- po spaleniu się żarówek Tungsram Megalight H7 +90% w światłach mijania wymieniłem je na NARVA Range Power White H7. Niestety te żarówki nie mają homologacji, ale...

Miesiąc na nich jeżdżę i jeszcze nikt się nie przyczepił. Różnica w barwie światła jest ogromna. Żarówki dają prawdziwe białe światło podczas jazdy, a patrząc na samochód wydaje nam się że to są światła Ksenonowe. Niestety nie mam soczewek, a szkoda, bo byłby jeszcze lepszy efekt. Niestety nie można mieć wszystkiego... Zamówiłem sobie jeszcze LEDowe żarówki do świateł pozycyjnych o podobnej barwie ~4500K. Zobaczymy jak będzie to wyglądało w praktyce

- wymieniłem zniszczony znaczek z tyłu na oryginalny BMW. Poprzedni to była jakaś tania podróbka za 10 zł z allegro. Trochę minęło zanim udało mi się wylicytować oryginalny znaczek za w miarę rozsądną cenę, ale warto było
- wyczyściłem lakier glinką, oraz usunąłem po zimie smołę oraz inne zabrudzenia, a na końcu nałożyłem wosk. Zajęło mi to ponad 6 godzin, ale warto było. Lakier odzyskał swój blask.
- musiałem niestety wymienić mechanizm prawej szyby. Przy zamykaniu coś pękło i szyba nie chciała się sama podnieść. Udało mi się dorwać kompletny mechanizm z silnikiem za nie całe 100 zł. Chyba nie jest źle?
- wraz z wiosenną pogodą założyłem sobie felgi i opony przygotowane na lato. Chciałbym poznać Wasze zdanie jak leżą

Na początku rozważałem założenie dystansów, ale całe szczęście, że ich nie kupiłem przed przymiarką. Przednie felgi moim zdaniem leżą idealnie, natomiast na tył założył bym dystans 5 lub 7 mm, żeby je trochę "wyciągnąć"
A na końcu mała sesja zdjęciowa z młodszą siostrą

Duuużo młodszą

Czekam na ładną pogodę, bo mam upatrzonych kilka fajnych miejsc oraz naładowaną lustrzankę


























