BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 05:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 13:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 179
Lokalizacja: Miko³ów
Kolego, a powiedz mi czy w momencie jak kupowałeś ten samochód to było auto ciepłe jak przyjechałeś po nie? Jesli było zagrzane, tzn wskazówka była idelanie w pionie, tzn ze kupiłeś auto od oszusta! Gdy jest walnieta uszczelka pod głowicą albo jest pęknieta głowica to jest taki patent że spuszczasz płyn chłodzący, przechylasz auto na klockach (przód do góry jakieś 30 cm) żeby mieć pewność że nigdzie w układzie niezostanie nawet bańka powietrza, zapalasz silnik i powoli zalewasz go płynem. Samochód zagrzewa sie wskazówka dochodzi do pionu i autkiem można przejechać nawet 500 kilometrów... Ale jak po tej operacji auto odstawisz, postoji, ochłodnie, zejdzie ciśnienie z węży to już jest koniec. znowu trzeba to samo robić.... Ile razy zagrzałeś auto tak że wskazówka była na czerwnoym polu...? Tą ilość pomnóż se razy 10 :/ bo jak niemiałeś ciepłego nawiewu tzn że układ był zapowietrzony i czujnik pokazywał dobrą temperature w czasie gdy w bloku woda szalała a głowica pękała jak chciała:/ ja tak miałem. Czujnik pokazywał dobrą temp a pod maską szalało. Zagrzałem auto do czerwonego pola 3 razy plus te wszystkie razy kiedy czujnik kłamał i pokazywał dobrą temp. Głowica peknieta w 4 miejscach i to w taki sposób że można było wsadzić cieńkiego gwoździa. Jaki masz silnik...?

_________________
Jak kraœÌ to miliony...
Jak szaleĂŚ to BMW...:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL