BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] sygnał z szarego przewodu sondy lambda
PostNapisane: 31 grudnia 2007, 14:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
witam,co oznacza taka wartosc z przewodu szarego lambdy,wczesniej sprawdzałem miernikiem jej prace i na włączonym silniku dawała skoki wartosci 0.0V -0.1V czyli prawidłowo,wczoraj podczas sprawdzania było 0.2V i ta wartosc sie nie zmieniała,nawet podczas ruchów przepustnicy,jaki to znak?

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2007, 14:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Wepnij w czarny przewód od sondy przed wtyczką ,szary to masa sondy do sterowania sygnałowy jest czarny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2007, 14:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
a skad masz takie dane ze czarny to sygnałowy?ja mam sonde 2xbiałe,szary i czarny,z tego co wiem szary to sygnałowy było o tym na forum

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2007, 15:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Jeżeli dobrze się rozumiemy,bo ja piszę o przewodach od sondy ale przed złączem do sterownika za wtyczką kolory są inne .2xbiały zasilanie grzałki,szary masa sondy do sterowania ,czarny sygnał sondy .Wpinając się w czarny przewód niczego nie uszkodzisz więc sprawdż.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2007, 15:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
ja sie wpinałem przed wtyczka (od kabli sondy)jest tam taka gumka sciagam ja i mam dostep do pinów,za wtyczką nie próbowałem bo dostępu praktycznie nie mam,wpinalem sie do wszystkich ,wszedzie jest akumulatorowe napiecie a tylko ten jeden szary daje sygnał z tego co było widac bo ta wartosc skakała na 0.1V a teraz jest zle bo stoi na 0.2V i nie wiem czy to objaw jej uszkodzenia

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2007, 15:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Właśnie na tym czarnym napięcie powinno oscylować od 0,1V do 1,0V ale to wiesz na białych powinno być 12V dla grzałki może to wskazywać na uszkodzenie sondy,a silnik jak pracuje?Ma typowe objawy uszkodzonej sondy?Ktoś pisał że miał przetarte przewody przy sondzie i totalna klęska .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2007, 17:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
silnik ok,nie ma żadnych objawów,założyłem nowa sonde ale od innego auta,podmieniłem wtyczki,domowym sposobem sprawdziłem czy pracuje,miernik wykazał własnie na szarym przewodzie te skoki (prawidłowe dla pracy sondy) a na czarnym napiecie akumulatorowe ...wiec to troche mnie dziwi,

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL