Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami. Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.
1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego. 2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie). 3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać. 4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami. 5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"
Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery
PLusz, x2 moja 330ci robila setke ponizej 6s i 16s 100-200 GPS przy 240-255hp (zalezy od hamowni). Te Twoje czasy to licznikowe czy gps ? Od zdrowej 330ci seryjnej na manualu dostaniesz lanie , o tych dlubnietych to wogole nie mowie.
To jakie czasy licznikowe robi zdrowa seryjna 330i? nikt nie pisal tu o starciu z porobioną b30 bo to logiczne ze mnie porobi. Co do podobnej jazdy nikt nie pisal ze nie ma roznicy tylko ze nie ma przepasci i obydwa auta dla np takiego wlasciciela 335i sa wolne
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
Ostatnio edytowano 19 listopada 2016, 21:07 przez kszyhu, łącznie edytowano 1 raz
wujek by to dokladnie obliczyl ale pewnie kolo paru dlugosci bys byl w plecy,
https://www.youtube.com/watch?v=okXw6UFaKrY tu masz filmik jak wyglada scig seria przeciwko serii co prawda wyscig konczy sie przy ok 160 km/h ale widac jaka roznica sie robi przy wiekszych predkosciach. Nie wiem jaki czas mialo wtedy te 328 ale na hamowni wyplulo 198km 280nm do tego mialo szpere 3,64 wiec mozliwe ze czasy ma bardzo podobne do Twoich obecnych
Tak czy inaczej z osiągami na poziomie e46 328i/330 nie ma co brykać za bardzo, bo pierwszy lepszy nowy golf zrobi sieczkę. Ostatnio nie mogłem uciec na autobahnie jakiejś nowej octavii
15 lat robi różnicę
no, dlatego nie ma co świrować
Ciekawy jestem ja za 15lat będą się prezentować osiągi tej Octavii, i ile poważniejszych napraw będzie mieć za sobą.
_________________ "Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK
PLusz, widac spozniony start 328, a po samym starcie jada w miare rowno, takze w tym przypadku delikatna przewaga b30. druga sprawa ze e36 sa lzejsze od e46 i robia lepsze czasy. takie e36 328 z dyfrem 3,15 potrafi licznikowo zrobic 20 s 100-200 wiec z tym filmikiem by sie zgadzalo,
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
Nie neguje tego co piszecie, moze i kiedy przyjdzie okazja na sprawdzenie sie. Do tego czasu moze sie poprawie jeszcze Co narazie mody sa wstrzymane bo trza ogarnac przepustnice bo wypierdziela notorycznie EML
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
Tak czy inaczej z osiągami na poziomie e46 328i/330 nie ma co brykać za bardzo, bo pierwszy lepszy nowy golf zrobi sieczkę. Ostatnio nie mogłem uciec na autobahnie jakiejś nowej octavii
15 lat robi różnicę
no, dlatego nie ma co świrować
Ciekawy jestem ja za 15lat będą się prezentować osiągi tej Octavii, i ile poważniejszych napraw będzie mieć za sobą.
zazdroszczę Ci że możesz się pocieszać w ten sposób, dla mnie to najgłupszy argument świata a co do meritum, to kto wie...może chociaż nie będzie trzeba w octavii podłogi bagażnika spawać...
Witojcie, Jako, że to ostatni up w tym roku, to życzę Sobie i Wam wszystkiego dobrego w nowym roku, jeszcze więcej modzenia i oczywiście chwalenia się tym na forum.
To teraz do rzeczy... Był problem z EML, rozwiązany w trymiga. Przepustnica w jeden dzień - wykręcona, w drugi - obficie wyczyszczona (z góry dziekuję paru osobom które były zainteresowane pomocą i podpowiedziały co nie co, pzdr ) w trzeci dzień przepustnica wróciła na swoje miejsce. Auto do chwili obecnej nie miało pomysłu ani razu wywalić EML na blacie, tak że jestem happy.
Inna bzdeta to ostatnio spaliła mi się jedna żarówka w lampie a tak jakoś wypadło, że wcześniej na forum czytałem opinie o ciekawych żarówkach typu xenon 8500k. Stwierdziłem, że spróbuje.
dla z obrazowania fotki przed i po.
przed
po
jeszcze krótki film
Efekt jak widać mega, ringi wyraźnie odstawały od zwykłych żarówek, a teraz sie fajnie zlewają.
Kolejna część układanki w temacie kolektorów wydechowych Bandaż bazaltowy (2mm). Mam nadzieje, że po nowym roku znajdę czasu i ogarnę tematu montażu całości w aucie.
Od dawna twierdziłem, że to nie priorytet, ale kurde... było na miejscu i w rozsądnej kasie, no skusiłem się.
w między czasie wyśle ją jeszcze do tapicera, pozostaje mi kwestia wykończenia. kolorowe nici? perforowana skóra? alcantara? mix? czerwony paseczek po środku? kusi coś fikuśnego, ale musi to pasować do całokształtu kokpitu ,więc ... może wystarczy klasycznie.
Na koniec... Letnie kółka się sprzedały. Na ich miejsce zagoszczą takie oto kolczyczki Koła to JAPAN TYPE FORCE F1 LIGHT RACING TUNER. Najprościej pisząc odpowiedniki/repliki - Volk CE28, Japan racing JR5
Felgi są świeżo polakierowane proszkowo w półmat, napiszcie czy gdybym chciał je potraktować połyskiem. Nię będzie problemu?
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
wygląda zacnie, jaki rozmiar kół??? aha co do kiery zrób zwykłą i kolorową nić ew grubszą i alakantara nic innego nie polecam (różnie to wychodzi potem ....)
dzieki , Kolami ponownie nie zachwyce maniakow szerokosci i szurania, ale takie zycie;) znalezc cos rozsadnego i zeby nie byly ciezkimi klocami to nie lada wyczyn. Kola mają 4x 18x8,5j , 2 rozstawy 5x114,3/5x120. Plus jest taki ze wczesniejsze 19x8j, byly dosc lekkie a obecne są jeszcze o 2kg szczuplejsze. Do tego na 19' smigalem z dystansami a tutaj tak samo siądzie bez nich.
Kieralka bedzie obszyta tradycyjnie, moze jedynie poprosze o minimalnie grubszą skore niz jest obecnie. mpakietowa i tak jest grubsza od zwyklej poliftowej. Do kolorowych nici jeszcze sie nie przekonalem, ale wiem ze dolna blenda pojdzie w alu zeby wspolgralo z listwami i gałą.
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
Koła ładne a lery nie maluj w srebrny bo będzie lipnie wyglądać zobaczysz.
_________________ I drive real fuckin’ fast, so keep up. If I get my car back any different than I gave it, Monster Joe’s gonna be disposing of two bodies.
Świetna e46,to ''moja'' pierwsza e46 w srebrnym lakierze ktora mi sie podoba. Te wszystkie czarne elementy na aucie to dobry krok Krzychu Spróbuj może coś jescze dać w czerń,może coś jeszcze się da Zmiany na plus,równaj do góry!
Użytkownicy przeglądający ten dział: ///david i 65 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników