BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1062 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 54  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 17 grudnia 2015, 00:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7178
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Przy takie glebie dwaipolitra spokojnie wystarczy do powolnego objazdu miasta :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 17 grudnia 2015, 09:51 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
kupiec_fkl napisał(a):
Można też zamiast szukać 6-biegowej zamontować skrzynię z 328i/528i/728i. Skoro M62B35 jest połączone ze skrzynią manualną 5-biegową tą samą co w 528i to i M62B44 powinno dać radę połączyć beż żadnych adapterów. Do kompletu potrzebny będzie wał z 535i bo jest o 1 cm dłuższy w stosunku do wału 528i


W M62B35 nie jest tak sama skrzynia co w M52, nie piszcie takich bzdur, bo jeszcze ktoś kupi i się zdziwi, gdyby to była taka sama skrzynia, to ta z 528/728 nie kosztowałaby 200/300zł, a ta z M62B35 nie kosztowałaby min 2000 PLN. Poza tym 4.4 bez 6 biegu to grzech, wiem bo mam i nie wyobrażam sobie już mieć tylko 5B.

Aczkolwiek i tak mając do wyboru 540iA, to wolałbym 5x bardziej mieć już 5b skrzynie po SWAPie, niż znowu wracać do tego "świetnego" automatu :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 17 grudnia 2015, 10:22 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
grabolek363 napisał(a):
kupiec_fkl napisał(a):
Można też zamiast szukać 6-biegowej zamontować skrzynię z 328i/528i/728i. Skoro M62B35 jest połączone ze skrzynią manualną 5-biegową tą samą co w 528i to i M62B44 powinno dać radę połączyć beż żadnych adapterów. Do kompletu potrzebny będzie wał z 535i bo jest o 1 cm dłuższy w stosunku do wału 528i


W M62B35 nie jest tak sama skrzynia co w M52, nie piszcie takich bzdur, bo jeszcze ktoś kupi i się zdziwi, gdyby to była taka sama skrzynia, to ta z 528/728 nie kosztowałaby 200/300zł, a ta z M62B35 nie kosztowałaby min 2000 PLN. Poza tym 4.4 bez 6 biegu to grzech, wiem bo mam i nie wyobrażam sobie już mieć tylko 5B.


To jest ta sama skrzynia S5D 320Z. Nie rozumiem tej teorii, że jak ludzie wołają więcej za skrzynie od 535i to jest inna :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 17 grudnia 2015, 17:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Edit: Jednak skrzynia jest ta sama tylko ma inny "dzwon". Więc i tak potrzebny będzie adapter albo poszukamy uszkodzonej z 535i i zamienimy "dzwon".

Skrzynia 535i:

Obrazek

Skrzynia 528i:

Obrazek

Źródło: http://mbturbo.com/zfs5d320z/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 17 grudnia 2015, 19:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Skrzynia do V8 to nie taka prosta sprawa, gdyby to było to samo co 328 czy 528 to niejeden już dawno przełożyłby tego prehistorycznego automata w e34/9 e38 na manual tanim kosztem, tymczasem taka przekładka to po podsumowaniu wszystkiego w jakimś sensownym warsztacie koszt ok 6-7kółek, a jak są komplikacje to i lepiej.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 17 grudnia 2015, 22:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Wiem wiem juz v8 dlugo chodzi mi po głowie. Boje sie trochę tego motoru i nie chodzi tu o kase ale kurna te v8 strasznie delikatne. Zataz jakis vanos padnie albo napinacz lancucha jak ostatnio u kumpla a idiotoodpornego m60 wstyd wkładać do e39 po lifcie.
Moze jestem w błędzie wiec niech ktos mnie przekona i naprostuje ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 17 grudnia 2015, 22:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
Sprzedasz felgi i będziesz remontował :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 18 grudnia 2015, 09:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Przedliftowe M62 czyli bez Vanos'a to już nie ma wstydu wrzucać wg mnie... a jak już musisz mieć EML itp, to zrobić rozrząd, vanosy i będzie dłuuugo cacy :)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 18 grudnia 2015, 17:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
grabolek363 napisał(a):
Przedliftowe M62 czyli bez Vanos'a to już nie ma wstydu wrzucać wg mnie
Dokładnie.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 18 grudnia 2015, 18:04 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
koko2403 napisał(a):
Wiem wiem juz v8 dlugo chodzi mi po głowie. Boje sie trochę tego motoru i nie chodzi tu o kase ale kurna te v8 strasznie delikatne. Zataz jakis vanos padnie albo napinacz lancucha jak ostatnio u kumpla a idiotoodpornego m60 wstyd wkładać do e39 po lifcie.
Moze jestem w błędzie wiec niech ktos mnie przekona i naprostuje ;-)



e, e, e, kolszko, masz coś do m60? :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 18 grudnia 2015, 23:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
podol napisał(a):
grabolek363 napisał(a):
Przedliftowe M62 czyli bez Vanos'a to już nie ma wstydu wrzucać wg mnie
Dokładnie.

No ale roboty więcej z włożeniem

Conrad napisał(a):
e, e, e, kolszko, masz coś do m60?

nie no skądże ale w e39 go nie było choć gdzieś wyczytałem że na początku produkcji wyszło pareset sztuk....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 19 grudnia 2015, 00:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
koko2403 napisał(a):
podol napisał(a):
grabolek363 napisał(a):
Przedliftowe M62 czyli bez Vanos'a to już nie ma wstydu wrzucać wg mnie
Dokładnie.

No ale roboty więcej z włożeniem

Conrad napisał(a):
e, e, e, kolszko, masz coś do m60?

nie no skądże ale w e39 go nie było choć gdzieś wyczytałem że na początku produkcji wyszło pareset sztuk....


Ty to może moja to ta jedna z tych paruset sztuk była, bo ja miałem wsadzone u siebie w e39 M60B40 :rotfl:
a btw. Odnośnie tego rzeźbienia na M62nv, no to pozostaje Ci kupienie M62B44TU i zrobienie rozrządu i vanosów, praktycznie w każdym M62, czy to z Vanos, czy bez trzeba zajrzeć do rozrządu, bo łyżwa może paść sama z siebie, więc w wersji Vanos dochodzą Vanosy 2.5k za sztukę z ASO, bądź regeneracja po 1k za sztukę.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 19 grudnia 2015, 05:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Szczytem finezji i kto wie czy nie lepszej opcji byłby swap na M73 :ok: Nawet w automacie byłoby pozamiatane :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 19 grudnia 2015, 07:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 574
Lokalizacja: NL / POT
Moje BMW: E38 740iA
Kod silnika: M62B44
Garaż: Było :
e36 M40B18
e46 M57N
e60 535d
Jest :
e38 740iA
e36 drift spec
CBR 954
Taak. Coś jak 550i Piotrka w e34 :D
Ale myśle że v8 lub może coś uturbionego też nie było by złe ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 19 grudnia 2015, 07:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
grabolek363, o rozrzadzie tez słyszałem ze lubi sie wysypać ale to zrobilbym obrazu, gorzej z tymi vanosami bo w sumie to juz sie robi powazny szmal.
Ale jeszcze zobaczymy czy zadzialam w temacie czy nie bo zmiana silnika wiąże sie tez ze zmiana calego zawieszenia z przodu :-/

7ka, m73 nie wchodzi w gre bo ja uwielbiam dźwięk v8 a v12 nie brzmi juz tak pieknie ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 19 grudnia 2015, 08:43 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
koko2403 napisał(a):
7ka, m73 nie wchodzi w gre bo ja uwielbiam dźwięk v8 a v12 nie brzmi juz tak pieknie

Jesli o tym mówimy to dla mnie V10 jest boskim dzwiękiem :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 19 grudnia 2015, 09:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Kwestia gustu. V10 dla mnie bardziej "żempoli" a V8 jest bardziej basowe ;-) no ale to kwestia gustu i kasy bo S85B50 napewno nie wsadzę do imolki ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 19 grudnia 2015, 12:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
koko2403 napisał(a):
grabolek363, o rozrzadzie tez słyszałem ze lubi sie wysypać ale to zrobilbym obrazu, gorzej z tymi vanosami bo w sumie to juz sie robi powazny szmal.
Ale jeszcze zobaczymy czy zadzialam w temacie czy nie bo zmiana silnika wiąże sie tez ze zmiana calego zawieszenia z przodu :-/

7ka, m73 nie wchodzi w gre bo ja uwielbiam dźwięk v8 a v12 nie brzmi juz tak pieknie ;-)


Słuuchaj sama zmiana rozrządu to wychodzi (jak nie robisz sam) ok 3.5 kolocka, to czy zdecydujesz już regenerować Vanosy po 1k za sztukę <- koszt do przejścia, bo robisz "przy okazji", albo 2.5k za nowe z ASO, to już robi się grubsza kasa. Generalnie z Vanosami jest tak, że możesz kupić i będzie w miarę cicho i robić nie trzeba, bo nie wpływa to jakoś na jazdę diametralnie... Ja miałem przez miesiąc sprowadzoną z Danii 540tkę z Vanosami, niby miała 320k km a Vanosy cichutkie, po zmianie oleju niesłyszalne, więc jaki sens zaglądać? Generalnie jakbym robił swap, to pewnie bym chciał usłyszeć silnik zimny i mocno rozgrzany przed demontażem z dawcy i wtedy zdecydował, czy robić kosmetykę typu wszelaki uszczelki, czyszczenie proszek na dekle, czy iść po całości i rewizja rozrządu vanosów i kosmetyka... No ale wtedy to już można też czapki ściągnąć, żeby nie wracać 2gi raz itp itd :D Ja teraz w swojej będę miał M62B44NV po robocie czapek, na nowych uszczelkach pod nimi, płaszczu wodny, nowym rozrządzie (ślizgi łańcuchy kółka itp ) do tego kosmetyka w postaci uszczelek wszelakich począwszy od obudowy rozrządu skończywszy na deklach, dolocie, misie olejowej...skończywszy na świecach, odmie itp. No i jak pierścienie i panewki będą ok, to może pohula trochę.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 19 grudnia 2015, 13:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Seryjne v12 rzeczywiście średnio brzmi, ale ta Piotrka bardzo fajnie dla mnie to najlepiej brzmiący wydech na forum (kwestia gustu). Jednak ten silnik to troche abstrakcja, ale z drugiej strony tyle jest e39 v8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: koko2403 --> E39 525i >IMOLAROT 2< OZ Mito
PostNapisane: 19 grudnia 2015, 15:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 185
Moje BMW: e39 540
Kod silnika: M62B44TU
grabolek363, regeneracja vanosu 1000zł sztuka? ^^ Pojechałeś grubo po bandzie :)
Koszt regeneracji obu vanosów to 600zł. Koszty rozrządu na oryginałach mniej więcej 1700zł (szyna zwrotna/ślizg napinający/ślizg prowadzący czyli \V/ + napinacz i łańcuch). Uszczelki Reinz na obie pokrywy to okolice 340zł, uszczelki dekla V 180 komplet, uszczelki deklów vanosa + oring napinacza jakieś 130. To jest procedura wymiany według Tisa, do tego mogą dojść zębatka na wale (okolice 412zł), łańcuszek pompy (lubi się wyciągać), aha no i napinacze na małych łańcuszkach między wałkami też do weryfikacji bo lubią padać.

Tak wygląda sprawa Vanosów i rozrządu. Wiadomo do tego olej/filtry. Zrobisz taki zabieg raz i masz spokój na hohohoho :)

_________________
e39 540iA M62B44TU 286km/440nm V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1062 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 54  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL