BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 15:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Jedynie wiem, co to AC Schnitzer.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 15:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: ostrĂłda
witaj mirek AC schnicer jest to firma któr zajmuje sie fabrycznym tunigiem bmw tak jak jest z mercami jest firm która robi fabryczny tuning nazywa sie AMG w mojej AC jest sporotwe zawieszenie silnik jest 2,5 i ma moc 216km i takie tam trzymaj sie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 15:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Adam, doskonale o tym wiem. :)
Tylko popełniłeś błąd w pisowni, bo zamiast AC Shnicer powinno być AC Schnitzer.
Jeśli chcesz o tym podyskutować, to zapraszam do mnie na GG albo PM. ;)
Pozdrawiam Cię i życzę wesołych świąt i do siego roku. :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 15:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: ostrĂłda
tak faktycznie pomyłka z moje strony sorki wesołch swiat trzymaj sie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 19:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 750i
Kod silnika: M70B50
volter7 napisał(a):
ZAKRECISZ DOPIERO JAK BEDZIE WYPLYWAL SAM PłYN......Bądz ostrożna :|
Tomciu słoneczko bardzo dziękuję za ostrzeżenia :13: odpowietrzone :14: Jednak nadal jest mokro ale może być bo trochę polane . Pozostaje po wolnym kanał i sprawdzić ten dolni przewód .Jeśli nic tam nie będzie to pozostaje podjechać na warsztat i dokładnie przejżeć. Od A do Z :23:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
Nie ma za co :) ,trzymaj sie i życze Ci mniej problemów z autkiem ;) pa

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 20:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 750i
Kod silnika: M70B50
Ja również jeszcze raz dziękuję :pada:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 20:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
:15: cała przyjemność po mojej stronie :)

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 21:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 23
Lokalizacja: Orzysz
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52
Mnie też coś pryska z chłodnicy, ale obawiam się, że to będzie mechaniczne uszkodzenie.
Aż mnie nosi, jak pomyślę o wyrywaniu chłodnicy.. :kwasny:
Lajf iz brutal.. :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 22:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 750i
Kod silnika: M70B50
volter7 napisał(a):
cała przyjemność po mojej stronie
Tomeczku mam nadziejkę ,że wrazie czego moge liczyć na pomoc ;)
SoundMan napisał(a):
Mnie też coś pryska z chłodnicy
Marku mi na poczatku też czasem zdażał się wyciek ale przechodziło.Niestety stojąc w korku szlag trafił chłodnice całkiem . :przestraszony: chłodnica kosztowała 510 zł i dwie górne gumy 240zł została mi jeszcze dolnia która kosztuje zdaje się 240zł jeśli mie pamięć nie myli :23: Może nie będzie tak źle ;) Mam założoną nówkę ale mam wycieki Tomek stara sie pomóc ja kombinuje i tak powoli dochodzę do :21: ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 22:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
Pewnie że możesz :) Dorcia spokojnie najpierw zobacz w którym miejscu ucieka z węża bo jak będzie przy opasce to można odciąć ten wadliwy kawałek i nałożyć spowrotem,tylko odciecie też jest ograniczone żeby póżniej starczyło.powodzenia

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 22:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 750i
Kod silnika: M70B50
volter7 napisał(a):
można odciąć ten wadliwy kawałek i nałożyć spowrotem,t
Raczej jestem za kupnem nowego bo starym nie ma co łatać nowego ;) Kasy narazie niet ale jesli to tylko wina dolniego wężyka to poczekam i kupię nowy ;) Po za tym jak będzie nowe to i moje samopoczucie bedzie ok :12: Bo na długo będę mieć z tą częścią ciała spokój :1.2: Takie tam moje zwichrowanie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2007, 17:35 
witam mam problem
Pojawił mi sie on z nadejściem zimy a wiec mam zimno w aucie:( silnik w normie mi sie nagrzewa utrzymuje temperature a nawiew cały czas zimne powietrze dopiero jak tak ze 2 h pochodzi to zaczyna leciec troszke ciepłe powietrze pliska pomocy


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2007, 17:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
Witaj a wskaznik temperatury na zegarach szybko idzie Ci do połowy czy wolno?

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2007, 22:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: szczecin
Witam jestem tu swiezak i potrzebuje pomocy .Znikneło mi ogrzewanie w mojej babci wymieniłem pompe i termostat wisko zrobili mi na stałe i po dwóch tygodniach objawy powróciły ....temperatura silnika wzrasta ogrzewania zero przy większych obrotach silnika zaczyna powracac do normy ale wywala płyn po zmniejszeniu obrotów . Po wymianie pompy było ok tyle tylko że płyn gdzies zniknął a ciśnienie w wężach wzrosło i mimo że silnik gorący węże na chłodnicy zimne płyn wycieka z węży na wejściu i wyjściu z chłodnicy .Odpowietrzanie nic nie daje :mur: :mur: kto wie co mu moze być bo mnie już strasza uszczelką pod głowica .... moja babcia ma silnik m50 2.0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2007, 22:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
A czy przy rozgrzanym silniku masz obydwa węże ciepłe od chłodnicy czy tylko ten górny?

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2007, 08:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: szczecin
przy rozgrzanym silniku oba węże są zimne i to jest wasnie cały problem ,podczas odpowietrzania górny wąż robi sie ciepły i to wszystko :31:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2007, 12:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
Dziwne,a duże ciśnienie robi sie w układzie?może wina też termostatu,bo piszesz ze odpowietrzales?

[ Dodano: 29 Grudzień 2007, 12:35 ]
Sprawdz jeszcze pompe!

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2007, 12:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
moze cały czs sie gdzies zapowietrza, wystarczy bardzo mała nie szczelnosc i juz powietrze zassie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2007, 21:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: szczecin
Witam .Być moze tak jest zmęczyło mnie to ....poddałem sie i oddałem autko na warsztat zobaczymy co wyniknie choć podejrzenia sa jednoznaczne .... uszczelka pod głowica ......choć tam zajrzą już w ostateczności po sprawdzeniu całego układu . Jak odbiore autko to podziele sie z wami co to mogło byc . A teraz życze wam szampańskiej zabawy sylwestrowej i takiego nadchodzącego roku który pozwoli wam zrealizowac najpiękniejsze mażenia .Trzymajcie sie odezwe sie po 3 stycznia :08: :07: :08: :07: :08: :07:

[ Dodano: 5 Styczeń 2008, 21:37 ]
witam ponownie , mimo ze autko stoi na warsztacie nadal wszyscy rozkładaja ręce ,pompa sprawna ,termostat tez , zdieli głowice i okazało sie że uszczelka też cała :19: więc do k.... nędzy co jest .Wydałem juz kupe kasy na uszczelki nie mówiąc o stratach zwiazanych z brakiem autka .Czy jest tu ktos kto moze mi pomóc ?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL