Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj. Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów: [Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane i dotyczące pojazdów nie M, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
myśle, że w tej kwestii ciężko być obiektywnym, które auto jest lepsze. Postawisz 1000 osób dasz im te 5 samochodów to 200 powie że najlepsze jest E30 200 że E36 200 że E46 200 że E92 a 200 że F80.
Myśle, że każde z tych aut ma coś w sumie, ale jeśli chodzi o osiągi i performance to F80 deklasuje wszystko poniżej. Jeśli chodzi o samo prowadzenie to logika nakazuje pomyśleć że E30 będzie najlepsze bo: najlżejsze:) tym czasem podobno wcale tak nie jest gdyż sama konstrukcja i zawieszenia i całej bryły szytwności auta poszła na korzyść F80.
Ja jestem fanem coraz to nowszych modeli i dla mnie F80 to zwyciężca, mimo że nim nie jeździłem ale patrząc na to co ludzie robią z tym autem, jak jeździ po torach itp...
jeździłem jako kierowca Mkami e90, e46 i e36 i tak jak Waldek pisze, im nowsze tym lepsze, ale chyba najfajniejsze wg mnie to e46, chociaż tutaj gdyby e36 były lepiej wyposażane to miałbym problem, która miałaby być spełnieniem snów
_________________ Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu. Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.Jeremy Clarkson
myśle, że w tej kwestii ciężko być obiektywnym, które auto jest lepsze. Postawisz 1000 osób dasz im te 5 samochodów to 200 powie że najlepsze jest E30 200 że E36 200 że E46 200 że E92 a 200 że F80.
Myśle, że każde z tych aut ma coś w sumie, ale jeśli chodzi o osiągi i performance to F80 deklasuje wszystko poniżej. Jeśli chodzi o samo prowadzenie to logika nakazuje pomyśleć że E30 będzie najlepsze bo: najlżejsze:) tym czasem podobno wcale tak nie jest gdyż sama konstrukcja i zawieszenia i całej bryły szytwności auta poszła na korzyść F80.
Ja jestem fanem coraz to nowszych modeli i dla mnie F80 to zwyciężca, mimo że nim nie jeździłem ale patrząc na to co ludzie robią z tym autem, jak jeździ po torach itp...
I to jest wlasnie najlepsze, kazda generacja cos w sobie ma, kazda ma swoich fanow do dzis. Fajnie sie to oglada i widzi jaka koles ma frajde z jazdy kazdym kolejnym autem, z tego co mowi widac tez, ze bmw idzie w dobra strone, skoro kazda nowsza emka to coraz mocniejsze doznania. Rozwoj technologiczny jest w naszych czasach za szybki i nie mozna porownac nawet e46 m3 do f80. Dlatego wlasnie wrzuciem ten film, bo nie ma tu porownan czasow, przyspieszen ird. Tylko widac reakcje goscia na kazdy pojedynczy model m3.
Osobiscie nie jezdzilem zadna (;X), ale chyba najbardziej podoba mi sie e46, a juz na pewno kierownica z niej. Chociaz pewnie F80 agresywnoscia zwielokrotni te doznania.
E30 i F80 nie jeździłem ale resztą tak. Zdecydowanie technologia się rozwija. Mając E36 M3 myślałem, że prowadzi się perfekcyjnie do czasu aż przejechałem się M3 E46 i dokładnie to samo przepaść a kolejną przepaść poczułem przesiadając się do E92. Między kolejnymi modelami M3 zawsze jest przepaść na plus bardzo ciekawi mnie F80.
Posty: 167 Moje BMW: M3 F80 LCI Kod silnika: S55B30
Postęp jest widoczny przy każdej nowej generacji. Jednak nie zawsze oznacza to, że auto jest "lepsze". Niestety z każdą kolejną generacją jest coraz "mniej emki w emce", a coraz bardziej mamy do czynienia z szybkim samochodem produkowanym masowo z fajnym bodykitem. Coraz bardziej jesteśmy też odizolowani od tego co dzieje się na drodze, w pewnym stopniu rekompensuje nam to fakt, iż każda nowa emka jest szybsza od poprzedniej. Osobiście nie zamieniłbym e46 na e9X jeżeli chodzi o auto weekendowe. Z kolei na co dzień e9X jest świetnym samochodem, i gdyby emka służyła mi za dupowóz na pewno wybrałbym e9X. Wkrótce będę miał okazję pojeździć M4 to wyrobię sobie zdanie na jej temat, póki co się nie wypowiadam.
Miałem przyjemność jeździć każdą generacją, a dwoma już dłuższy czas Zdecydowanie podpisuję się pod tym testem i wyciągniętymi wnioskami. E30 jest fajne ale bardziej jako klasyk niż szybkie auto na weekend. E36 to mega przeskok silnikowy, E46 połączyła w sobie świetny motor, doskonałe prowadzenie i genialne proporcje oraz linię nadwozia co moim zdaniem czyni z niej najbardziej przełomową i darzoną przeze mnie największym sentymentem generację. E92 - w końcu V8 i to jedno z najlepszych na świecie z rewelacyjną skrzynią ale jednak w odczuciu bardziej ociężałe niż E46 i trochę bardziej izolujące od tego co się dzieje...wcale nie chodzi o to, że jest szybsze - tak samo w przypadku F82, które bije osiągami resztę. Dla mnie w tych autach chodzi o feeling, który sprawia, że mam taką frajdę z prowadzenia. F82 to świetny samochód, bardzo szybki i świetnie się prowadzi. M dostała tu bardzo dobre fotele i w końcu prawdziwe hamulce. Każda genereacja wnosi coś nowego ale też czegoś jest pozbawiona...dla mnie F82 pozbawiona jest "tego czegoś" co miała cała reszta. Dźwięk jest wyhodowany w laboratorium...i to mi nie pasuje. Stań obok C63 AMG i będziesz wiedział o czym piszę
Ja mam jedynie doświadczenia związane głównie z M3 e90. Jeździłem trochę e46 i F80, ale to były takie jazdy "z nianią", w pierwszym przypadku z właścicielem, w drugim - z dealerem, więc się nie dało poszaleć.
Dla mnie największą wadą e46 był brak wersji czterodrzwiowej. Szukałem auta rodzinnego, miał to być samochód, którym w 5 osób pojedziemy w niedzielę do kościoła i z tego względu potrzebowałem tradycyjnego sedana. Natomiast pewne rozczarowanie, jakie mnie spotkało po zapoznaniu się z e90, to relatywnie niski moment obrotowy tego silnika. Samochód ma niesamowite osiągi, gdy się ten silnik kręci do odcinki, a ta jest w stratosferze - 8400 RPM, ale gdy się jeździ z rodziną, która kręci nosem za każdym razem, gdy się przekroczy 3000 rpm, to samochód jest słabszy od 335i, nie wspominając nawet 335d.
Na szczęście znalazłem rozwiązanie - czyli instalacja kompresora. Teraz nie tylko mam 600 KM, ale też znacznie mocniejszy "dół" i dużo większą frajdę z jazdy. Nie wspomnę już nawet o tym, że nie widzę też żadnego powodu, by zamieniać to auto na coś nowszej generacji, z elektrycznym wspomaganiem kierownicy.
Amerykańskie periodyki motoryzacyjne dość ostro krytykowały F80. Nie ma takich zachwytów, jakie towarzyszyły premierze e90/e92. Prawdę mówiąc uznano wręcz, że to M2 jest "duchowym spadkobiercą" tej linii samochodów, a krytyka dotyczy głównie układu kierowniczego z elektrycznym wspomaganiem i dźwięku silnika, wzmaganego poprzez głośniki auta.
Co do tej drugiej rzeczy, to akurat nie mam z tym wielkiego problemu. Co prawda zawsze lepiej, gdy auto brzmi pięknie w naturalny sposób, a mój samochód ma do tego inny układ wydechowy, ale w naszym drugim aucie, 328i f30, z czterocylindrowym, dwulitrowym silnikiem turbo, też chyba jest wzmocnienie dźwięku przez głośniki - i dzięki temu samochód naprawdę fajnie brzmi. nie jest tak głośny, jak moje M3, dźwięk jest dużo bardziej dyskretny i słyszalny tylko, gdy się "stanie na gazie", ale miły dla ucha i, moim zdaniem, pozytywnie wspomaga doznania zza kierownicy.
Ja niestety nie miałem przyjemności jeździć jeszcze żadnym ///M ale najbardziej ze wszystkich pod względem dźwięku i wyglądu podoba mi się generacja E90/92/93. Każda z nich ma swoje wady i zalety i myślę, że bardziej niż porównanie ten filmik przedstawia postęp techniczny w motoryzacji i to jak wszystko zmienia się z biegiem czasu.
_________________
Znawcom tematu nie trzeba tłumaczyć co znaczy magiczne ///M na tylnej klapie, a Ci którzy w temacie nie są, po jeździe próbnej wytatuują sobie ten symbol zaraz obok imienia swojej dziewczyny
trucker_hiob, fajny odcinek, bardzo dobrze się oglądało
_________________ I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L) Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD II wicemistrz GPP 2015 Street RWD Wicemistrz GPP 2016 Street RWD Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników