BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] =>JAKI OLEJ DO TDS,A<=
PostNapisane: 8 stycznia 2008, 20:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: ÂświnoujÂście
Witam
Chcialnym uslyszec wasze zdanie na dokladnie ten temat.....
Moje autko to e34 tds 92 rok z przebiegiem 250000 (prawdziwy) automat....
W tej chwili jezdze na oleju mineralnym castrol 15w40 i zastanawiam sie czy nie przejsc na jakis 10w40 na okres zimy....
Prosze o odpowiedz a raczej podpowiedz poniewaz jestem niezdecydowany i slyszalem sprzeczne opinie na ten temat.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2008, 21:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
jak zmienisz na minerala to wyjdzie to tylko na dobre wiadomo ze w niskich temp olej 10w40 bedzie sie lepiej sprawowal niz 15w40.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2008, 21:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: ÂświnoujÂście
Santino napisał(a):
jak zmienisz na minerala to wyjdzie to tylko na dobre wiadomo ze w niskich temp olej 10w40 bedzie sie lepiej sprawowal niz 15w40.

Zaraz zaraz bo nie nadazam 10w40 to chyba pol syntetyk a ja jezdze na mineralu 15w40 czy zle mowie????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2008, 22:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
nie wiem o jakim oleju dokladnie mowisz, jesli zmienisz z minerala na minerana to wszycho ok. a z minerala na pol syntetyka moze byc gorzej (zacznie brac olej) ale nie musi, trudno wyczuc tak naprawde jak to bedzie, ale jesli teraz jest wszystko dobrze to nie zmieniaj na jakies wynalazki tylko zalej taki jaki byl

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2008, 22:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: ÂświnoujÂście
Wielkie wieklie dzieki kolego za podpowiedz chyba faktycznie nie bede kombinowal tylko zaleje taki jaki byl...
Ogolnie oleje polsyntetyczne sa zadsze i podobno posiadaja duzo srodkow myjacych wyplukujacych nagary i osady z silnika wstarszych autach moze miec efekt negatywny..
Jednakze chcialem sprubowac bo jak jest zimna to mi ostro klekocze ale to juz chyba napinacze... aaa dobra nie wazne dzieki wielkie i pozdrawiam.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2008, 23:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
pawulon72, no problem, klikaj pomogl. a klekotac moga Ci szkalnki tez tak mialem w swoim TDS ale po pewnym czasie od wymiany sie uspokoily, (mocno graja? na zimnym tylko?). a co do wlasciwosci to masz racje.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 06:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
mam MOBIL 1 10w40

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 07:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: ÂświnoujÂście
Tylko ze twoja bumcia jest nowsza i chyba ma mniejszy przebieg????
Od poczatku na nim jezdzisz?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 07:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
pawulon72 napisał(a):
Od poczatku na nim jezdzisz?????


jak ją kupiłem był castrol gtx 5w40 czy coś takiego full syntetyk

a u siebie jaki masz przebieg ??

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL