BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 05:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z service oil i inspekcja
PostNapisane: 15 listopada 2007, 18:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
zeby nie bylo dlatego zakladam nowy temat.

wymienilem olej i filtr juz pare set kilometrow temu i dalej mnie to drazni ze niemoge skasowac inspekcji i i servic oil.

rok produkcji maj 93 moje bety zwieralem pin 7 i 19 i wlaczalem stacyjke na pare sekund ok 5 potem dluzej gdy niedzialalo itd po nie udanych probach dryndnalem do pulkownika zubera (pozdrawiam) o pomoc i kibel dalej nic nie pomoglo (zamknalem drzwi wylaczylem wszystkie mozliwe gadzety wiatraki ogrzewania itp) a ona dalej jest uparta!!

chcial;bym to skasowac! ale ona jest uparta i nie idzie

chce podac do informacji ze servic oil nie doszedl do konca i zostala jedna zielona kostaka z pieciu. 4 miechy nia niejezdzilem takze doszedlem do wniosku ze ten olej jest do bani takze zmienilem szybciej o 2000 km

HELP


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, 23:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 169
Lokalizacja: BiaÂłystok
A próbowałeś najpierw włączyć stacyjkę a później zewrzeć piny? Spróbuj jeszcze zamiast pinu 19 dać masę np. ze śruby w kielichu amortyzatora.

_________________
Obrazek
Moje BMW E34 520i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 17:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
jutro sprobuje idam znac co sie zmienilo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 17:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 153
Lokalizacja: lublin
nie 19 tylko 7 do masy i wtedy stacyjka (przynajmniej u mnie to działa)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2007, 22:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 169
Lokalizacja: BiaÂłystok
Dla jasności jeden koniec kabelka wkładamy w pin 7 a drugi koniec przykładamy do śruby w kielichu amortyzatora.

_________________
Obrazek
Moje BMW E34 520i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 07:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Chojnice
Włącz zapłon, a potem zewrzyj pin 7 i 19 na 12 sek, rozłącz na 5 sek i ponownie zewrzyj i powinno grać. Częśto nie przestrzegając tej czasówki inspekcja się nie chce skasować.

_________________
a oto foty mojej gabloty http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26770


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 16:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
A wiec tak pomogly wasze rady bez pierdniecia nawet zajelo mi to minute czasu :) wlaczylem stacyjkewsadzilem jeden koniec kabla w pin 7 a drugi do sruby dotknalem i przytrzymalem ok 5sekund - wskoczyly wszystkie zielone kostki!

potem zeby skasowac inspekcje powtorzylem w ten sam sposob tyle ze na dluzej ok 12 - 15 sekund i zgasl napis inspection.

Dzieki za rade tylko ciekawi mnie dlaczego najpierw trzeba wlaczyc zaplon a potem zewrzec albo do masy a nie na odwrot jak ja to robilem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 17:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 104
Lokalizacja: Lipówki
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
Na początku stacyjka później masowanie z 7 pinem. Dzięki za pomoc
E36 1.8i 92r m40 Pozdro

_________________
Moje e61


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL