Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami. Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.
1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego. 2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie). 3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać. 4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami. 5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"
Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery
powiem szczerze że na aucie felgi wyglądają na większe niż się spodziewałem i ładnie się wpasowały doszło obniżenie i auto się odmieniło w lepszą stronę mi się podoba i tak trzymać
Też ranty w polerce optycznie wyciągają bardziej rozmiar kółka. Poza tym 19, musi robić robote. Cieszę się, że sie nie zdecydowałem na 18'ki które planowałem od początku.
zerD, Chciałbym wyrównać prześwit z tyłem. na pierwszy rzut pójdą chyba poduchy z E36, ale to tylko 1cm i może mnie nie zadowolić Coraz bardziej żałuje że nie kupiłem gwintu.
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
_________________ zobacz i zostaw komentarz -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149690&p=1960166#p1960166
Gdy Ci smutno, gdy Ci źle wsiądź do fury, przejedź się! --------------------------------------------------------------------------------------------------------
UP: Auto żyje i ma się dobrze, baa nawet grama oleju wziąć nie chce Aż przed wyjazdem na urlop pod koniec lipca miałem rebusa, bo chciałem zmienic oliwe a nie chciałem zaprzestać dobrej passie Zdecydowałem się jednak na sprawdzony już przeze mnie zestawik:
Po powrocie z urlopu (1,1 kkm) ubytków na bagnecie brak. Sęk w tym, że musiałem nawet zlać z dwie setki bo okazało się że był nadmiar Po dzis dzień, bo dzisiaj sprawdzałem stan, nic nie ubyło
Z pierdółek jakie w miedzy czasie dostało auto to nowa tuleja dyfra, bo na starej pukało przy zmianie biegów. Jak już wiadomo po zmianie springów nie byłem do końca zadowolony z efektów. Głowiłem się co robić. Poduchy na przód od Z3/Z4? może jeszcze niższe springi? a może lepiej wyższe na tył? Przez jakiś czas olałem sprawę. Aż w końcu zrobiłem zakupy:
zakupiłem też nowe odboje na tył i dystanse 2cm, tak że w zeszłą sobotę trochę podziałałem. Docelowo wleci jeszcze z 1-1,5cm na przód. taki efekt:
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
Temat umarł ale w końcu zmobilizowałem się, więc odświeżę. Fura żyje, jeździ, w ogóle ma się dobrze. Od ostatniej aktualizacji parę rzeczy się wydarzyło.
Od bzdetek zaczniemy: 2 czujniki. Czujnik wałka - stary wywalał błąd na kompie, zastąpiłem go ori używką z m54. Czy się poprawiło, to nie wiem ale błąd nie wraca Ciekawostka: czujniki m52tu vs m54 różnią się. Ten z m54 ma mniejszy łebek. Czujniki napewno pasują zamiennie bo sprawdzałem przed zakupem w realoem. Drugi czujnik to PDC, jeden był martwy więc wleciał nowy zamiennik, działa do teraz bez zarzutu.
Kolejną sprawą były koła! dlaczego? Dlatego ,że pewnego razu lecąc sobie dwupasmówka na moich 19'tkach niefartownie wpadłem tylnym kołem w kanał, który osadzony był wyraźnie niżej niż droga. Efektem tego zdarzenia była pęknięta opona na profilu od wewnętrznej strony. Opona- śmietnik
Kolejna ciekawostka jest taka, że o omawianej usterce nie wiedziałem do momentu jak dojechalem do miejsca docelowego. Czyli jechałem na totalnej dętce jakieś 2km Teraz wiem, że napis XL na oponie na coś się jednak przydaje. Felga i polerowany rant nietknięty
Stwierdziłem, że nie będe kupował na koniec sezonu pary 19'tek, kiedy zaraz miały by pójśc pod koc. Zacząłem rozglądać się już za zimowym setupem. Popatrzyłem, pooglądałem, kupiłem ... alu 17' Auteca w setupie 4x7,5j et20.
Później niby nic się nie działo, a pewnego razu na blacie wyskoczyła mi kontrolka klocków. Po oględzinach stwierdziłem, że kolejny etap zmian to hamulcownia. Wleciały nowe tarcze (Brembo), Klocki (ferrodo Premier), czujnik (bodajże Swag).
Nudząc się w weekendowe popołudnia postanowiłem, że coś podziałam. Od dawna planowałem zrobić cos z listwami wewnętrznymi, alumunium było już troche wyjechane i postanowiłem, że je okleje. Kupiłem Folie Carbon 3d/4d, byłem z niej zadowolony dopóki listwy nie zagościły w aucie. Olałem sprawe. Polakierowałem listwy srebrnym szprajem.
Następnie wykukałem w galerii Daana dyfuzor w połysku. Więc ...
Kolejna przygoda z mojo kabaryno to mini wycieczka służbowa do Poznania. Przebiegała dość sprawnie do momentu kiedy wjechałem do samego poznania. Podczas postoju na światłach zauważyłem, że silnik dziwnie przebiera, problem ustępował kiedy się jechało, Więc myślałem, że mu przejdzie i podążałem dalej. Parę skrzyzowań i świateł dalej z pod maski zaczał wydobywać się "dym". Szybko wyskakuję z auta, otwieram maske... mokro, bryzga coś od dołu. Konsystencja cieczy - na pewno nie olej. Na szczęscie "dym" okazał się parą. Na szybko stawiałem na pompe wody. Sygnalizacja świetlna nie pozwalała na dłuższe zabawy w mechanika więc postanowiłem spokojnie doczłapać się ulicę dalej (tyle brakowało mi do miejsca docelewgo). Pech chciał, ze auto tuz za rogiem na następnych światłach zgasło. Finał taki, że jakiś koleś pomógł mi dopchać auto na parking strzeżony.
Po pracy wróciłem na parking diagnozować dalej... płynu chłodniczego -brak! Wlałem 1,5l wody i obserwuje. Cieknie!, leci po osłonie silnika i na ziemie. Rozszczelnienie totalne. Jak się można domyslić auto nie wróci juz o własnych siłach. Wróciło na lawecie prosto na placyk do mechanika. Kolejnego dnia spokojna diagnoza na kanale. Finał= Koło pasowe popękało/pokruszyło rowki, pompa wody rozleciała się całkowicie, pasek spadł. Bez zbędnego gadania, szybko poleciałem do motoryzacyjnego i z powrotem do mechanika: wleciała nowe koło Febi wraz z pompą Dolz'a i oczywiście nowy płyn chłodniczy.
1,5h później auto wróciło do życia.
Niedługo potem musiałem zainteresować się nowym aku, bo stara poniemiecka Varta, coraz częściej odmawiała posłuszeństwa. Postawiłem na Centre/Exide, tyle, że pod szyldem AD Polska. Wyraźnie taniej, a wraz z rabatem który dostaje, oferta nie do zastapienia.
Kolejna sprawa jaka wynikła w związku z autem to układ wydechowy. Przy okazji sprawy z pompą, po raz pierwszy przyjrzałem sie mu dokładniej na kanale. Porobiłem foty, poszperałem. Wyszło, że końcowy tłumik to nie tylko ładne końcówki a cały tłumik jest supersprinta, oznaczeń nie widać, ale porównując go z innymi supersprintami nie sposób nie zauważyć podobieństwa. Idąc dalej, mamy puche od BMW:
Dalej to już OEMowe kolektory z katami. Czyli Katy/Kolektory->Tłumik środkowy bastuck-> OEM BMW rezonator-> Tłumik Supersprint. Jest cicho i planuje coś wymodzić. Więcej info jak się zdecyduje.
Idziemy dalej... przed świętami postanowiłem, że zajmę się Odmą i przewodami. Wcześniej dokonałem zakupów:
Przyznam się, że nie spodziewałem sie tyle roboty. W przedliftowym m52 jest o połowe mniej grzebania. W czasie prac wyszło, że 2 przewody są mi zupełnie niepotrzebne. I tutaj kolejna ciekawostka bo choc realoem nie przedstawia sprawy dość szczegółówo, to układ m52tu vs m54 znowu się różni. Przewody które oznaczyłem jako 1,2 (fotka wyżej) to przewody które pasują do m54 a których nie potrzeba przy m52tu. Tutaj zamiennie są one takie:
Widać, że było już tu przez niemca grzebane bo nie jest to ori zestaw. Fakt jest taki, że sprawdza się. Czerwony przewód z odmy idzie do otworu w listwie wtryskowej, w m54 tego nie ma. Może komus sie przyda taka informacja gdy będzie robił to u siebie. Gdyby ktoś potrzebował 2 nowe przewody do swojego m54 to mogę odsprzedać.
To by było chyba na tyle: na koniec jakieś tam foteczki i filmik z pierwszej myjki po odwilży. Pozdro
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
Ostatnio edytowano 27 stycznia 2017, 14:58 przez kszyhu, łącznie edytowano 1 raz
Bardzo podoba mi się to autko. Dobrze, że ostatecznie listwy nie są karbonowe. Eleganckie zimowe koło, wygląda na większe niż 17 . Dobre podejście do napraw .
kupiec_fkl, nie robie aktualizacji z wymiany wunderbaumów Auto wczoraj pojechało do lakiernika, a wcześniej też pare pierdów się zmieniło, tak że jak fura wróci do mnie to ogarnę większego upa
kupiec_fkl napisał(a):
Po za tym to fajnie doprowadzasz auto do porządku
BAWARA napisał(a):
ładna babcia
dzięki, staram się
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
Auto wczoraj wróciło od lakiernika, a dzisiaj wleciał letni setup kółek + woskowanie.
Zmiany:
nowy lakier na - przód: zderzak, maska, lewy błotnik, listwy pod lampami, - tył: zderzak, klapa, tylni pas + prawa listwa progowa i mała poprawka lewego tylnego błotnika. - nowy lakier na nerkach i osłonach halogenów (połysk) - nowe czarne emblematy przód+tył - Lampy tył Shadow LED, - nowy przedni prawy czujnik abs, (na dniach wleci chyba jeszcze lewy) - rozpórka przednia - nowe opony na przód. (Tym razem centymetr węższe)
Niedługo wleci też dystans na przód, tak że pokręce coś jeszcze gwintem.
Jakieś fotki:
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 119 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników