BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 13:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 14 lutego 2016, 17:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Witam,

Planuje na wiosnę zmianę samochodu i stanowczo swój wybór ukierunkowałem na piękną e46. Interesuje mnie tylko wersja poliftingowa czyli 2002+ rocznik.
Szczerze nie miałem zbytnio do czynienia akurat z tym modelem więc nie wiem zbytnio jak się zachowuje, jakie są jego + czy -, spalanie itp dlatego kieruje się do was tutaj czyli doświadczonych użytkowników BMW ;) Wiadomo, że w grę wchodzi tylko silnik benzynowy czyli 2 opcje 316 116km oraz 318 143km. Czego chciałbym dowiedzieć się otóż:

1. Czytająca w internecie po różnych forach itp natknąłem się na informacje iż spalanie w przypadku 116 a 143 koni jest takie samo a nawet można zejść troszkę niżej a mieć w rezultacie w zapasie zawsze więcej koni. Czy to prawda ? Jakie jest takie racjonalne miejskie spalanie w przypadku tego i tego silnika. Zaznaczam że nie chodzi mi o żadną sportową jazdę tym samochodem tylko o kulturę pracy silnika, spalanie wiadomo ma także swoje znaczenie ale liczę się z spalaniem rzędu od 9-10l/100km max choć zawsze staram się jezdzic dynamicznie i większość trasy nawet do pracy pokonuje zawsze z prędkością ok 70koni rzadko stojąc w korku. Także czy warto kierować się ku słabszemu motorowi czy temu mocniejszemu ?

2. Który z tych silników jest bardziej podatny na awaryjność ? Czy oby dwa są na łańcuchu rozrządu ?

3. Przy zakupie na jakie elementy warto zwrócić uwagę (silnik,zawieszenie,osprzęt w środku)

Wiem panowie, że pewnie kolejny już taki temat na forum ale jest na telefonie więc ciężko mi szukać ;) Pytania pewnie też takie dla was mogące być śmieszne ale jak wspomniałem mało doświadczenia mam z Bawarką a jak już kupię to chce się z niej cieszyć na całego ;) I prosiłbym o brak komentarzy typu 116 km to nie samochód a np rower xD tylko o racjonalne wpisy porównywające te dwa modele silnikowe gdyż chce być pewny w 100% swojego zakupu a kogo oto nie pytać jak nie użytkowników tych pięknych samochodów ^^

Z góry bardzo dziękuje za każdą opinie i pomoc ;) Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW e46 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 14 lutego 2016, 17:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e38 735i
mialem przez ostatni rok e46 316 tylko przedlift 2000r zdecydowanie brak mocy na taka mase auta no i tylny naped.jezeli chodzi o spalanie to w trasie o dziwo udalo mi sie zejsc do 8.5litra wiec mozna jezdzic oszczednie;-)jednak zdecydowanie polecam wiekszy silnik nawet 2.0 przy spokojnej jezdzie nie spali duzo wiecej a bedziesz mial zapas mocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW e46 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 14 lutego 2016, 18:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 651
Lokalizacja: Małopolska/KCH
Moje BMW: BMW E38
Kod silnika: M52tuB28
Garaż: Jest:
E39 525iA
Było:
E38 lift oxfordgruen metallic
Było:
E46 sedan m52
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155271
E46 m47n
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141422
E36 1.8 is Coupe
po pierwsze to polifty były od 2001

Po drugie dlaczego celujesz w takie silniki... ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW e46 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 14 lutego 2016, 20:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 526
Lokalizacja: DZA/DW
Moje BMW: Brak
nike93 napisał(a):
116 a 143 koni jest takie samo a nawet można zejść troszkę niżej a mieć w rezultacie w zapasie zawsze więcej koni. Czy to prawda ?

1.8 spali minimalnie mniej od 2.0, we Wrocławiu słabsza jednostka pali około 10 l/100 km. Zaznaczam, że mam ciężką nogę a we Wrocławiu korki są dość dotkliwe.
nike93 napisał(a):
Zaznaczam że nie chodzi mi o żadną sportową jazdę tym samochodem tylko o kulturę pracy silnika, spalanie wiadomo ma także swoje znaczenie ale liczę się z spalaniem rzędu od 9-10l/100km max choć zawsze staram się jezdzic dynamicznie i większość trasy nawet do pracy pokonuje zawsze z prędkością ok 70
.
Jeden i drugi to zwykły popular z napędem na tył. O żadnej jeździe sportowej nie ma tu mowy. Auto lepiej się prowadzi niż np A4 z napędem FWD, ale z tymi silnikami nie oczekuj zbyt wiele. Spokojnie zmieścisz się w 8 litrach w trybie mieszanym na drogach typu: wioski, małe miasteczka, autostrada.
nike93 napisał(a):
2. Który z tych silników jest bardziej podatny na awaryjność ? Czy oby dwa są na łańcuchu rozrządu ?

Jeden i drugi to ta sama konstrukcja, awarie są wiec identyczne. Oba silniki mają łańcuch oraz problemy z nim związane.
nike93 napisał(a):
Przy zakupie na jakie elementy warto zwrócić uwagę (silnik,zawieszenie,osprzęt w środku)

Czytaj forum oraz u konkurencji. Ostatnio opisywałem n42 oraz bolączki wersji compact na bmw-klub i bmw-sport. Wady są takie same, więc znajdziesz komplet informacji. Dochodzą oczywiście niuanse dotyczące poszczególnych wersji nadwozia, ale to nieistotne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW e46 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 14 lutego 2016, 20:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
brat ma 318i jako woła roboczego, brzęczy to strasznie w porównaniu do R6 ale pali sporo mniej, leje paliwo i jeździ. Na te silniki była akcja serwisowa związana z rozrządem, warto byłoby się tym zainteresować. Silniki niby awaryjne w porównaniu do starych R6 ale wszystko zależy od tego, jak było użytkowane.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 14 lutego 2016, 22:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 131
Lokalizacja: Glasgow
Moje BMW: E46 318Ci
Kod silnika: N46B20
Polecam zainteresować się od kiedy wychodziły silniki n46, czyli "poprawione" n42.
Wydaje mi się z obserwacji , że są odrobinę mniej awaryjne niż n42.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 14 lutego 2016, 22:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1869
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
N46 maja te same problemy czyli spalanie oleju i problemy z napinaczami rozrzadu i samym rozrzadem.

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW e46 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 14 lutego 2016, 22:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
..::KoNik::.. napisał(a):
po pierwsze to polifty były od 2001

Po drugie dlaczego celujesz w takie silniki... ?


Tak, wiem ale jakoś mam takie wrażenie że zawsze co pierwsze poliftowe nie do końca jest takie udane także kieruje się od 2002+ ;)

Dlaczego takie silniki ? Wydaje mi się, że na początek znajomości z BMW jest to optymalny wybór gdyż na pewno będzie mnie na nie stać pod względem wszelkich opłat związanych na chwilę obecną;) a wiadomo od czegoś trzeba zacząć ;)

Z minuty na minutę co raz bardziej skłaniam się jednak ku mocniejszej jednostce 143km ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 15 lutego 2016, 02:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
witaj nike93 :padam:

m43 to dobry motor ale nie do budy e46. nalezy kupic 323i lub 328i, jezeli zas ma byc to polift to 325i, oczywiscie jak tam pasuje 325Ci to moze byc i coupe, na Twoim miejscu szukalbym 325Ci jesli nie masz duzej rodziny i tesciowej do wozenia :oczami: silnik ok pare tysi trzeba wsadzic zawsze moga "uszkodzic sie" się po latach 2 vanosy, 6 cewek, disa za 700zl, sprzeglo i dwumasa, 4 sondy, w przedlifcie mocowanie wozka, oprocz wymiany zawieszenia zawsze mozesz trafic na egzemplarz z uwalonym dyfrem, podpora walu lacznikiem poduszkami pod silnikiem. na pewno czeka Cie wymiana odmy wraz z calym odpowietrzeniem. oczywiscie jak bedziesz mial "wiecej szczescia" to wisko, zbiorniczek, natrafisz jakies problemy na chlodzenie silnika bardzo latwo przegrzac przy niewlasciwym odpowietrzeniu. przy odrobinie "szczescia" potrzebna bedzie wymiana uszczelniaczy zaworowych uszczelki pod deklem, a nóż uszczelka pod głowicą. wymiana jej to duża przyjemność. bardzo lubie to robic. z takimi usterkami to tak licz sie na start z przymrózeniem oka :cwaniak: bedziesz tez szczesciarzem jesli trafisz na zawieszenie, ktore nie wymaga zadnego wkladu co oczywiscie jest nie mozliwe chyba ze trafisz na auto kogos z forum.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 15 lutego 2016, 12:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1104
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Coz... Zaden. Jak chcesz 2.0 bierz r6 oplaty te same, problemow mniej.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 15 lutego 2016, 13:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Kupując r6 będziesz spokojniejszy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 15 lutego 2016, 22:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 131
Lokalizacja: Glasgow
Moje BMW: E46 318Ci
Kod silnika: N46B20
Czy to ja czegoś niewiem ? Skąd nagle mowa o m43 i 6ciu garach ?;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW e46 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 16 lutego 2016, 01:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
boreke38 735i napisał(a):
mialem przez ostatni rok e46 316 tylko przedlift 2000r zdecydowanie brak mocy na taka mase auta no i tylny naped.jezeli chodzi o spalanie to w trasie o dziwo udalo mi sie zejsc do 8.5litra wiec mozna jezdzic oszczednie;-)jednak zdecydowanie polecam wiekszy silnik nawet 2.0 przy spokojnej jezdzie nie spali duzo wiecej a bedziesz mial zapas mocy


trollu napisał(a):
brat ma 318i jako woła roboczego, brzęczy to strasznie w porównaniu do R6 ale pali sporo mniej, leje paliwo i jeździ. Na te silniki była akcja serwisowa związana z rozrządem, warto byłoby się tym zainteresować. Silniki niby awaryjne w porównaniu do starych R6 ale wszystko zależy od tego, jak było użytkowane.


8,5 litra na trasie to sporo mniej od R6 ?

Przy przepisowej spokojnej jeździe do 90km/h 330ci pali mi tylko 6,8 - 7,2 litra
Na autostradzie tempo około 120 - 140 km/h pali od 9 do 9,5 litra.


Same miast w lato dystans 11km x 2 na dzień to 12,5 - 13,5 w zimę 15,5 - 17,5 (niby dramatycznie ale focus 2.0 mojej kobiety pali zimą nawet 15 - 18 litrów)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 16 lutego 2016, 09:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
takze dozbieraj do polifta i kup 325Ci lub 330Ci

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 16 lutego 2016, 13:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
dziabi3 napisał(a):
8,5 litra na trasie to sporo mniej od R6 ?

wszystko zależy gdzie się jeździ, w trasie wiadomo, że nawet 540i zrobi fajny wynik. Brat miał porównanie 328i a 318i w Monachium, 2.8 robiło na baku 300km. Spalania dokładnie nie sprawdzał bo jak włączała się rezerwa to jechał i tankował ale sam mówi, że teraz rzadziej odwiedza tanksztele

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW e46 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 18 lutego 2016, 16:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1235
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
..::KoNik::.. napisał(a):
po pierwsze to polifty były od 2001

Po drugie dlaczego celujesz w takie silniki... ?



A czego ma nie celować N42B20 zdecydowanie silnik jak najbardziej na plus i spalanie paliwa na poziomie 7.5 litra mowi samo za siebie.

Mam bmw z tym silnikiem od maja 2015 roku i kompletnie żadnych problemów z silnikiem odpala na strzała, żadnych kontrolek zamuleń, czy coś , silnik zbiera się szybciej do setki o 1 sekundę niż 2.0 R6, niewiem czego ludzie tak scepytcznie podchodza do tego silnika, ja nie widzę aby coś się w nim psuło a jeżdzę 7 dni w tygodniu samochodzem przez cały rok. Siulnik żwawy i bardzo szybko przyspiesza miałem E36 2.0 R6 , E39 2.5 R6 , teraz E46 z silnikiem N42 i szczerze powiem dużo lepsze ma odejście niż 2.0 R6 i to z całym szaczunkiem. A kupującemu polecam i nie radzę słuchać głupot, kupisz R6 nie zejdziesz ze spalaniem poniżej 10L za chiny ludowe.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 18 lutego 2016, 21:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 667
Lokalizacja: Rumia
Moje BMW: BMW E90 318i 143 PS
Kod silnika: N43B20(U0)
Siema,
Parę przemyśleń ode mnie, nie bezpośrednio na temat silników N42, ale może jakieś info Ci się przyda.

N46
Mamy w domu E90 LCI 318i, jest to silnik N46B20 143 PS 190 Nm, zdaje się jest to nowocześniejsza wersja jednostki N42. Z góry zaznaczam, że auto w rodzinie praktycznie od nowości (kupione przy przebiegu 6,500 km), jest dbane i absolutnie nie jest upalane, obecnie ma nieco ponad 60k km, także to też będzie inaczej niż auto 150-200k km z nieznaną historią.
Silnik pracuje bardzo cicho. Naprawdę idzie to to dosyć sprawnie powiem Tobie. Spalanie to koronna konkurencja tego auta, jedna z najoszczędniejszych benzyn w tej klasie. Tata jeździ głównie po mieście, ale do pracy dojeżdża kawałek poza miastem i spalanie średnie wynosi 7.9-8.1 L/100 km. Samo miasto to byłoby może 8.5-9.0 przy normalnej, aczkolwiek przepisowej jeździe. Trasa to lekko poniżej 7 L robi, koło 6.5-6.8, 140 km/h na tempomacie.

Generalnie wszystko fajnie pięknie, ale te silniki miały akcję serwisową na cewki zapłonowe...przy przebiegu ok. 20k km padły łącznie 3 z 4 cewek, każda wymiana po 200-250 zł. Objawy były takie, że jak tylko mocniej przyspieszasz to auto zaczyna szarpać, wyskakuje check engine. Szczerze to po dziś dzień nie wiem czy to auto potrafi przyspieszyć płynnie gdy wciśniesz mu gaz do oporu, tata tego nie robi, ja ostatnim razem jak jechałem to wcisnąłem tak na 70% i miałem właśnie takie odczucie. W serwisie potem już w ramach tej akcji to wymienili, jeszcze skasowali jakiś błąd z czujnikiem NOx.


N42
Co do N42 to na forum jest cała masa akcji z systemem Valvetronic stosowanym w tej wersji, poprawcie mnie jeśli się mylę, ale ktoś ostatnio chciał kupić kompakta 318ti/320ti to go przestrzegali.


M43
a) wersja 105 PS (przedlift, 316i)
Tak, wiem że to przedliftowe a Ty chcesz polifta, tak wiem że to nie jedzie, ale: ja mam M43TUB19 w wersji 105 PS w swoim kompakcie i dynamika jest...na przyzwoitym poziomie. Kompakt jednak waży 1250 kg, sedan E46 ok. 1360 kg, te dodatkowe min. 110 kg z pewnością nie pomogą, niemniej jednak nie dyskwalifikowałbym przedlifta, ponieważ:
- do spokojnej jazdy dynamika jest OK, a ten moment obrotowy w mieście naprawdę pomaga (wejdź w mój temat, na samym końcu jest filmik jak przyspiesza z 3-ciego biegu - sam oceń. 60-100 w 7.5s wygląda wolno, ale nawet mocarne 528i nie zrobi tego lepiej niż w 6.7-7.0s. E36 320i robi to w 6.9-7.0s. Także auto z dużo niższą mocą do 100tki idzie naprawdę fajnie. Powyżej różnica będzie już niestety duża na korzyść wspomnianych przeciwników, M43 mniej chętnie idzie w końcowym zakresie, co zobaczysz na moim filmie.

- spalanie auta średnio mi wychodzi po 10k km jakieś 9.3-9.4, praktycznie samo miasto i czasem jakaś trasa. Ostatnio zrobiłem hard eco driving test i zrobiłem 8.8. W paskudnych warunkach max 10.0-10.3. Trasa 7.0-7.5.

- Koszty utrzymania są na przyzwoitym poziomie, prowadzę wszystko, znajdziesz mój temat w dziale Koszty utrzymania.


b) Wersja 118 PS (przedlift, 318i)
Szybsza reakcja na gaz i idzie nieco mocniej od 316i, tyle mogę powiedzieć.


M52
Czyli masz tu do wyboru: 320i, 323i, 328i. Świetna kultura pracy i dźwięk, ale musisz liczyć się z większym spalaniem, szczególnie po mieście. Miasto 11-13, średnio 9-11, trasa z 7.5-8.5. Im więcej będziesz jeździł po trasie, tym bardziej jest sens myśleć o jednostce R6. Podwójny vanos ponoć bardziej awaryjny (wszedł jakoś od września 1998).

M54
Nowe R6stki. Owiane niechlubną sławą z powodu apetytu na olej, szczególnie wersja 3.0. Ponoć ciągną lepiej z dołu, więcej nie napiszę bo nie miałem z nimi styczności.

__________________________________________________________

To tak ogólnie moja wiedza na temat tego wszystkiego, jak coś pokręciłem to poprawcie. Najbardziej bezawaryjne będą imo M43 i M52.

_________________
Było: Kompakt E36 316i 1.9
Jest: E90 318i LCI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 18 lutego 2016, 21:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
tak uklad zaplonowy n42 i n46 nieco sie rozni, ale nie jest to duzy problem. cewki w obu sa jednakowe tylko inne swiece dawali. numery sie zmienily. na poczatku byly inne fajkocewki od boscha. po prostu nr na cewce musi konczyc sie na 470 i bedzie dobrze. wczesniej byly jeszcze 464. w n42 siedza platyny jak w m54,a w n46 siedza swiece jak w n62b40 i n62b48 - 540i/550i. 545i miala juz inne jak w m54 bo wyszla wczesniej. podobna sytuacja w tych silnikach.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 19 lutego 2016, 02:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 131
Lokalizacja: Glasgow
Moje BMW: E46 318Ci
Kod silnika: N46B20
Ale ostatnie e46 wychodziły w 2006 roku , więc jeśli cewki faktycznie były wadliwe to ciężko chyba będzie znaleźć takie z oryginałami po 10ciu latach ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 316 116km vs 318 143km ?
PostNapisane: 19 lutego 2016, 08:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
ROBBMW napisał(a):
kupisz R6 nie zejdziesz ze spalaniem poniżej 10L za chiny ludowe.

nie przesadzajmy. wszystko zależy gdzie i jak się jeździ. 2.8 zmulone automatem przy spokojnej jeździe po wiochach bez problemu schodzi poniżej 10L

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL