Kolego wcale Ci sie nie dziwie ze lepiej pracuje w m52 po zmianie z 2 elektrodowej na tych cewkach, ale to nie jest swieca typowo do lpg i nie ma homologacji do lpg. Poprawili tam wypalanie elektrody masowej kosztem jej ksztaltu. Denso i NGK ma specjalne swiece do LPG I CNG. To czy ktos ma pojecie o swiecach czy nie ma uwazam, ze zalezy od tego ile kompletow swiec montuje w tygodniu. Jak bedziesz zmienial w wiekszosci aut poruszajacych sie po naszych drogach, bedziesz mial spore doswiadczenie, wtedy mozna doradzac, że coś lepiej pracuje w czyms. W jednym aucie zmniejszenie przerwy da wrazenie lepszej elastycznosci z dolu w innym pogorszy. Zaleznie od miedzy innymi ukladu zaplonowego. Sa auta gdzie zamontowane swiec wieloelektrodowych tuningowych z zwiekszoną przerwą poprawi elastycznosc silnika. W innym drastycznie ona spadnie lub wystapi szarpanie przy ruszaniu i falowanie na postoju. Interpunkcja i polskie znaki byla w modzie jakies 20 lat temu. Dla mnie teraz na forach liczy sie jasny przekaz informacji.
Jak to bywa z czesciami samochodowymi kazdy uzytkownik auta, kierowca sugeruje sie marką i opinią na jej temat. Ludzie szukają na forach. Nie wybierajcie marki świec tylko na podstawie opinii z internetu, w przypadku tych części liczy się zastosowana technologia. Marka też jest ważna ale przy lpg przy częstych wymianach ma to drugorzędne znaczenie.
Wracajac do tematu w IK20TT uzyto metale szlachetne poprawiono dolną elektrodę, tak są bardziej odporne na wypalanie, pobierają mniejsze napięcie, ale mają też wadę - gruba elektroda, która zasłania iskrę

Najlepiej pokaze to porównanie tej swiecy do swiec NGK z homologacją do LPG.
NGK do LPG

Poniżej Denso z wyraźnie grubszą elektrodą masową
