BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Visco wymiana
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 22:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 35
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Moje BMW: E34 525i
Kod silnika: M50B25TU
Dzisiaj kupiłem wiatrak i visco do buni, jutro wymiana. Czy jest coś szczególnego przy wymianie o czym trzeba pamiętać, jakieś porady doświadczonych kolegów??

_________________
Zawsze możesz mi wyjechać, mój zestaw waży 40t a ja mam nogi tam gdzie ty głowę :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 22:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
Visco ma lewy gwint. latwo o tym zapomniec :hyhy:

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 22:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: ÂświnoujÂście
Witam!!!!
Nic szczegolnego :) lewy gwint plaski klucz podajze 30 lub 32 zeszlifowany i to wszystko jak masz oslone to ciezko samemu zalapac dlatego czasami warto wsadzic kogos za kolko zeby zakrecil krotko rozrusznikiem az gwint zalapie.... TYLKO TAK ZEBY SILNIK NIE ZAPALIL!!!!!
Jak bedziesz odkrecal to pomoz sobie mlotkiem wez go na tzw zerwanie jezeli nie bedzie chcial pojsc to przytrzymaj sobie walek pompy jakas zabka i wtedy musi:) POWODZENIA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ok dzięki
PostNapisane: 5 stycznia 2008, 01:57 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 35
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Moje BMW: E34 525i
Kod silnika: M50B25TU
ok jutro zabieram się do akcji. niby takie nic a jedna mogą być problem. Zwłaszcza że zimno trochę ale dam rade. Jeszcze raz dzięki.

_________________
Zawsze możesz mi wyjechać, mój zestaw waży 40t a ja mam nogi tam gdzie ty głowę :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL