BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 09:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] problem z wyborem parownika i dokładnym określeniem us
PostNapisane: 6 kwietnia 2016, 22:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: E60 535d
Witam serdecznie.
Dzisiaj zauważyłem, że klimatyzacja słabo działa w E60 535d 2004r grudzień.
Pojechałem na serwis klimatyzacji i okazało się że nie ma ciśnienia w układzie. Zaproponowałem sprawdzenie szczelności i po nabiciu do 18bar poszedł dym spod prawego filtra kabinowego i delikatnie z nawiewu na szybę, a po odpaleniu strzelilo dymem z nawiewow bardzo mocno.

Wydaje mi się że to parownik ma nieszczelność, mwchanikowi również, ale chciałbym też Was spytać o zdanie.
Wstępnie się umówiłem na wymianę z zaufanym i ogarnietym mechanikiem na wymianę parownika z robocizna za 500zl.

Pozostaje jeszcze zakup części, jeśli się okaże że to napewno parownik to kupię raczej przed rozbieraniem auta gdyż im krócej auto stoi tym dla mnie lepiej. Myślę że patrząc na ceny to raczej używany wchodzi w grę.

Znalazłem że występowały 3 numery tych parownikow
64116921070
64116946043
64119238655
Jednak nie wiem czy te parowniki czymś oprócz numeru się różnią, na allegro raczej numeru części sprzedawcy nie podają w tym wypadku.
Ale może można obejść problem wyboru kupując jakiś cały zespół albo coś w tym stylu?
Czy cena 500 za robotę jest ok?
Czy konieczne trzeba ściągnąć deskę?

Bardzo proszę o jak najwięcej pomysłów i propozycji :-)
Pozdrawiam serdecznie Łukasz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] problem z wyborem parownika i dokładnym określeniem us
PostNapisane: 6 kwietnia 2016, 23:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Do sprawdzenia rurki[połączenia o-ring]przy wejściu do zaworu rozprężnego[kompensacyjnego]i wyjściu,istnieje duże prawdopodobieństwo też uszkodzenia parownika. Koszt wcale nie jest wygórowany ze względu na czas i demontaż deski,a także zakup części


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] problem z wyborem parownika i dokładnym określeniem us
PostNapisane: 8 kwietnia 2016, 15:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: E60 535d
Koszt to była moja propozycja i pytam raczej czy nie bedzie się czuł poszkodowany.
Nikt nie ma więcej pomysłów?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] problem z wyborem parownika i dokładnym określeniem us
PostNapisane: 8 kwietnia 2016, 16:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 106
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
Garaż: w domu
zobacz stary i juz bedziesz wiedział jaki masz kupic po nr lub wygladzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL