BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 16:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] 530d Kręci , ale nie pali...
PostNapisane: 13 listopada 2015, 23:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Lubsko
Moje BMW: 530d
Kod silnika: m57
Pomóżcie auto zgasło w tracie jazdy i od tamtej pory nie chce zapalić (E39 530d m57) po diagnostyce INPA pokazała tylko błąd 4704 zbyt niskie ciśnienie- więc sprawdziłem bezpieczniki, przekaźniki w bagażniku, odpinałem czujnik ciśnienia paliwa (bez zmian), aż w końcu wymieniłem pompę progową i dalej nie pali…
https://goo.gl/photos/F42rrAyfyhr7orf99
Martwią mnie wskazania- rate main injection 33.64! i czy może to być spowodowane np. spaloną pompą w baku…
https://goo.gl/photos/ZQguLk7cPxUF7nEw8 , raczej nie jest możliwe, aby padła szyna :szok:
EWS wywaliło tylko błąd 15 albo aż już sam nie wiem
https://goo.gl/photos/p1j1ZdBGhh3EcE7m7

I pytanie czy błąd INPy 4704 może również wskazywać uszkodzoną pompę w baku?!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 530d Kręci , ale nie pali...
PostNapisane: 14 listopada 2015, 09:31 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Pompa w baku do wymiany :kwasny:

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 530d Kręci , ale nie pali...
PostNapisane: 22 listopada 2015, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Lubsko
Moje BMW: 530d
Kod silnika: m57
Strzał w 10!!! padły dwie pompy- progowa i w baku...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 530d Kręci , ale nie pali...
PostNapisane: 22 listopada 2015, 22:37 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
921738 napisał(a):
Strzał w 10!!! padły dwie pompy- progowa i w baku...
:cwaniak: jaki strzał jaki strzał :cwaniak: :D :D

teraz tylko lać i ogień :ok: :ok:

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 530d Kręci , ale nie pali...
PostNapisane: 19 marca 2016, 19:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57d30
Witam mam podobny przypadek tylko w moim e 39 jest tak że po rozgrzaniu jak dostanie w "dupe" potrafi zgasnać , po czym ciężko pali. inpa wyrzuca błęcy egr , przepływki , wentylatora, no iii czujnika na szynie CR tak ja to rozumiem. kolega wyżej zachodził w głowe bo przy RATE MAIN-INJECTION ma wartość 33,4 a w moim aucie wartosć ta pokazuje 6,74 co może być nie tak , paliwo z filtra idzie bez powietrza i pod dość dużym ciśnieniem.Dla jasności podam wartości

rate pre-injection 2,20 rate main-injection6,74
raill presure307,06 charge air presure 990

Ps. dopóki nie podpiąłem pod kompa obstawiałem pompę wysokiego ciśnienia, lub regulator bo zimny pali ciężko , ale jak się nagrzeje to MASAKRA :(


http://chomikuj.pl/zxyz76_45/Dokumenty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 530d Kręci , ale nie pali...
PostNapisane: 18 czerwca 2016, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57d30
Witam pisałem wyżej że miałem problem z moim e39 3.0d i niestety nadal się bujam z tą klątwom ;/
A więc tak opisze może odgórnie co ją boli jakie błędy co zauważyłem itp.
Auto kupiłem z problemem ciężkiego palenia , i po jeździe gasła bujałem się dłuższy czas z regulatorami ciśnienia itp lecz wszystko opierało się na używkach , pewnego razu wymieniłem pompe wraz z regulatorem i auto ożyło, paliło na ciepłym , zimnym nie cieszyłem się tym zbyt długo zrobiłem może z 1000km i nadal pojawiło się gaśnięcie pod dużym oporem czy ciężką nogą nie wiem jak dokładnie opisać , INPA wyrzucała błąd czujnika ciśnienia na listwie , 3 tygodnie temu wymieniłem na nowy regulator ciśnienia na pompie auto ŻYŁO(skrzynia zaczęła zmieniać biegi perfekcyjnie, płynnie), !!! miało moc , paliło prawie bez obrotu wałem "od strzała " !!! radość znów nie trwała długo auto stopniowo zaczynało gorzej palić, szczególnie na ciepłym silniku , wczoraj jechałem autem i niestety zaczęło się kręcić do 4tys obrotów , nie miało mocy , automat ciągnął biegi , zwlekał z przerzuceniem;/
Dzisiaj sprawdziłem auto INPĄ , i wyrzuciło błędy PRZEPŁYWOMIERZ , EGR ( jego brak ) CZUJNI CIŚNIENIA NA LISTWIE ,NA WYKOŃCZENIU SĄ JESZCZE DWA WTRYSKI JEDEN MA KOREKCJE BLISKO 2 A DRUGI 1,3 A RESZTA W OKOLICACH 0.20 CIŚNIENIE PALIWA NA WOLNYCH OBROTACH NA POSTOJU 290 BAR ?? << ( czy to jest skala w barach??)
przepływka jest uszkodzona , egr ktoś wymontował ,a co do czujnika patrząc po parametrach progówka bije około 3bar czy jest OK ???(z tego co wiem powinno być około 3,5) po wypięciu czujnika na filtrze pokazuje 4bary (tryb awaryjny) i auto zaczyna się kręcić do końca , na postoju jak i w trakcie jazdy , lecz odpalanie nie poprawiło się nadal trzeba kręcić aby załapała.

Interesuje mnie jeszcze co to jest MOMENT OBROTOWY TARCIA bo mam go daleko poza skalą skala to 0-16 a u mnie pokazuje 38
Dzięki za jakąkolwiek pomoc pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL