BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] mocno kopci 525 tds
PostNapisane: 5 stycznia 2008, 19:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Lubin
witam,mam problem,od dwuch dni moj tds zaczoł mocno kopcic na siwo i czuc w spalinach nieprzepaloną ropą w dodatku nierowno pracuje silnik (trzesie silnikiem)nawet na ciepłym... co moze byc najprawdopodoniejszym objawem(wtryski?głowica?pompa?ewentualne regulacje?)?? bede wdzieczny za jakies podpowiedzi zanim mechanicy mnie naciągną na koszta ;)[/b]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2008, 20:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 464
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
Moje BMW: e46 Touring
Dzisiaj przeglądałem te tematy. Jest ich mnóstwo na pewno znajdziesz odp. opcja szukaj i znajdziesz... Pozdr.

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... hlight=tds


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2008, 23:39 
siwy dym to mi peknieta glowica smierdzi :zalamany:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 11:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: GIERA£TÓW
moim zdaniem to turbina siadła

_________________
szuszlik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 21:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Lubin
Ogólnie auto odpala bez najmniejszych problemow na ciepłym i na zimnym silniku,wczesniej zdazało mu sie to ale od czasu do czasu i trwało to krutko ale teraz to juz bez zmian cały czas kopci i telepie sie jakby nie palił na ktorys cylinder...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 21:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
stawiam na pompe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 21:35 
szuszlik napisał(a):
moim zdaniem to turbina siadła


Jeżeli by turbina padła to w z jakiego powodu miałoby pracować silnik tak jak pracuję w tym egzemplarzu?

Nie ma takiej możliwość.

Może być uszczelka pod głowicą, głowica lub pompa- najczęstsze usterki TDSa.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 21:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
Cytuj:
Może być uszczelka pod głowicą, głowica lub pompa- najczęstsze usterki TDSa.


rybik ma racje :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 08:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 63
Lokalizacja: Wawa
tylko jesli to pompa, to by chyba nie odpalal tak bez problemu.

_________________
PiÂłeÂś? Nie jedÂź! Nie piÂłeÂś? Wypij !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 15:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Lubin
oddałem auto do mechanika,obecnie powiedział ze to wina wtryskow prawdopodobie jeden leje,ale dopiero jutro bede wiedział na 100% czy to wtrysk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2008, 19:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: GIERA£TÓW
Może być uszczelka pod głowicą, głowica lub pompa- najczęstsze usterki TDSa.[/quote]


a co uszczelka ma do tego jak by uszczelka to by parowało z tłumika bo woda dostawała się do cylindra całkiem inne objawy węże by puchły i na odkręconym korku w zbiorniczku by parowanie przestało

_________________
szuszlik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 15:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Lubin
co sie okazało to lał jeden wtrysk i uszczelka pod głowicą stąd dymienie na niebieskawo,na wolnych obrotach robiła sie piana w pojemniku a po przygazowaniu to woda biła jak z fontanny a teraz to juz nawet na wolnych obrotach wybija wode ze zbiornika, koncowke wtrysku mi wymienił ale uszczeli nie ruszy bo niechce sie z tym grzebac i z tym jestem w kropce bo obdzwoniłem juz kilka zakładow i niechcą mi wymienic.... co to do [cenzura] pojazd kosmiczny ze odmawiają naprawy?! czy to faktycznie jest tak skomplikowane??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 16:52 
szuszlik napisał(a):


a co uszczelka ma do tego jak by uszczelka to by parowało z tłumika bo woda dostawała się do cylindra całkiem inne objawy węże by puchły i na odkręconym korku w zbiorniczku by parowanie przestało


pawel tds napisał(a):
co sie okazało to lał jeden wtrysk i uszczelka pod głowicą stąd dymienie na niebieskawo


już wiesz co ma do tego uszczelka :].

kiepscy mechanicy jak nie chcą wziąć się za naprawę.. mam dobrego mechanika od diesli, ale pod Radomiem, to nie bedzie oplacalo Ci sie przyjezdzac.

teraz nie jezdzij samochodem, zeby glowica nie poszla.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 19:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Lubin
No teraz nie mam zamiaru nim jezdzic a do radomia to troche za daleko ;) co do mechaników to pozostawie to bez komentarza bo szkoda gadać a serwis opla zaśpiewał mi 1300zł(częsci+wymiana+regulacja)hehehe, a tak orientacyjnie zapytam... ile moze kosztowac wymiana u normalnego mechanika??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 21:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: ÂŻagaĂą
Do mnie byś miał juz bliżej i mógł bym Ci to zrobic tylko mósiałbyś byś troszke byc bez auta ponieważ robię takie rzeczy po godzinach. A jeżeli jesteś z Lubina to Ci powiem że naprawiałem z tamtąd już auta tylko że akurat rodzinie :D nawet w sobotę mam galaxy z Lubina na obsługę :hyhy:
aha a jak Ci tak płyn wysadza to nie koniecznie tylko uszczelka. Jak juz koledzy wspomnieli to moze byc także głowica. Należy po ściągnieciu dać do sprawdzenia na szczelność bo może być po wymianie uszczelki dalej problem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 21:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Lubin
Żagań to tez kawałek drogi i na kołach bałbym sie tyle jechac bo niechciał bym dobijac bardziej silnika,jutro bede miał numer do jakiegos niby fachowca typowo od bmw z głogowa jezeli on mi tez odmowi albo zaspiewa podobnie do serwisu opla to pogadamy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 21:57 
pawel tds napisał(a):
Żagań to tez kawałek drogi i na kołach bałbym sie tyle jechac bo niechciał bym dobijac bardziej silnika


w ogóle tym nie jeździj, lepiej zapłać za lawetę i bez strachu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2008, 21:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: ÂŻagaĂą
spox. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL