Witam, jak sprawdzałeś cewki? Omomierzem...? Hmmm ta metoda nie zawsze jest prawdomówna - wiem bo sam się przekonałem i nie wymieniłem się z gościem na cewki. Ani komputer, ani moje mierzenia miernikiem uzwojeń cewek nic nie dały, sprawdzania "Fajek" i ich rezystorów oraz wymiany świec i czyszczenia odmy także nic.Wymieniłem się z gościem na cewki na 15 min i temat ogarnięty. Szarpało mi auto nie raz i właśnie przeważnie jak był nagrzany. Kupiłem 2 nowiutkie cewki i podmieniałem, aż trafiłem

. A wracając do tematu przepustnicy i jej potencjometrów to rozebrałem dziś przepustnicę i obejrzałem ścieżki węglowe oraz ślizgacze i powiem, że te ścieżki węglowe nie są jakoś zajechane i wytarte - prawie w ogóle. Czyściłem WD 40 podgiąłem ślizgacze i złożyłem. Obejrzałem te ścieżki z bliska okiem i powiem, że jestem w szoku w jakim one są dobrym stanie. Myślałem , że będą w znacznie stanie .