piotr520 napisał(a):
Jeżeli masz taką skrzynię jak podałeś to się zgadza.Na pin 10 podawany jest plus z pinu 1 i 2 czujnika pedału hamulca natomiast na pin 48 podawana jest masa z pinu 3 i 4 czujnika hamulca.Na początek to sprawdz sam czujnik czy ma przejście pomiędzy pinami 1 i 2 oraz pinami 3 i 4.Na 1 pinie masz mieć plus po stacyjce a na 3 masę.
Więc tak: między pinami 1 i 2 przejście jest cały czas, a między 3 i 4 przejście jest tylko po naciśnięciu pedału hamulca. Czyli wygląda na to, że czujnik jest niesprawny. Ale to jest pikuś. Problem pojawił się jak chciałem sprawdzić przejście przewodów od czujnika do EGS. Rozebrałem wtyk i zdziwko bo ani do pinu 10 i 48 nie dochodzi żaden przewód

Podpiąłem się interfejsem, żeby sprawdzić jaki to ja mam ten EGS. No i jest to wersja 7.11 a nie 7.32

Poszukałem w necie co to za ustrojstwo i okazuje się że wersja 7.11 wychodziła z tą moją skrzynią 5hp18 ale tylko w e36 M3 i tylko w 1995 roku. Dam sobie jaja uciąć, że w moim aucie nie jest nic kombinowane, żadne swapy ani nic z tych rzeczy. Auto jest z 09/1992 i coś kiedyś czytałem, że wtedy zmienili skrzynie z 4-biegowej na 5-biegową. Ale dlaczego mam EGS w wersji 7.11 a nie 7.32 to nie mam pojęcia. Odszukałem schemat wersji 7.11 dla e36 M3 ale do tego sterownika nie idą żadne przewody z czujnika pedału hamulca. Nie wiem co z tym wszystkim dalej począć... Pomocy
