BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 14:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z aku
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 12:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: Bytom
mam dziwny problem ostatniego czasu jest tak że rano wsiadam odalam auto cały dzień jeździ ok następnego dnia rano wsiadam do auta i lipa aku rozładowany kręci jeden obrót albo wogóle nie ma siły zakręcić co może byc nie tak ?? żadna kontrolka sier nie świeci czyli jest ok , może alarm go rozładowywać ?? auto ma silnik 1.6 benzyna +gaz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 12:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 374
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B30 - 306S3
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=70108 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 12:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
jedz do elektryka sprawdz ładowanie jezeli jest na swiatał z dmuchawa itd
w okolicach 13.8V to jest ok
nastepnie niech sprawdza pobór prądu
jeżeli ładowanie i pobór jest ok
to wymień akumulator


Ostatnio edytowano 7 stycznia 2008, 13:03 przez michal///////, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 12:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
alarm to jeden z czynnikow ktore moga rozladowac aku a moze byc ich duzo, proponowal bym podjechac do sklepu ktory sie zajmuje sprzedaza aku i oni maja specjalne urzadzenia do sprawdzania sprawnosci (jesli masz watpliwosci co do stanu) a jesli nie to proponuje wizyte u elektryka zeby zmierzyl pobor pradu jesli bedzie za duzy to od razu powinien zdiagnozowac w czym lezy wina, bo samemu to trudno zdiagnozowac jesli sie czlowiek nie zna na elektryce

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 17:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: Bytom
jeszcze jedna ciekawa rzecz w jednej z tych dziur w których jest elektrolit (nie wiem jak one się nazywają ) jest taka choćby jakaś miarka i na obudowie akumulatora pisze że jeżeli ta miarka pokazuje kolor zielony to aku jest naładowany , jeżeli pokazuje żółty to aku trzeba podładować czerwony do naładowania i co ciekawe umnie pokazuje zielony czyli ze naładowany jest , o co tu chodzi ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 17:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
jak miarka akumulatora dobrze pokazuje i sugerujac sie tym to masz za duzy pobór prądu,masz allerm??

-jedz do elektryka
-zmierz ładowanie
-zmierz pobór prądu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 17:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: Bytom
tak w samochodzie jest alarm ale nigdy nic sie nie działo a zaczeło gdy przyszły temperatury -8 i mniejsze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 17:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 115
Lokalizacja: tarnobrzeg
mialem podobny przypadek.. .prawie roczny akumulator przestal trzymac... te kontrolki to taki pic na wode - nie sa precyzyjnym odnosnikiem... w sklepie mowili wina auta... wiec walczylem - nic.. .ladowalem aku w domu cala noc dzien pojezdzilem, na drugi - koniec. prawie roczny aku trzymal ledwo dzien. odeslalem do serwisu aku... po 2 tyg odzyskalem. napisali jest ok i ze moja wina... po zalozeniu na drugi dzien to samo. znow oddalem na serwis... po 3 miesiacach oddali, kiedy postraszylem federacja do spraw konsumenta... oddali... tez napisali moja wina. tylko ze tym razem z aku nie ma problemu i dziala chyba lepiej jak nowy na rozruchu a prawda taka ze gdzies ktoras cela sie zwarla i aku sam sie rozladowywal. reasumujac polecam wyslac do reklamacji i odrazu krotko ich trzymac (walcz o zastepczy aku!!!) jezeli ma jeszcze gwarancje i masz dobre ladowanie z altern. dodam ze przepisy ktore mowia o koniecznym oddaniu starego (lub doplaceniu 50pln) przy zakupie nowego to porazka. Oddajesz do reklamacji aku i zostajesz bez auta w teorii i mysl przepisow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 17:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: Bytom
a jeszcze mam pytanie da sie może sprawdzić datę produkcji akumulatora po jego kodzie???

[ Dodano: 9 Styczeń 2008, 23:56 ]
byłem dzisiaj sprawdzić ten akumulator okazało sie tak że jest dobrze naładowany , sprawdzał go pod obciązeniem i też było OK , sprawdzał gęśtość elektrolitu w jednej celi była troche mała ale wmiare dobrze, pobór prądu ok i kazał zrobić mi jeszcze jedną rzecz mianowicie odłączyć na noc akumulator i zostawić go w aucie i jeżeli się rozładuje to jest do wymiany prawde mówi?? jak myślicie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 02:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 115
Lokalizacja: tarnobrzeg
ciezko powiedziec... ale jesli odlaczysz aku - to wtedy sprawdzisz czy aku trzyma czy nie... ja pamietam kiedys jezdzilem na nowym aku... i nagle pstryk... aku padl na amen - diagnoza zwarta cela...

napisz jak tam wyjasnila sie sprawa...

_________________
e36 - 318i - m40 - sedan '93 - lpg sekw.
8-11l/100 lpg & pb


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2008, 01:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Gdansk
jedz do elektryka! sprawdz czy pobiera skads prad!!! jezeli masz klime automatyczna prawdopodobnie bedzie to przez klimatyzacje!!! koszta w firmie bmw okolo 1500 zl a u elektryka max 100 zl!!! zobacz ktory bespiecznik jest od klimatyzacji! jezeli go wyciatgniesz powinno byc dobrze ale to przy klimatronic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL