BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 11:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] kierownica drży
PostNapisane: 11 stycznia 2008, 12:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: biala podlaska
Co moze byc przyczyna drgania kierownicy przy hamowaniu.Tarcze i klocki wymienione na nowe jeśli wiecie prosze napisac co mam zmenic na nowe.
pozdrwaiam

_________________
zurek28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2008, 12:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
a tarcze dobrze dotarłeś?? mogłeś je przegrzać i wibrują przez to.
Czy mierzyłes bicie boczne po wymianie czujnnikiem zegarowym??? dopuszczalne bicie to 0,2-0,3 mm
Możliwe że przy wymianie tarcz coś ci podeszło między tarczę ,a piastę lub wpadłes kiedyś w jakąs dziurę i piasta jest krzywa.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2008, 13:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
zurek28 jeżeli to pojawiło sie po wymianie to tak jak mcgiver mówi, jezeli wcześniej było to moze być tak banakna sprawa jak opony ;) sprawdź pozatym czy luzów nie masz w zawieszeniu

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 15:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Ja obstawiam sworznie wachacza mialem identyczny problem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 17:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
jezeli przy hamowaniu to tylko wina hamulcy !!! może zle zostały założone klocki lub tarcze ps. a dobrze dokręciłes koło może tarcza zle jest na piascie osadzona . Gdyby to była wina luzów na swozniach to bicie było by ciągle ! odczuwalne przy prędkości od ok 80

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 18:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Lokalizacja: Szczecin
mogą byc swożnie wachacza.ten problem zbyt czesto sie pojawia jak by to były tarcze pozatym przegrzewania nie się tarcz :D to w polonezach się zdarzało ale bmw to nie polonez mogę zrozumiec ze nagrzały sie i wjade w kałuzę i szybko się schłodza ale panowie bez przesady w e34 i w e39 ten sam problem coś tu nie tak z tymi tarczami :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 19:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
zurek28, kiedy wymieniałeś tarcze? Wczesniej tego drżenia nie było? Czy oczyściłeś piasty tak by nowe tarcze idealnie przylegały do płaskiej, oczyszczonej powierzchni piasty?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 20:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
Hmmm Ja w E30 Miałem taki Problem ze przy 80Km/h drżała kierownica powód Układ Kierowniczy ta cała maglownica! Jedz na Diagnostyke oni Ci tam sprawdza Powód bo to takie gadnie moze to moze to Ja tak własnie sprwadziłem! Pozdrawiam :)

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2008, 21:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: biala podlaska
bylem na przegladzie pochodziliogladali i wiedza tyle co ja czyli nic jak zaczne wszystko zmieniac na nowe to kasy nie bede mial zmienie te kacowki od wachacza i zobacze pozniej pomysle nad reszta

_________________
zurek28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2008, 22:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
Nie łam sie moze panowie Polecicie Chlopakowi Jakiegos fachowca Od BMW (widze ze jest z białej podlaski) !! zna ktos fachowca jakiegos??

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2008, 22:38 
Ja mam ten sam problem! Mam wyrzne bicie na kierownicy od ok 80 km/h. Zaczelo mi sie po tym jak po wycieczce do Wroclawia tracze turbo groove ebc ( swoja droga odradzam je kazdemu) sie pokiereszowaly mocno i na takich bijacych wrocilem do siebie ( jakies 300km). Zmienilem tarcze na nowe i bicie juz zostalo. Boje sie ze czeka mnie przez glupote wymiana piast z lozyskami... Choc moze to te koncowki... Napisz jak je zmienisze czy Ci to pomoglo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2008, 18:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: biala podlaska
Wymieniłem wszystkie końcówki wszystkie sworznie na wahaczach i tuleje i dalej to samo .Czas chyba zajechać do jakiegoś szpeca bo jak tak dalej bedę inwestował to koszt bedzie przerastał wartość samochodu.Pozdrawiam

_________________
zurek28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2008, 19:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
czasami jest tak že nowe nie znaczy dobre moga byè tarcze krzywe od producenta,albo
byla rdza na piašcie i dobrze nie siadla tarcza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2008, 23:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: biala podlaska
Nie bedę sie już bawił sprzedaję ją:(
http://moto.allegro.pl/item307229881_bm ... tomat.html

_________________
zurek28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL