BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 05:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] ... kłopot z zapaleniem
PostNapisane: 28 grudnia 2007, 12:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: Gorlice
Witam.
Sprawa wygląda nastęująco - przy zapalaniu rano (temp. około -10) samochód tylko raz złapał i potem już nie ma szans żeby zapalił ... co go mozę boleć ?? czy może to być wina reg. ciśnienia?? Paliwo w baku jest napewno :)

prosze o pomoc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2007, 23:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: BĂŞdzin
Opisz dokładniej problem.
Czy pracuje pompa paliwa gdy kręci rozrusznik?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2007, 00:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŻyrardĂłw
czy masz iskre czy podaje paliwo wiele powodów moze byc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2007, 11:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: Gorlice
zapalam ją rano i złapie bez problemu choć pracuje nierówno dopiero jak chwile pochodzi na około 2500 obrotów to się wszysto uspokaja - o ile oczywiście wcześniej nie zgaśnie - wtedy to już kaplica. Albo zapalanie na gazie albo nic ...

pompka pracuje - kolega (elektro mechanik) twierdzi że może to być wina reg ciśń. z tego względu że kiedy jedzie się na benz. to tez podczas jazdy nie jedzie równo tylko tak jakby raz wolniej potem czuć lepsze przyspieszenie i tak cały czas z częstotliwością około 10 sek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2007, 20:38 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Kłopot z zapaleniem? Hmm... polać wachą i rzucić zapałkę :hyhy:

A tak serio to przyjrzyj się czujnikowi temperatury cieczy chłodzącej - jak miałem go u siebie odpiętego, to właśnie takie objawy występowały - odpalał na zimnym, a na ciepłym już nie chciał. Tyle że ja nie mam gazu...

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL