poniżej zamieszczam rzeczywiste koszty projektu oraz kilka zdjęć
remont:
uszczelnienie skrzyni biegów - 80
uszczelnienie silnika - 120
planowanie głowicy, prześwietlenie + sprawdzenie szczelności zaworów - 80
nowe pierścienie - 400
honownica ręczna - 100
rozrząd - 115
pompa wody - 65
2 tubki reinsa - 60
kable + świece - 180
uszczelka pod głowice - 90
Łącznie 1290 złotych
turbo bmw:
kolektor wydechowy m21 - 40 PLN
intercooler z focusa - 20
regulator paliwa turbo works - 104
wtryski m50b28 - 95
wskaźnik doładowania VDO - 81
wskaźnik egt Turboworks - 160
obudowa wskaźników augauge - 38
turbosprężarka saab 2.3 T / 30 dni gwarancji rozruchowej / - 250
kolanka silikonowe - 340
Orurowanie dolotu - 120
usługi ślusarsko tokarskie - 280
opaski, wężyki, podkładki miedziane, śruby utwardzane, podkładki, nakrętki - 150
uszczelki wydechu - 60
uszczelki od strony kolektora ssącego - 40
kable do przekładki przepływomierza i akumulatora - 100
Rury na wydech - 120
Tłumik końcowy mini Mugen 2,5 cala - 115
filterki odm - 40
węże olejowe - 80
klej do śrub -15
cement do wydechów -15
łącznie 2266 PLN
Coe jeszcze trzeba, żeby samochód jeździł normalnie:
sprzęgło, wzmocniony docisk + tarcza kevlar - 700
Strojenie na hamowni u kolego - 500 / cały dzień roboty/
W najbliższych planach
1. negatyw przód
2. felgi WZ 138
3. Rozpórka górna przód
4. car audio
5. umyć, wyprać i napastować







Po wystrojeniu wrzucę wykres z hamowni i wsad na 0,6 bara doładowania bez imo
Proszę o ewentualne uwagi, porady, bądź pytania, chętnie podzielę się doświadczeniem jakie zdobyłem, auto jeździ i to strasznie. Seryjne sprzęgło - nowe nie daje rady w ogóle