program :rotfl: :rotfl: :rotfl: a tak naprawdę to albo kolega z innej firmy chipującej mu podesłal swojego gotowca , albo z neta sobie sciągneli hahaha


Ostatnio edytowano 9 grudnia 2015, 09:23 przez Alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 09:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Moje BMW: e60 530d
Kod silnika: n57
Tu bym się nie zgodził do końca.
Czasem możesz lać paliwo i pakować ciśnienie a moc nie pójdzie do góry.
Czasem pakujesz różne turbiny itp. A nic się nie zmienia.
400KM tyle Nm ile skrzynia wytrzyma. Każdy mówi 700Nm ale czy ktoś zabił skrzynie z 535d czy 335d niesłyszałem. Inna bajka manual tam nie ma ograniczenia momentu blokada to tylko sprzęgło.

Fakty niektórzy tunerzy zmieniają parametry czy to na dupohamowni i czy na obciążeniowej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 09:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
alduwiel napisał(a):
zrobienie od podstaw dobrego programu od A do Z może zająć nawet tydzień albo i dwa



:rotfl: mam nadzieje, że nie zabiorą Ci nigdy na oddziale komputera :rotfl: Umiesz poprawić humor swoimi zajebistymi teoriami :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 09:33 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
A jest też tak jak napisał Przemek4net bo to standard u nas w Polsce tak jak kręcenie liczników ;) hahaha a potem auto co ma 350 koni jedzie szybciej od auta co ma 370 koni :hyhy: Łatwo to sprawdzić. Wystarczy jeden dzień pojechac na test i za 3 dni ponownie na tę samą hamownię. Będą rożne wyniki :hyhy:


deejeys tydzień lub dwa to zajmie mistrzowi co wie jak to zrobić . Jakiemuś pseudo tunerowi zrobienie od podstaw nowego programu może zając 2-3 miesiące, ale raczej pewne ,że choćby 2 lata siedzial to guwno napisze ;)
Mylisz pojęcia typu zmodyfikowanie gotowca (co robi dziś każdy tuner) z napisaniem nowego programu bo to dwie rożne sprawy ;)


Ostatnio edytowano 9 grudnia 2015, 09:39 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 09:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Mi gecko cars odmówiło robienia takiegio chipa w 335d. Pojechałem do wstr :/
Była opcja ,ze gecko carrs miał mi choć tam zajrzeć i zobaczyć co tam zrobili Ci z wstr, ale tez się to nie udalo. Szef zrezygnował, dorwał inną prace i już tam nie siedzi. Nie pisze programow. Zostal tam tylko jego pracownik ,ktory od biedy może ci wgrać gotowca jakiego jego szef kiedyś swojego czasu potworzył mniej więcej tak samo jak to wgrywa 98% reszty w tym kraju. Wiem ,że aligatror tez robi swoje mapy i wydaje mi się że TC tez juz teraz to potrafi. Ale jak już mowilem to mi sie tylko wydaje ;)

Vapor ta ich rozpisaka to tylko tak przykladowo podali.


A widzisz Vapor to co napisałęś to własnie klucz do tego jak oszukują na wynikach hamownie , a jak Ty możesz sprawdzić czy masz prwadziwy rzeczywisty wynik to napisał juz Przemek4net. o pierwsze każdy silnik turbo powinnien byc hamowany przy ciśnieniu 1013 a nie rzeczywistym. Jakie masz ciśnienia powietrza na wykresie? Jak inny niż 1013 to wynik na wykresie masz falszywy. Jak byś miał silnik wolnossący to w tedy się ciśnienia nie ustawia


Ostatnio edytowano 9 grudnia 2015, 09:51 przez Alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 09:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jadę po turbiny to może jeszcze dziś to poskładam. :hyhy: to się sprawdzi ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 10:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Ja dzisiaj jade swoja shamować na innej hamowni. Na MAHA bylo 286KM 590Nm, a teraz zobaczyny co pokaze na DynoProject ;)

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 10:25 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
blyle cisnienie ustawili na 1013 bo widze ze hamownie tym oszukuja wyniki. Chociaz na pomiarze pewno dobrze ustawia. Gorzej jakbys program u nich zrobil :)

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 10:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
alduwiel napisał(a):
deejeys tydzień lub dwa to zajmie mistrzowi co wie jak to zrobić . Jakiemuś pseudo tunerowi zrobienie od podstaw nowego programu może zając 2-3 miesiące, ale raczej pewne ,że choćby 2 lata siedzial to guwno napisze
Mylisz pojęcia typu zmodyfikowanie gotowca (co robi dziś każdy tuner) z napisaniem nowego programu bo to dwie rożne sprawy


Jesteś kompletnie zielony w chip-tuningu, a znając życie nawet w kuchni bym Cię ośmieszył. Nie masz pojęcia na czym polega program, jak wygląda oprogramowanie za gruuube tyś zł do jego edycji. Nie masz KOMPLETNIE o tym pojęcia, a strugasz filozofa. Przykre to jest, bo czytają to czasem ludzie spoza forum i mogą się zasugerować tym, że możesz coś w tym temacie wiedzieć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 13:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 566
Lokalizacja: Nowy Sącz
Moje BMW: E46 xDA
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=150371
deejeys napisał(a):
alduwiel napisał(a):
deejeys tydzień lub dwa to zajmie mistrzowi co wie jak to zrobić . Jakiemuś pseudo tunerowi zrobienie od podstaw nowego programu może zając 2-3 miesiące, ale raczej pewne ,że choćby 2 lata siedzial to guwno napisze
Mylisz pojęcia typu zmodyfikowanie gotowca (co robi dziś każdy tuner) z napisaniem nowego programu bo to dwie rożne sprawy


Jesteś kompletnie zielony w chip-tuningu, a znając życie nawet w kuchni bym Cię ośmieszył. Nie masz pojęcia na czym polega program, jak wygląda oprogramowanie za gruuube tyś zł do jego edycji. Nie masz KOMPLETNIE o tym pojęcia a strugasz filozofa. Przykre to jest, bo czytają to czasem ludzie spoza forum i mogą się zasugerować tym, że możesz coś w tym temacie wiedzieć.


Najgorsze jest to, że właśnie większość z forum to czyta, która tu jest tylko po to by jakiejś drobnej porady poszukać, przez ciekawość trafiają w temat chip tuningu i czytają te w większości jego brednie. Buduje swoje auto jak niewidomy z pudła wymieszanych klocków LEGO domek, podejmuje prawie na każdym etapie swojej nieprzemyślanej budowy nietrafione decyzje, potem to jeszcze udziwniajac. W każdym temacie ma coś do powiedzenia, cokolwiek byle tylko coś napisać, bez składu i ładu, czesto bzdury nie poparte żadnymi argumentami, faktami, dzięki czemu w 3 m-ce nabil ponad 1000 postów. Większość tych postów i tak zaczyna się od "wydaje mi się"," być może", "prawdopodobnie", " ja tak uważam". Nie no tj naprawdę masakra. :szok:

_________________
Obrazek

viewtopic.php?f=6&t=150371


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 13:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Każdy temat na tym forum w którym zaczyna być poruszana kwestia grzebania diesla po 2-3 merytorycznych wypowiedziach staje się żałosną przepychanką naburmuszonych chłopców wychodzących z żałożenia 'ja to to, ja to tamto, a moja fura to to, a moja fura to tamto'.


Smutno się to czyta, w sumie czytało, bo po raz enty się rzygać chce po samym nagłówki 'diesel vs xx' :wstyd:


A w te przepychanki dają się wciągać osoby które naprawdę mają wiedze i obeznanie w temacie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 14:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No i twierdzisz dalej ,że napisanie NOWEGO PROGRAMU OD PODSTAW to 3-4 godziny roboty dla jednego sepeca tak?
:zdegustowany:
PS: Dj zawsze było mi miło czytać Twoje wpisy bo mam poczucie humoru i mnie to zwykle na łopatki powalało, ale tym jedynym razem już mi nie do smiechu :luka:


Bosniak mam radę dla Ciebie. Nie zaglądaj tutaj to nie będzie Cie dupa bolała ;) Bez odbioru ;) aha odrazu Ci zanaczam ,ze już więcej mi sie nie zdazy, aby choć jeden Twoj post przeczytać. Możesz je sobie tu zamieszczać , ale do mnie one nie trafią - to ci zaręczam :luka:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: alduwiel-->>E90 335D
PostNapisane: 9 grudnia 2015, 14:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
alduwiel napisał(a):
No i twierdzisz dalej ,że napisanie NOWEGO PROGRAMU OD PODSTAW to 3-4 godziny roboty dla jednego sepeca tak?


Nie mam zamiaru z Tobą dalej dyskutować, brak Ci wiedzy na ten temat abyś cokolwiek zrozumiał.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 78  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL