BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 16:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 95
Lokalizacja: okolice Myszkowa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B16
panowie a mi tez stuka i troche dluzej niz 1-2 sekundy tylko nawet ponad minute i samoregulatory zmienialem i to nic nie dalo. mechanik mi powiedzial ze przy wymianie samoregulatorow najlepiej wymienic komplet razem z walkiem rozrzadu i dzwigienkami zaworow, ale powiedzial ze te silniki 4 cyl. zawsze bede klekotac bo mowi ze BMW to musi miec 6 albo 8 cyl to wtedy bedzie cichutko pracowal. Prawda to czy nie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 17:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Nic nie musi miec, nawet u kolegow z silnikami 2.0 czyli 6 cylindrow przez ulamek sekundy lub ciut dluzej slychac popychacze...ale jak czytales wczesniej to normalka w takich temperaturach...nawet u mnie czasami, bardzo rzadko z ranca ( tak jak dzisiaj -10 bylo)mozna sie dosluchac cichutkiego stuku...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 18:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 95
Lokalizacja: okolice Myszkowa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B16
tylko ze mi klepie tylko juz oczywiscie ciszej nawet na cieplym silniku :/ jeden mechanik mi powiedzial ze ktos ten silnik musial troche przegrzac i moglo chycic sworznie na tlokach i moze byc delikatny luz. ale stwierdzil ze narazie niema sensu tego wymieniac bo za duzo roboty i w niczym to niby nie przeszkadza i lepiej tego nie ruszac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2008, 18:25 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
klakier_23 napisał(a):
tylko ze mi klepie tylko juz oczywiscie ciszej nawet na cieplym silniku :/ jeden mechanik mi powiedzial ze ktos ten silnik musial troche przegrzac i moglo chycic sworznie na tlokach i moze byc delikatny luz. ale stwierdzil ze narazie niema sensu tego wymieniac bo za duzo roboty i w niczym to niby nie przeszkadza i lepiej tego nie ruszac.

Pewnie silnik M40...tak wiec musisz wymienic CALY rozrzad, nie tylko popychacze...rowniez dzwigienki i inne duperele...koszt takiej zabawy to okolo 1500 zlotych...duzo o tym bylo...musisz poszukac...i poczytac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL