Dzięki za podpowiedzi i sugestie w internetach udało mi się znaleźć coś takiego :
http://allegro.pl/lewarek-zmiany-biegow ... 36720.htmlW tej cenie myślę że tandety nie będzie ?
Nie najeżdżajcie na mnie za te M detale, to nie jest moja koncepcja tylko poprzednika, chcę zrobić z niego takiego cichego zabójcę ale wszystko powoli i po kolei, zaraz się tego pozbędę.
doradźcie czy już te progi i licznik niech zostaną to trochę sianko ale szkoda hajsy ładować ?


Paski M naciurane farbką do szkła

Czerwono pomarańczowe zaciski hamulcowe prosto z wyścigów le mans, barwa z palety decorato, widać jeszcze delikatne pociągnięcia wałka

Oryginalne klamki m-performance, pakiet sports line, od nadmiaru prędkości lekko złuszczyła się literka e

Wydech, na żywo dosłownie ciągnął się po asfalcie

To zdjęcie jest zrobione świeżo po zakupie, jak się przyjrzycie w środku na lusterku wstecznym wisi dokładnie 8 choinek wonderbaum i jeden woreczek zapachowy, z tyłu wisiały jeszcze dwie choinki

Ręcznie dorabiana dioda od zabezpieczenia, wieczorami świeci tak mocno że sąsiad wstawał sprawdzać czy to policja przyjechała, muszę ją zakrywać kawałkiem papierka na noc

Już nie wspomnę o niebieskim podświetleniu wnętrza i sylikonie okiennym na mocowaniach zderzaka.
Emblematy wymieniam na czarno białe, poprzedniki chyba nie są oryginalne:

Doszła mi piasta którą to uszkodziłem podczas driftu

Zderzak m3 oprócz bocznych poszerzeń i kształtu niczym nie różni się od oryginalnego e92 wszystkie mocowania pasują idealnie, tak że odstępy lampa- zderzak maska-zderzak są oryginalne nigdzie nie jest za dużo nigdzie za mało tak że spokojnie
Co do licznych pytań odnośnie poprzedniej białej bmw i zgodnie z moją obietnicą przedstawiam wypis warsztatowy co i za ile zostało wymienione, za wtryski tylko wyszło trochę mniej coś koło 3200 zł wypis był robiony przed robotą, z góry powiem że warsztat do najtańszych nie należy ale jak raz zrobią tak już więcej do nich nie wracam
Auto ogólnie było w bardzo dobrej kondycji jak je kupiłem, wnętrze zadbane nic się nie telepie widać było że latało po dobrych drogach ale silnik był z kompletnie innej bajki jak nie od tego wozu, podczas rozbierania silnika i wymiany rozrządu pokazały się opiłki rozkruszonej pompy olejowej w oleju i z czasem lista części się wydłużała
Ogólnie powiem że jak kupować auto z tym silnikiem trzeba być wyczulonym na wszelkie szmery wychodzące z silnika, mój egzemplarz oceniam na 3+ ale znam opinie ludzi którzy chwalą ten silnik ja niestety nic pozytywnego powiedzieć nie mogę, papierowy silnik.
Pierwszy serwis:

serwis po 10 000 km

wymiana wtrysków po 5 000 km

z filtra DPF po przebiegu 300 000 km odzyskałem jeszcze na skupie 800 zł więc można sobie odjąć trochę.
Myślę jeszcze nad lekkim przyciemnieniu lamp tylnych, jak zawiecha przyjdzie dam newsa
Pozdrawiam
