BAWARA napisał(a):
Pamietaj o wymianie filtrow,oleju,napewno cos w zawieszeniu bedzie do roboty i tyle.Czy to taka wielka inwestycja?Nie popadajmy w skrajnosci.
chcę w to auto na wejściu 3000zł włożyć

i pojechać do mechanika odrazu czy jakiejś stacji po nie znam się i każdy by mi wcisnął każe auto

MatiKosa napisał(a):
Siema, zauważyłem właśnie ten temat. Nadmienię, że mam kompakta, ale E36 właśnie z tym motorem M43TUB19 1.9 105 PS 165 Nm @ 2500. Mam go już 5.5 roku, w tym samym dziale masz mój temat kosztów. Ja od siebie bardzo polecam to auto. Co prawda z osprzętu silnika trochę się nazmieniałem, ale mam myślę śmiało mogę powiedzieć jedno z najlepiej utrzymanych E36 w Polsce, udało mi się trafić egzemplarz bezwypadkowy. Także mam też takie trochę pedantyczne podejście i sporo rzeczy zmieniam "w razie czego".
W kompakcie ten silnik daje radę naprawdę przyzwoicie, pali po mieście 9.5-10.3 przy obecnych warunkach, choć jestem obecnie w trakcie robienia eco drivingu, mam 9.2-9.3 póki co w tych warunkach Nic tam większego się raczej nie dzieje, oleju nie bierze. Mogę gorąco polecić. A mam nalatane już coś koło 266,500 km.
Na allegro znajdziesz takich kompaktów trochę, nie są drogie coś typu 5-8k jest dużo, wszystkie oczywiście z ori przebiegiem 150k km W Niemczech też jest tego trochę. W budzie E46 sedan ten silnik uważam, że może to być trochę mało, wtedy rozważyłbym 318i, to jest chyba podobna jednostka, ale ma 118 PS i lepiej jakoś reaguje na gaz - w każdym razie jest nieco szybsza.
też bym tak chciał . Ta sztuka ,którą znalazłem wydaję się bardzo ok . M-pakt , w ładnym stanie, do zrobienia są świece , wymiana olejów oraz wywarzenie przednich kół tyle wiem z samej rozmowy . Ale ten silnik n42 ... czy to naprawde jest taka masakra

popłakałbym się gdyby cos mi się z nim stało no chyba ,że to tylko plotki i po prostu stereotypy bo jednak jest trochę osób ,które może nie chwalą ale nie miały problemów. to auto ma teraz 170 000 km zrobię nim pewnie 250 000 i będę chciał sprzedać a to nastąpi pewnie za kilka lat no chyba ,że nie miałbym problemów to jezdzilbym nim całe zycie
Nie mam wymagań co do mocy silnika. Będzie to moje pierwsze BMW .
Wiem ,że każde auto wymaga napraw i tak dalej. Ale nie chcę jakis bezsensownych , dodatkowych niespodziewanych wydatkow przez głupi bład wyboru.