@@@ PROBLEM ROZWIĄZANY @@@Tak jak pisałem, miałem luz na układzie kierowniczym, gdzie moja jazda na wprost polegała na kontrowaniu raz w lewo raz w prawo, taka walka bez końca z kierownicą, walenie, przy zakrętach z dziurami w jezdni itd, skrzywienie kierownicy bez przyczyny, gdzie przy kupnie była ustawiona na wprost.
Rozwiązanie tego luzu tkwi w
śrubie na kolumnie kierownicy, trzeba zdjąć osłonę/maskownice nad pedałami i jest na widoku na wysokości pedałów, duża przy wielowypuście. Jeśli luz występuje w pojazdach o przekładni ślimakowej, jak w mojej E34, rozwiązanie polega na dokręceniu tej śruby do oporu, po tej czynności, wszystkie dolegliwości ustały, rzucanie samochodem w koleinach, kontry w czasie jazdy, walenie na przodzie w zawieszeniu, oraz wyprostowało mi się ustawienie kierownicy.
Samochód teraz prowadzi się jak bajka, sztywno w zakrętach i na prostych

Aż narobiłem dzisiaj sporo kilometrów nim, tak dla radości samej

Może komuś innemu pomoże to rozwiązanie, u mnie problem tkwił w tym.
Temat uważam za zakończony i do zamknięcia 